Hurja Voidaanko koota tänne kaikki seksikokemukset???

Likka123

Uusi
Liittynyt
10.2.2021
Viestejä
56
Reaktioarvo
51
Ihan kaikki kokemukset on tervetulleita: ekoista kerroista ihan kokeneempiin juttuihin. Paikoista saa kertoo itel oon tehny sen esim. metsässä, koulun vessassa, junassa, autossa jne. Rollileikit, anaali, squirtaus (anteeks jos kirjotin väärin) (itellä myös kokemuksia) jne.
 

Cieli

Weteraani
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
318
Reaktioarvo
384
Tämä ei ole mun oma, mutta vähän outo ja nolo kumminkin.

Muutin ulkomaille opiskelemaan yhteen pieneen maalaiskaupunkiin ja kävin sitten ekoina päivinä marketissa kaupungin laitamilla. Marketin ympärillä oli lähinnä peltoa ja maanteitä ja muutenkin se oli vähän syrjässä. Tulin sitten ulos marketista ja yhdelle tienpätkälle oli pysäköity auto ja ympärillä ei näkynyt ketään. Menin sitten siitä uteliaana ohi ja vilkaisin auton sisälle ja siellä oli nuori pariskunta hyvinkin kiihkeissä tunnelmissa aloittelemassa hommia. Eivät ilmeisesti noteeranneet mua mitenkään onneksi ja poistuin paikalta vähän nolona. Että sitten onnistuin bongaamaan maalaiskaupungin laitamilta noinkin kiihkeää menoa.

Mitään sen villimpää kerrottavaa ei nyt taida olla.
 

Likka123

Uusi
Liittynyt
10.2.2021
Viestejä
56
Reaktioarvo
51
Tämä ei ole mun oma, mutta vähän outo ja nolo kumminkin.

Muutin ulkomaille opiskelemaan yhteen pieneen maalaiskaupunkiin ja kävin sitten ekoina päivinä marketissa kaupungin laitamilla. Marketin ympärillä oli lähinnä peltoa ja maanteitä ja muutenkin se oli vähän syrjässä. Tulin sitten ulos marketista ja yhdelle tienpätkälle oli pysäköity auto ja ympärillä ei näkynyt ketään. Menin sitten siitä uteliaana ohi ja vilkaisin auton sisälle ja siellä oli nuori pariskunta hyvinkin kiihkeissä tunnelmissa aloittelemassa hommia. Eivät ilmeisesti noteeranneet mua mitenkään onneksi ja poistuin paikalta vähän nolona. Että sitten onnistuin bongaamaan maalaiskaupungin laitamilta noinkin kiihkeää menoa.

Mitään sen villimpää kerrottavaa ei nyt taida olla.
Tää on kyl hyvä kysymys et onks nolompaa olla katsoja vai katsottava. Tääl meillä päin on yks mäki minne kaikki menee aina autolla just peuhaamaan (tai vaa katselee maisemii). Sit kaikki (yleensä jätkät) miettii aina et meniskö sinne kattoo jos siel o jo auto.
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
860
Reaktioarvo
1,558
Onhan noita paikkoja ollut vaikka mitä missä tätä kiihkeää seksiä on tullut harrastettua. Muistan kerran exän kanssa (tästä siis jo 3 vuotta aikaa) humalassa vappuna kun sen kaverin kotipippaloista lähdettiin kotia päin, niin kummallekin hirvee kiima siinä sitten ja päätettiin mennä sit jonkun koulunpihalle panemaan sellaseen kiipeilytelineeseen. Oli erittäin vaikeaa ja kylmä silloin :D Ja yks kerta oli Prisman sovituskopissa, ahdasta ja piti olla aika hiljaa:ROFLMAO:
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,691
autossa kymmeniä kertoja, joskus ollu suuseksiä kesken ajon kaupungissa, kerran yhden sillan alla, metsässä muutaman kerran, julkiset vessat (nam), hietaniemen uimarannan pukukoppi, järvi ja järven ranta, kaupan pukukoppi. ei tuu muita mieleen.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,899
Reaktioarvo
8,451
Kun olin työkomennuksella ulkomailla (en kerro maata), niin tapasin yhden naisen ja ajeltiin pitkin maaseutua, kunnes luonnolliset halut nousivat valtaan. Käytiin yhdessä kaupassa ostamassa jää-telöt ja ehkäisyvälineet, sitten kurvattiin sivutielle lähelle kauppaa.
Touhuttiin siinä aikamme, kun huomattiin että joku autistinen eukko tuijotti meitä, kun ei olisi ikinä nähnyt seksiä harrastettavan! JUMALAUTA.. onneksi se sitten poistui siitä nopeasti, kun heristin nyrkkiä..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,429
Reaktioarvo
2,891
Mul ei oo muita kertomuksia kerrottavana paitsi se kun kerran isoveli saattoi kuulla runkkailuni 🙄 tää tapaus ahistaa mua edelleen välillä XD en oo ees varma kuuliko se enkä halua edes muistella, tsiisus, ton jälkeen oon oppinu olee varovaisempi. Vaikka edelleen vainoharhasena joskus tulee pelättyä että joku esim vanhemmat kuulee vaikka en varsinaisesti ääntä pidäkään mut pelkään et hengitys on liian kovaäänistä tai jtn 😂 tämä on myös yksi miljoonista syistä miksi runkkaaminen joskus ahdistaa mua vitusti
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
piti ruveta oikeen miettimään 😂 ihan kivaa muistella välillä tällasiakin.

autossa pari kertaa, joskus myös niin et pysähyttiin johonki bussipysäkille keskellä yötä ja mä menin makuulle takakonttiin. sitte ku tuli auto ni yritettii piiloutua 😅 yhden kerran oon ottanu suihin samalla ku toinen ajaa ja pari kertaa mua on sormetettu ku toine ajaa.

autossa yks kerta on jääny tosi hyvin mieleen. mu poikaystävän auto on slightly pieni ja ahdas, ja yhtenä talvipäivänä hän tuli mun luo. noh, mä asun äidin kanssa ja hän oli sillon kotona, ni piti keksiä jotain muuta. päädyttiin sitten ajamaan viereisen kappelin parkkipaikalle, ja takapenkillä sitten ns pantiin menemään. oli talvi niin piti pysyä legit auton sisällä, kieltämättä ihan kiinnostava kokemus. ei kyl mielellään enää koskaan... 😂

sitte joskus tuli oltua kirjaston etupihalla keskellä päivää puskien suojissa, voi niitä aikoja.

muistan myös, että lukioaikana skippasin pari pitkän matikan tuntia - olin jo päättänyt, että vaihdan lyhyeen muutenkin. lähdin silloin turkuun jonkun jäbän luokse panemaan - ja taas: voi niitä aikoja. 😅

also luulin tosi kauan, etten pysty squirttaamaan, kunnes tapasin mun poikaystävän. se oli kieltämättä a whole new world ku sain itsekin tietää!

toistaseksi ei tuu mieleen muita tarinoita. 🤔
 

Likka123

Uusi
Liittynyt
10.2.2021
Viestejä
56
Reaktioarvo
51
Mul ei oo muita kertomuksia kerrottavana paitsi se kun kerran isoveli saattoi kuulla runkkailuni 🙄 tää tapaus ahistaa mua edelleen välillä XD en oo ees varma kuuliko se enkä halua edes muistella, tsiisus, ton jälkeen oon oppinu olee varovaisempi. Vaikka edelleen vainoharhasena joskus tulee pelättyä että joku esim vanhemmat kuulee vaikka en varsinaisesti ääntä pidäkään mut pelkään et hengitys on liian kovaäänistä tai jtn 😂 tämä on myös yksi miljoonista syistä miksi runkkaaminen joskus ahdistaa mua vitusti
Mun ex poikaystävä otti mult kerran suihin ku oltii meil. Sit pikkuveli (joku 5-7v) aukasee oven ja kysyy jotai et missä äiti ja vastasin etten tiiä. Onneks ei vissii huomannu ku poikaystävä oli peiton alla, mut herran jumala ku säikähdin enkä ikinä enää luota etteikö mun huoneeseen joku vois tulla noin vaa.
 

rätvänä

Asiantuntija
Liittynyt
10.2.2021
Viestejä
222
Reaktioarvo
317
Paikat ovat olleet jännittävyydeltään luokkaa sängyn jalkopää, mut muutamia bdsm-kokeiluja on ollut kyl. Tossa ei voi tarpeeksi painottaa sitä, että pitäisi keskustella ihan helvetin seikkaperäisesti tunteista ja odotuksista etukäteen (sekä muutenkin ottaa kunnolla selvää siitä, mikä on turvallista ja mikä ei). Itsehän en ensimmäisellä kerralla toiminut edes etäisesti noin vaan kännissä keksittiin että hei mitä jos kokeiltaisiin vähän rajumpaa sexii!!11!!, onneksi meni ihan hyvin mutta olis siinä kai voinut käydä huonostikin.

+ Tää menee ehkä kukkahattutäteilyksi, mutta älkää hei harrastako seksiä samalla kun toinen ajaa tai itse ajatte. Vaikka tuntuisi siltä ettei se ajaminen siitä häiriinny, niin yhtäkkisiin liikenneselkkauksiin on aika hankala reagoida, jos huomio ja/tai kädet ovat jossain ihan muualla.
 

Cieli

Weteraani
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
318
Reaktioarvo
384
Kun olin työkomennuksella ulkomailla (en kerro maata), niin tapasin yhden naisen ja ajeltiin pitkin maaseutua, kunnes luonnolliset halut nousivat valtaan. Käytiin yhdessä kaupassa ostamassa jää-telöt ja ehkäisyvälineet, sitten kurvattiin sivutielle lähelle kauppaa.
Touhuttiin siinä aikamme, kun huomattiin että joku autistinen eukko tuijotti meitä, kun ei olisi ikinä nähnyt seksiä harrastettavan! JUMALAUTA.. onneksi se sitten poistui siitä nopeasti, kun heristin nyrkkiä..
Sinäkö se olitkin, Brutukseni?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,429
Reaktioarvo
2,891
Mun ex poikaystävä otti mult kerran suihin ku oltii meil. Sit pikkuveli (joku 5-7v) aukasee oven ja kysyy jotai et missä äiti ja vastasin etten tiiä. Onneks ei vissii huomannu ku poikaystävä oli peiton alla, mut herran jumala ku säikähdin enkä ikinä enää luota etteikö mun huoneeseen joku vois tulla noin vaa.
Ahaha ainii olinki jo taas unohtanu tän mut joskus ihan pikku skidinä kävelin huoneesee ku isoveli ja sen tyttöystävä oli panemassa ,,,,, en varsinaisesti nähny mitää kamalan traumatisoivaa mut tajusin tilanteen ja ahistuin siit et olin osunu väärään aikaan paikalle :D onneks kukaan ei varsinaisesti kuitenkaan suuttunu mulle ko pelkäsin just sitä tai silleen ahdisti se että oon tehny väärin
 

Likka123

Uusi
Liittynyt
10.2.2021
Viestejä
56
Reaktioarvo
51
Ahaha ainii olinki jo taas unohtanu tän mut joskus ihan pikku skidinä kävelin huoneesee ku isoveli ja sen tyttöystävä oli panemassa ,,,,, en varsinaisesti nähny mitää kamalan traumatisoivaa mut tajusin tilanteen ja ahistuin siit et olin osunu väärään aikaan paikalle :D onneks kukaan ei varsinaisesti kuitenkaan suuttunu mulle ko pelkäsin just sitä tai silleen ahdisti se että oon tehny väärin
Juu mäki menin joskus pyytää äidilt kyytii ja ku avasin huoneen ni faija oli ottamas silt suihin. En siis nähny mitää muuta ku et istuivat sii mut äiti koitti peitellä alapäätään lyhyellä yöpaidallaan. Oli kans aika hermostunu sii ja halus et meen äkkii pois et ei pysty heittää. Tästä ei jälkeenpäin juteltu mitään.
 

Mikael88

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
201
Reaktioarvo
247
Muistan erään kerran kun olin harrastamassa omaa kivaa ja sisko pöllähti kylään siinä sit oli vessan pöydälle jäänyt joku K18 lehti jäänyt auki sisko vain sanoi että se on ihan normaalia.. :LOL:
 
Ylös Pohja