Aihe vapaa Vituttaa olla jatkuvasti vähän kipee niin etten pääse minnekään

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Aa omaolon oirearviota ei siis voi tehdä ellei sitä tee jonku vitu koronavilkun kautta. Koska siihen kohtaan ei pysty vastaamaan ei. Oke no en sit ees yritä enää. Ei sit tehä oirearviota ja ei sit mennä testiin. Kiitos vaan tästäkin. Ei kyllä sillä, en usko tän olevan koronaa. Mul ei ees oo mitään muita oireita ku yskää välillä (mut mul onki kyl krooninen tai sellanen pitkittynyt yskä) ja sitten pikkusen nuhanen olo mutta sekin mulla on kyllä aina. Mut ehkä kuitenkin tää on vähän enemmän kun normaalisti. Mutta google taas ei sano mitään että nuha olis koronan oire, siin oli vaa kurkkukipu, kuiva yskä, päänsärky,väsymys mitä lie olikaan. Mut ei nuhaa ees

Mä en nyt tiedä ehkä mä sit en mee testiin vaa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Menee nimittäin vähän turhan vaikeeks ja en vaan jaksa enää tätä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ainakin ton googlen oirelistauksen mukaan ei ees koronan oireita ole nämä :D myöskään mun yskä ei oo kuivaa joten mul ei ollu vissiin yhtäkään niistä googlen oirelistan oireista. Joten ei siis mennä testiin?

Taivaansini

Asiantuntija
Reaktioarvo
1,422
Samaistun. Kaveri tuputtaa koronatestiä vaik oliski vaan flunssa jonka sisarukset sairasti päivässä ja nuhaam ja vaikka muutenki pysyis koko ajan kotona nii silti tuputtaa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Samaistun. Kaveri tuputtaa koronatestiä vaik oliski vaan flunssa jonka sisarukset sairasti päivässä ja nuhaam ja vaikka muutenki pysyis koko ajan kotona nii silti tuputtaa.
D:: mikähän ongelma siinä on jos pysyy kotona ni mihi vittuu sitä testiä sit ees tarvii

Taivaansini

Asiantuntija
Reaktioarvo
1,422
D:: mikähän ongelma siinä on jos pysyy kotona ni mihi vittuu sitä testiä sit ees tarvii
Niimpä! Vähän yli viikko sitte sairastuin flunssaan ja meil oli etäkouluu ja ku puhuin meetissä mun kavereitten kaa nii se toinen kysy et oonko käynyt, tai aionko käydä koronatestissä ja ku sanoin en niin ihmetteli miksi vaikka mähän olin ihan vaan kotona ja sillon oireena oli enää pelkkä nuha. D:

Ja sit sunnuntaina oli enää ihan sika vähän nuhaa niin menin maanantaina kouluun mut sit musta tuntu et kasvomaski teki musta nuhasemman ja nuha palas. Ja kaveri kysy et onks mul korona ku mul on nuhaa. Ja sanoin ettei nuha oo koronaoire ainakaan silleen et oireena on pelkkä nuha eikä mitään muuta, mut se väitti vastaan. D:

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Niimpä! Vähän yli viikko sitte sairastuin flunssaan ja meil oli etäkouluu ja ku puhuin meetissä mun kavereitten kaa nii se toinen kysy et oonko käynyt, tai aionko käydä koronatestissä ja ku sanoin en niin ihmetteli miksi vaikka mähän olin ihan vaan kotona ja sillon oireena oli enää pelkkä nuha. D:

Ja sit sunnuntaina oli enää ihan sika vähän nuhaa niin menin maanantaina kouluun mut sit musta tuntu et kasvomaski teki musta nuhasemman ja nuha palas. Ja kaveri kysy et onks mul korona ku mul on nuhaa. Ja sanoin ettei nuha oo koronaoire ainakaan silleen et oireena on pelkkä nuha eikä mitään muuta, mut se väitti vastaan. D:
Siis mä en yhtää tiedä kans et onks nuha sellanen oire mist pitää epäillä koronaa. Siis pelkkä nuha :D mutjoo loppuis nyt tää paska jo, ei jaksa oikeesti enää. Varsinkin tämmösen ihmisenä joka kärsii siit pitkittyneest yskäst ja muutenki limasuudest ja nuhasuudest joka päivä (jo vuosien ajan) ja oon muutenki yleensä aika usein edes lievästi kipeenä, ni tää aika on ihan helvettiä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Siis mä en yhtää tiedä kans et onks nuha sellanen oire mist pitää epäillä koronaa. Siis pelkkä nuha :D mutjoo loppuis nyt tää paska jo, ei jaksa oikeesti enää. Varsinkin tämmösen ihmisenä joka kärsii siit pitkittyneest yskäst ja muutenki limasuudest ja nuhasuudest joka päivä (jo vuosien ajan) ja oon muutenki yleensä aika usein edes lievästi kipeenä, ni tää aika on ihan helvettiä.
Ja lisäyksenä tää maski juttu koska jos mul sattuu olee normaalia tukkosempi päivä (noh nii niitä on aika usein) nii kasvomaskin pitäminen vaikeuttaa hengittämistä paljon. Joinain päivinä se ei tunnu missään mut jos oon vähänki tukkosempi ni ei helvetti mitä paskaa. Ja tukkosel tosiaan tarkotan sitä mun normaalia tukkosuutta, ei edes mitään flunssaa. Silloin pystyy hengittää semi hyvin ilman maskia mut maskin kans huonosti.

Ylös Pohja