Seurustelu Vuosipäivä lahja poikaystävälle

Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
onko minkä ikäinen, mitä tekee vapaa-ajalla, mikä on budjetti, onko ensimmäinen vuosipäivä vai tyyliin viides?

ite en just ekana kehdannut mitään hienoa lahjaa ostaa eikä budjettikaan kyllä olis antanut myöten, niin leivoin. välillä taas paremmissa rahoissa oon ostellut sen harrastuksiin liittyvää kampetta, ostanut lahjakortteja yhteiseen tekemiseen tai vienyt syömään. jotkut kans saattaa tykätä ulkonäköön liittyvistä lahjoista, kuten koruista tai vaatteista.

mut lahjojen osteluun pidän ite tärkeimpänä vinkkinä sitä että lähtee miettimään sitä sen lahjan saajan kiinnostusten kautta ja tuleeko se lahja sit käyttöön oikeasti vai ei.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,143
Reaktioarvo
5,464
Ehkä jotain itse tehtyä? Tai sitten viet syömään.
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Olen varmaan vähän tylsä tyyppi, mutta en ole koskaan oikein harrastanut vuosipäivälahjoja (ainakaan tavaroina). Mutta suosittelisin myös, että menette yhdessä syömään tai sitten joku muu hauska/erikoisempi yhteinen tekeminen?
meinasin tulla kommentoimaan täysin saman tekstin 😂 komppaan tätä!
 

rukiveer

Kokenut
Liittynyt
12.2.2021
Viestejä
113
Reaktioarvo
71
jos kannattaa jotai urheilujoukkuetta nii niitten peliin liput sulle ja sille
 
Liittynyt
26.6.2023
Viestejä
75
Reaktioarvo
40
On vähän vanha keskustelu toki, mutta minulla on mietinnässä joululahjaksi ja samalla kuukausipäiväksi poikaystävälle ihana lahja joka kuvastaa sitä kuinka tärkeä ja kuinka paljon rakastan häntä, ongelma on vaan että hän tykkää niin monista jutuista niin miten saisin ynnättyä mahdollisimman monta samaan :)
 
Ylös Pohja