Aihe vapaa Voin kertoo että

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Growing up is getting old hits different sillo ku katot kuvia galleriastas jostai 8. Tammikuuta :DDDDDDDDDDDDD HHHHH juu pienet hyperventiloinnit

Pikkasen yhdistyy nyt psykoosit liikaa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Tää kaikki myös hits different senki takii ku oon alkanu ajattelee näköjään taas villua :DDDDDDD ja siksikin että sillon 2020 ku villu-juttu alko ni euroviisubiisejä tuli kuunneltua kuin hullu (niin, niitä 2020) ja silloin mietin että...... Tää vuos on tosi paha mut luulen et ens vuos on pahempi... Niiku euroviisujen kannalta. Ja jostain syystä osuin sitte oikeeseen?? Aha

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
En tiedä miten onnistun upgreidaa vuosi vuodelta ja kuukausi kuukaudelta. Seis.

On jotenkin ihan unreal kattoa esim joulukuun kuvia ku en ees tienny sillo kuka on NAIKOU 😂😂😂 ja timppa-casekin vasta alkoi sillon öö juu

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Sum 41: pieces hits different koska kuuntelin tätä sillon yks ilta kun oli kriisit timpasta (ehkä maalis- tai huhtikuussa) ja nykyään tulee myös mieleen nää nykyiset kriisit ja juu, tää on naikoun soittolistal

Vittu tää meni väärään suuntaan:DDDDDDDDDFFFFFFFF

ALSO sen yhen umk-vidin kattominen nykyään on tuskaa :D se missä ne reagoi toistensa biiseihin koska sillon ku ekan kerran näin sen ni mietin lähinnä timppaa (ehkä hessuakin) MUTTA muistan kuitenkin että katoin nikoo siin vaihees ja pelkäsin lowkey että alan tykätä siitä XDDDDDDDDDDDDDDDD ja se pelko osoittautui: aiheelliseksi. Ja nykyään ku katon sitä videoo oon sillee "🤣🤣🤣🤣🤣 motherfucker please"

Ja muistan vielä että kun katoin Ollia siinä niin mietin tyyliin että onpa se lyhyen näkönen onkoha se kuitenkin timppaa pidempi :D siis sillon kun ekaa kertaa katoin sen vidin. Voi vittu näin ei ois pitäny kyl käydä. Aivan. Väärä. Suunta. Muistan vielä ku olin helpottunu sillon etten ihastunu kehenkään niistä, mut sen aika oliki sit näköjään vasta vähän myöhemmin. Oikeesti mä-

Tiesin et tää menee päin helvettiä XD

Arvasin että euroviisut tulee aiheuttamaan mulle ongelmia, siis miten mä tiesinki sen.

Also hulvatonta ku kuuntelen nikon soittolistaa ja tää yks biisi... On jostai syystä täällä vaikka se liittyy iha vittuna timppaan xDDDDDD no joo-o

En tiiä uskallanko enää ees kuunnella kähikse soittolistaa ku tilanne nykyään on: mitä on

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ihan oikeesti se tunne ku lähet käymää läpi kuvii joulukuusta tähän päivään. Sii näkee niin selkeesti sen miten hommat menee koko ajan sekavammaks:D yhtäkkiä ilmestyy jotai sedui ja jannei ja nikoi sinne????¿ Ja tietysti ne kaikki kari-vaiheet ja pepe-vaiheet ja ja juu juu juu

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Nevermind se mikä oikeesti hits different on jaja ding dongin kuunteleminen samalla kun katsoo kuvia helmikuulta,,,,,, ei.

Aha ja sen jälkeen ultimate niko biisi,,,,,,,, vaikkakin alunperin tää tais olla johonki emt olaan ja lasseen liittyvä tai en ees tiiö mut tää on iha selkee niko biisi :DDDDDDD mutta joo kiitos

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Aika_kaudet ja kuukaudet sekoittuvat toisiinsa 🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃✌️

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Tää on nyt taas iha random läppä mut mua huvittaa nykyään tää mun official pappojen kuolaaja tittelikin koska XDDDDDDD tai siis pitäähän se paikkansa edelleen mutta silti XDDDDDDDDDD

Emmä tiiä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
WAIT-

too good at goodbyes hits different. Koska nykyään se on niko-biisi (for obvious reasons) mutta aiemmin siitä on tullu eri henkilöt mieleen ehk.

Onneks se ei sen suuremmin liity timppaan 😬 i don't feel so good lmao

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ei jeesus..... Tuo yks kollaasi..... Missä on sedu, niko ja Timo :D ei helvetti mun päätä särkee. Tää on ihan 😂😂😂😂😂✌️ mitä helvettiä. On ihan eri levelin psykooseja taas kattoo noit kaikkii samaan aikaan tolleen kollaasin muodos.

Also nään liikaa samoi kasvonpiirteit itelläni ja kaikil noil joten ei ihme että rakastuin niin pahasti. Vittu. Tää on suoraan sanottuna kidutusta.

En muuten vieläkään saa selvää onks nikon silmät nyt vihreät vai siniset vai mitä koska välil ne näyttää vihreilt ja välil sinisilt.

Nonii tietty alko soimaan left outside alone :D hienoa.

Heh heh.

Ketähän noista täl hetkel ees mietin eniten koska tavallaan just täl hetkel aika tasasta. Ehk himpun verran enemmän kuitenkin nikoo, sit varmaa öö juu en tiiä kumpaa enemmän timoo vai seduu. Rääh. Huvittavaa. Vaik huvittava on kyl lievä sana tälle sekoilulle. Oikeesti ihan hirveet traumat :D jokaisesta noista. Vittu ei saatana.

Ainii, näin unta vissiin ainakin timpast, mut varmaan muistakin. Vittumaista oli se ku heräsin iha liian aikasin vaikka mua väsytti mut en saanu nukuttua enää. Nyt oon ollu täs monta tuntii hereil sillee vittu ku väsyttää mut en tiiä saanko nukuttua enää yhtää 🙃🙃 en tajuu miks nukuin nii vähän. Heräsinkö tyyliin siit unest siks ku järkytyin nii paljo mun kähis-unesta? :DDDDDD mahdollisesti..... 🤔 Rääh se oli joku random vaa et tyylii kuuntelin timpan ääntä radiosta ei siinä siis sinänsä mitään kummempaa tapahtunut, mutta tietysti tuntu silti intensiiviseltä joten ehk heräsin sen takia. Tai jonki random ahistuksen. Tai jonku takii, en tiiä. Mutta nyt vituttaa ja paljon :D aivan tajuton väsymys. PLUS KURKKUKIPU. covidit tulilla 😃

Covidist tulikin mieleen D: se yks haastis missä Niko oli söpösti sillee "tikku oli nenässä kyllä joka välis" XDDDDDD en tiiä miks mut oli vaa liian söpösti ilmaistu D: huutista, olen hyytelöä :DD

okei mutta öö miks heti kun avaan googlen ni mun viimeaikaset haut eli niko, villu, timo ja Sedu.... Pamahtaa siihen silmieni eteen :D kaikki siinä silleen hienosti juu kiitos. Reps.

Ja miks tää resonoi niin kovaaa:
Well, life has a funny way of sneaking up on you
When you think everything's okay and everything's going right

Kuvaa ehkä koko tätä kevättä 🤔 mahdollisesti 🤔 tää on ollu yks vitun: 🎢

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Oikeesti rakastan tota mun sijaintia nykyään :DDD emotional hell 🙃✌️🤷

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
juu. On tulossa mielenkiintoinen kesä meikäläisellä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Vitun hurt, aina sillon soimassa kun sitä ei tarvita. HUOH. Saan hermoromahduksen ku mietin tammi-helmikuuta.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Onko nyt oikeasti kesäkuu. Ihan oikeastiko

Tuntuu että koko toukokuu ainakin meni ihan sekunnissa. Ehdin juuri ja juuri edes tajuta että sedu psykoosit on tulilla kunnes alko pukkaamaan uusia psykooseja ja yhtäkkiä olikin kesäkuu (ja itkin muutaman yön huoneessani miettimässä itsemurhaa, näin)

On ollut mielenkiintoista.

Mutta oikeasti, ihan kuin toukokuu olis kestänyt about kaks viikkoa tai jotain.

EI VITTU EI ARCADEA :D no kiitos. Taas tästäkin. Ihan hirveimmät traumat ikinä tästä kappaleesta juu. Heh. Kuuntelisin mieluummin vaikka..... Jmke:tä kuin tätä :D vaikka sekin on... Omaa luokkaansa. Enkä muuten oo hetkeen ees tainnut sitä kuunnellakaan 🙃 i WONDER WHY.

Oikeasti kamalaa arcades on viel se et kun oon kuunnellu sitä NYT viime aikoina ihan hirveesti mut samalla se tietty vie vuoteen 2019 obviously jolloin oli MACCA PSYKOOSIT???? :D älkää vittu viittikö naurattaa

Mutta joo. Toukokuu kesti: kaksi viikkoa. Ja villu on: mielessä taas. Ja asiat on: hienosti. Oikeasti niin ikävä villua mitä vittua. En oo siis koskaan sitä tavannu mut ikävä silti hahahs

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
MITÄ :DDD ei jenssii ja jørnii ei

Ei ei

Ei ei ei

Joo seilasin vaa gallerias vuotee 2019 ja tuli vastaa niitte kuvii

Sanoisin että jens ainakin on vähän liikaa

Jørn... No se.... On omaa luokkaansa mut en oo oikeest ajatellu sitä ny enkä haluakaan ajatella! D:

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Oh god............. Näin taas nikost unta tai en mä edes tiedä näinkö koska se oli niin sekavaa. Ei vittu. Oon kattonu taas ihan tarpeetonta shittiä xd katoin vihdoin jurismia loppuun 😬 enkä saa timppaa mielestäni millään XDDDDDDDD niin sulonen. Also katoin melkein 2h kestävän turquoise carpet setin tällee jälkikäteen ja obviously i love niko mutta sen lisäks Taras 😬✌️ joten KIITOS. Ei hele :DDDDD ja eihä täs enää tiedä kuuntelisko nikon, villun vai timpan soittolistaa :D kaikki on kyllä yhtä kamalia tbh. Ei jeesus

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Lmao bi panic 😂😂 ja just kun taas naureskelin sitä ettei mulla oo yhtään tyttöä jota ajattelisin tällä hetkellä. Sit youtube teki taas tehtävänsä ko näin jonku videoehotuksen måneskinist ja aloin taas ajattelee Victoriaa lmao cute

Lmao ok

Lmao

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931

Mitä vittua nyt taas ai jeesus rakastan memei :D oon näköjään confident bi tänään

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
hhhhhh

hhhhHhhhhHHHHH

OKEI

MUTTA

intense bi panic koska: timppa, jørn, sedu, niko, villu, jens, Victoria, taras, Kate ja Erika 🙄

And when i say intense i mean intense

minä katsomassa mitä tahansa kuvaa go_a:sta: 😰😰😰😰😰

PANIC

mut okei mut silti timppa 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 i-

I'm not even here

Mutta silti Niko

Mutta silti sedu

Mutta silti

:]

AH, TEEMAAN SOPIVA MUSIIKKIKAPPALE: lesley royn story of my life 🙄🙄🙄🙄🙄🙄🤷

Tämäkin on melkein kaikilla mun listoilla lmaoooooo what

Huutista

EIIIIH

ultimate niko biisi

Eiiiihhhhhhhhhhhhhhhhjdkddkdldldldldldldldldldkdkfodeorkrkrlflfkfkfkflfl

Eli chisun mysteeri siis, tietty

Täytyy myöntää että tää vähän muistuttaa myös öö timpast.... Ööö..... Ainakin. Mutta ultimate niko biisi se on 😐🖐️

HEH

jotkut asiat............. Vaan............ Eih........ Miks................................

Mitäh.............................................................

Onneksi niko on ainut bc:n jäsen jota kohtaan tunnen tunteita mutta tietysti nyt kun sanon näin ni 🤭🤭🤭🤭🤭🤭 älä koskaan huokaise helpotuksesta liian aikaisin tho 💀 jos rakastun kehenkään niistä missään vaiheessa niin i'm out 👏

Juuh 💀💀💀💀💀🥴

WEAK ASF 😂❔

tää jos joku on weak asf. Ei mitään vastustuskykyä.

Harmi tosiaan ku oon nyt kattonu jurismit ja lääkärit tulessa loppuun ja myös lihaksia ja luoteja kaikki ne jaksot mitä youtubes on mut...... Huoh oispa ne kaikki siäl. Ja kontio & parmas ni sitä joudun vielä vähän venaa kosk aion jotenki ovelasti tehä sen sillee et ootan et ne jaksot tulee sinne ni saan katottuu ne sen ilmasen kokeilun aikan 🙄😰 tosin jotain pätkiä instast oon nähny muutenki ja ei vittu oikeesti, ei vitussa näin :D send help

EI VITTU MUUTEN

ei jumalauta katoki ettet rakastu damianoon

Ei vittu todellakaan

Mul on paha aavistus tästä

Nyt ku oon Victorian takii kattonu jtn matskui ni alkaa pelottaa

Nope

Se ois kans bi panic vol sata miljoonaa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
MITÄ HELVETTIÄ oonko tykännyt nikosta jo kaks viikkoa? Anteeks????? Miten. Siis siit on kaks viikkoo oke. Ja oon vielki iha vitu lost ja dying jne sen takii. 😑 Mm joo juu

Mut seis timppa ollu melkee puol vuotta

Juu

Villu ollu yli vuoden vaikka en mä sitä koko ajan oo ajatellu mut kuitenkin

Jørn sellaset nelisen vuotta

Et eipä se villukaa ees oo ollu viel kauan jos jørnii vertaa 🙂

Juu toki:)

VITTU MÄÄ EN IKINÄ TUU KESTÄÄ BECOMING MYSELFIÄ 😩😭 en ikinä

AAAAAAA TOI OSUU NIIN MONELLA TASOLLA

monta eri tasoa

Obviously bi shit

Obviously age gap shit tai nii anyway se kaikki

Obviously ylipäätään ihastus asiat jotka on ahdistavia ja itsetuntoa alentavia ja kuoleeeeeeeeeennnnnn

Celebrity crushes

Kaikki asiat.

KAIKKI 😭

"im bi and i'm proud and i can finally be me" NOT ME CRYING 😂 lmao wtf mut toi kohta resonoi kyl kuitenkin enemmän muiden asioiden suhteen mikä on kyl huvittavaa sinänsä

Huoh ei tota biisii vaa voi kuunnella

Ei kyllä tätäkään voi vittu (somebody to you) 😭😃

Ultimate timppa biisu ja jonkin verran myös niko biisu, toki muutki tulee mieleen, jopa esim jenspakin koska aikoinaan (2020?) Tää muistutti siitä

Mite voi yks biisi muistuttaa kaikesta

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Vittu että rakastan timppaa mitä helvettiä nyt taas

Vittu että rakastan nikoakin

Vittu että rakastan villuukin

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Mielenkiintoista että löysin tässä joku aika sitten biisin nimeltä fever dream :D iha vaa siks ku oon täs varmaa koko tän ajan ku oon tykänny timpast jauhanu sitä että tää on fever dream tää on fever dream niin juuh...... Sattumaako, i think not

Ja tämä kyseinen biisi on jo nyt semi tärkee

Oops, also: NOT ME THINKING ABOUT MACCA AGAIN 🙄

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Voi Paul oikeesti aina vaan seki......... Vittu 2019 saakka😭 en ees muista kunnolla miten se alko. Tais alkaa silleen kunnolla siitä kun katoin carpool karaoke mis se oli mut ennen sitäkin kyl jo muistaakseni tykkäsin siit. Oh goodness. Se oli kyl hyvää mut traumaattista aikaa.

LMAO EI VITTU MITÄ. mikä vitun sattuma tää ny on. Olin just alkamas kriiseilee siitä kuinka yyyyyy paul on niin vanha ja oon niin "sairas" ku tykkään siit ja just sillä hetkellä alko soimaan hey jesus 😭🖐️ nope, i can't. Koska:
I know that i could never change
I tried so hard, brought so much pain
And i just wanna be loved for who i am😭😭😭😭😭😭

Ylös Pohja