Voisitteko te tavata ulkomaalaisen?

medea

Harjoittelija
Liittynyt
11.3.2023
Viestejä
1
Reaktioarvo
0
Minulle erär mies ulkomaalainen mies on laittanut viestiä instagramissa. On pyytänyt tutustumaan, ja tapamaan. En itse tunne häntä, mutta hän tuntee yhden kaverini. Hän on Saksalainen. Pitäisikö minun suostua?
 

Tietsikkan3r0

Kokenut
Liittynyt
12.3.2022
Viestejä
114
Reaktioarvo
47
Seukkasin liki kolme vuotta kanadalaisen kanssa, joten ei ulkomaalaisen kanssa pööpöily ole mahdotonta ainakaan teorian tasolle. Toki kummatkin lähennyttiin alkujaan kaveripohjalta, eli tunnettiin jo alkujaan hyvin. Jos hän asuu Suomessa ja miitti olisi jossain julkisella paikalla, niin voihan tuota kokeilla jos vaikuttaa kiinnostavalta tyypiltä, mut varovasti. Varo ettei se tipottele juomaas mitään sinne kuulumatonta, käy liian nopeesti liian läheiseks yms.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,583
Reaktioarvo
6,487
Jos kaverisi mielestä on hyvä tyyppi ja tapaamispaikkakaan ei kuulosta mitenkää epäilyttävältä (julkinen paikka on tottakai se paras ja vaikka se kaveri mukaan) nii mikäs siinä. Ite tosin haluisin tutustua eka ihan viestien kautta enkä lähtis samantien järjestelemään mitää kasvokkain tapaamisia, mut se onkin ihan mun oma mielipide :'D
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Itse olen ulkomaalainen täällä Englannissa, niin toivon että pelkkä ulkomaalaisuus ei ole kenellekkään syy olla tutustumatta minuun. Mutta aina kun lähtee vierasta tapaamaan niin hyvä olla joko ystävä mukana tai hyvin julkinen tapaamispaikka jossa paljon muita ympärillä.
 
Ylös Pohja