Vaatteet Voiko New Yorkerin vaatteita tilata mistään?

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
New Yorkerilla on näköjään verkkokauppa, mutta en tiiä miten on mahdollista ettei sieltä kuitenkaan voi tilata mitään (kai?). Oon ihan rakastunu yhteen paitaan minkä näin joskus New Yorkerissa, mutta siellä oli pelkästään koko S ja se oli miulle liian pieni D: Verkkokaupasta se kuitenkin näköjään löytyy
 
Viimeksi muokattu:

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Nyt kun latasin vielä sovelluksenkin eikä sieltäkään löytyny mitään semmosia merkkejä että pystys tilaamaan (ei ollu ostoskoria, ei mahollista valita mitään kokoa yms. perus juttuja), niin oon 99% varma ettei sieltä voi tilata D: Oon valehtelematta halunnu tuon paidan viime vapusta lähtien eli kohta 4 kuukautta, mutten varmaan tule saamaan sitä :(
 

kromi

Kurnau
Liittynyt
21.2.2021
Viestejä
660
Reaktioarvo
1,112
Jos ei onnistu tilata netistä, niin voit kysyä ihan sieltä kaupasta että voitko tilata sen paidan sitä kautta. Useimmiten se onnistuu.
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Jos ei onnistu tilata netistä, niin voit kysyä ihan sieltä kaupasta että voitko tilata sen paidan sitä kautta. Useimmiten se onnistuu.
Hmm hyvä pointti, kiitos! En edes tullu aatelleeks tuota. Mietin vaan kun miun asuinkaupungissa ei oo New Yorkeria ja lähin löytyy jostain parin tunnin ajomatkan päästä, niin voiskohan sinne soittaa ja kysyy vai meniskö paikan päälle..
 

kromi

Kurnau
Liittynyt
21.2.2021
Viestejä
660
Reaktioarvo
1,112
Hmm hyvä pointti, kiitos! En edes tullu aatelleeks tuota. Mietin vaan kun miun asuinkaupungissa ei oo New Yorkeria ja lähin löytyy jostain parin tunnin ajomatkan päästä, niin voiskohan sinne soittaa ja kysyy vai meniskö paikan päälle..
Varmasti voi soittaa!
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Hmm no jos sieltä ei saa ostettua (Mulla New yorkkerista lähinnä sellaisia kokemuksia et vaatteet semihuonolaatuisia (mutta niin on monessa muussakin paikassa) niin en ole siellätä juuri ostellut) Mutta netti on täynnä pinkkejä poolopaitoja joten kannattaa kirjoittaa hakuun esim "pink turtleneck" tai vastaavaa niin niitä löytyy
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Oon ite kans ihmetellyt samaa, kun oon joskus selaillut niitten verkkosivua. Toi paita on kyl tosi söpön nökönen!♡ Itekkin voisin käyttää semmosta.
 
Ylös Pohja