Aihe vapaa Vittu vihaan mun veljeä

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,393
Reaktioarvo
965
Se ei ikinä tee sitä mitä pyyetään eikä varsinkaan ekalla kerralla ko sanoo. Aina pitää vääntää joku tappelu koska hän ei halua tehdä muuta kuin maata sängyssä ja pelata.

Nytki äiti käski laittaa joulukoristeita ja vähän siivoilla. No eipä tuo viitti tehä yhtään mitään enkä mäkään aina jaksa tehä yksin. Sitten se potkas mua syystä en tiedä ja karjasi korvaan jotain siitä miten mä oon perseestä ja en ikinä voi tehä mitään ja ärsytän vaan aina

Ahistaa ja itkettää tuon käytös
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,589
Reaktioarvo
6,497
No kuulostaapa kamalalta :c
En oikeen ossaa auttaa. Ehkä yrität välttää sitä mahollisimman palijon niin vältytte turhilta tappeluilta. Ite en oo pitkiin aikoihin kunnolla tapellu sisarusten kanssa ku en vaan yksinkertasesti jaksa sitä ku ne ei koskaan ossaa ees tapella (ainuat argumentit on "nii mutta ku sinä oot vaan tyhymä", "nii ootki tollo", "mää kyllä tiiän paremmi ku nää") eli siis oon lähinnä vaan pysyny omassa huoneessa sillon ku ne on ollu kiukkusia.
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,393
Reaktioarvo
965
No kuulostaapa kamalalta :c
En oikeen ossaa auttaa. Ehkä yrität välttää sitä mahollisimman palijon niin vältytte turhilta tappeluilta. Ite en oo pitkiin aikoihin kunnolla tapellu sisarusten kanssa ku en vaan yksinkertasesti jaksa sitä ku ne ei koskaan ossaa ees tapella (ainuat argumentit on "nii mutta ku sinä oot vaan tyhymä", "nii ootki tollo", "mää kyllä tiiän paremmi ku nää") eli siis oon lähinnä vaan pysyny omassa huoneessa sillon ku ne on ollu kiukkusia.
❤️❤️
 
Ylös Pohja