Seurustelu Voitko seurustella persun kanssa?

Voisitko seurustella persuja äänestävän tai kannattavan kanssa?

  • Kyllä

    Ääniä: 15 31,9%
  • En

    Ääniä: 32 68,1%

  • Ääniä yhteensä
    47

IhmeellinenIhminen

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
200
Reaktioarvo
141
joo oon ite suht keskellä pystysin olla kenen tahansa kanssa aivan sama oisko kumppani vassari vaiko persu kuha ei ihan ääripäihin mennä

ps. alan kyl vitusti huutistella tälle vastakkainasettelulle minkä tästäki keskustelusta jossain määrin huomaa et persuja kokkareita ja kristillisdemareita haukutaa rasisteiksi natseiksi ja vaikka miksi ihmisoikeuksien tuhoajiksi ja sitten taas vastapainoksi hallituspuolueita eli vasemmistoliittoa demareita jne kommunisteiksi, hipeiksi, viherpiipertäjiks, maailmanpelastajiks ja mitä näitä nyt on alan oikeesti pian pelkää suomes et on sama meno mitä amerikassa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,590
Reaktioarvo
2,893
vedä syvää henkeä ja rauhoitu. ei kannata stressata tälläsestä!
Oikeassa olet :D vaikka tuo viesti olikin toukokuussa. Mutta joo en mä hirveesti jaksakaan stressata. On muutenki tyhmää että ihmiset tappelee koko ajan ja vihaa muita.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,590
Reaktioarvo
2,893
joo oon ite suht keskellä pystysin olla kenen tahansa kanssa aivan sama oisko kumppani vassari vaiko persu kuha ei ihan ääripäihin mennä

ps. alan kyl vitusti huutistella tälle vastakkainasettelulle minkä tästäki keskustelusta jossain määrin huomaa et persuja kokkareita ja kristillisdemareita haukutaa rasisteiksi natseiksi ja vaikka miksi ihmisoikeuksien tuhoajiksi ja sitten taas vastapainoksi hallituspuolueita eli vasemmistoliittoa demareita jne kommunisteiksi, hipeiksi, viherpiipertäjiks, maailmanpelastajiks ja mitä näitä nyt on alan oikeesti pian pelkää suomes et on sama meno mitä amerikassa
Tää vastakkainasettelu on mustakin kaikista lapsellisinta ja hölmöintä tässä, ihan ku viisivuotiaat tappelis hiekkalaatikol. Vaikka alan kyllä kallistua sille kannalle että kaikki ihmiset minä mukaan lukien on pohjimmiltaan lapsellisia.
 

IhmeellinenIhminen

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
200
Reaktioarvo
141
Tää vastakkainasettelu on mustakin kaikista lapsellisinta ja hölmöintä tässä, ihan ku viisivuotiaat tappelis hiekkalaatikol. Vaikka alan kyllä kallistua sille kannalle että kaikki ihmiset minä mukaan lukien on pohjimmiltaan lapsellisia.
juu se on yks syy miks oon menettänyt kiinnostusta politiikkaa kohden kaikki keskustelut on käyty tuhanteen kertaan läpi eikä niissä päästä eteenpäin kun ei ees yritetä ymmärtää toisten mielipiteitä ja ihan sama identifoidutko (voiko noin sanoa??) persuksi vai vihreäksi ni alkaa vitullinen maalitus ja haukkuminen
 
Ylös Pohja