Voi järki tuon A:n kanssa taas 😂😂

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,583
Reaktioarvo
6,487
Mua naurattaa
Oikeesti kukaan ei voi väittää et maailmasta löytys ristiriitasempi ihimine ku A 😂😂

Kattokaas ku meillähän oli taas yhteiskuntaopin tunnilla hyvinkin poliittisia keskusteluja🙃

Esimerkkinä ristiriitasuudesta voisin sanua et sitte ku puhuttiin siitä et missä asiassa meijän ryhymässä (yrityskylää varten jaetut ryhmät) vois kehittyä nii A sano et matikassa.
Se sano et se on meijän ryhmästä ainua joka osaa matikkaa ja sit ku kysyin et no miks se ei sit voinu olla myyntipäällikkö joka ne laskut laskee nii se sano et se on muka liian heleppo homma vaikka aikasemmin ku ne roolit valittiin se oli ottanu sen vastuullisuusasiantuntijan roolin siks just ku se kuulemma näytti helepoimmalta (ja myös on se helepoin). Sit se sano et mää en ossaa matikkaa paskaakaan ja se on parempi kaikessa ku minä mut sit se kuitenki sano et mää oon siinä ryhymässä just siks ku mää oon hyvä matikassa 😂😂 Niinku what kumpaa mieltä se nyt on

Sit ku meijän piti lähtä syömään ja mää jäin A:n ja E:n kaa jotaki juttelee ku A pelasi koneella Krunkeria ja sit jostaki A repäisi sen et se kuulemma aina linkussa kertoo suhteellisuusteorian joka päivä. (Ei edes tuu joka päivä linkulla) Sit ku mää sanoin et se et se ossaa kertua sen ei tarkota et se ymmärtäs sen. Sit se sano et "Ei ku mää uudistin sitä. Se edellinen oli nii vanha et mää kehitin uuden" ja sit ku mää kysyin et miten kukaan ei tiiä siitä sitte nii se sano et se ei halua julkisuutta --> vaikka aikasemmin tunnilla ku olin maininnu sille siitä et sen homma on hankkia niitä mainepisteitä se sano et riittää ku ne tyypit siellä kuulee et (sen etunimi ja sukunimi) tullee sinne ne antaa milijoona pistettä ku kuulemma kaikki tietää A:n ja sen saavutukset.
Mietin tässä nyt vaan et mitä ruttoa 😂😂

Ku kerroin tästä mun äitille nii nyt se luulee et mää oon suunnilleen menossa naimisiin ton "tulevan aivokirurgin" kanssa D:
 
Ylös Pohja