WOOP WOOP entisen demut!!

Keskiyö

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
244
Reaktioarvo
258

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,952
Reaktioarvo
8,464
Luonnollisesti sieltä pitäisi löytyä kaikki hyvät keskusteluni.
 
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
6,011
Reaktioarvo
4,756
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826

Verkkoarkiston asiakaskäyttö on ohjeistettu tekijänoikeuslaissa (404/1961 16 b §). Arkistoidut verkkoaineistot on käytettävissä vapaakappalekirjaston tiloissa olevilla vapaakappaletyöasemilla. Vapaakappalekirjastoja on kuusi:

voisikin siis heti tänään tsekkailla onko omat noloudet tallentuneet sinne... mä jo olen iloinnut että ne ovat kadonneet lopullisesti, mut olishan se pitänyt arvata että joku pitää sitäkin paskaa tutkimisen arvoisena.
 

almanakka

Asiantuntija
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
455
Reaktioarvo
399

Verkkoarkiston asiakaskäyttö on ohjeistettu tekijänoikeuslaissa (404/1961 16 b §). Arkistoidut verkkoaineistot on käytettävissä vapaakappalekirjaston tiloissa olevilla vapaakappaletyöasemilla. Vapaakappalekirjastoja on kuusi:

Pitää siis varmaan mennä ihan paikan päälle? Käyn aika usein yhdessä noista, ensi kerralla voisi vilkaista mitä sinne on tallennettu.
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511

Verkkoarkiston asiakaskäyttö on ohjeistettu tekijänoikeuslaissa (404/1961 16 b §). Arkistoidut verkkoaineistot on käytettävissä vapaakappalekirjaston tiloissa olevilla vapaakappaletyöasemilla. Vapaakappalekirjastoja on kuusi:

Perkele kun piti jäädä tänne porukoille koko syyslomaksi. Olisin voinut asuinpaikkakunnaltani mennä junalla Hesaan tutkiskelee Demin aarteita. ;(
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,952
Reaktioarvo
8,464
Kehtasivat tuhota sankarimme pohdinnot siitä, miksi perunajauhoista ei saanut tehtyä perunoita! ;(
Poistatin keskustelun aikoinaan itse, ettei se olisi levinnyt iltapäivälehtiin kun netissä levisi kulovalkean lailla.
Halveksun helppoa clickbait-journalismia mitä nuo harjoittavat.
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
Poistatin keskustelun aikoinaan itse, ettei se olisi levinnyt iltapäivälehtiin kun netissä levisi kulovalkean lailla.
Halveksun helppoa clickbait-journalismia mitä nuo harjoittavat.
Joo, noi Iltalehtien klikkiotsikkohirviöt on inhottavia. :/ Menisivät parempiin töihin.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,583
Reaktioarvo
6,487
Jooooo mun kaveri lähetti ton mulle eilen ja olin ihan haipeissa :D
 

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,225
Reaktioarvo
828
Meidän lukemattomia tarinoitamme ei olekkaan hävitetty bittiavaruuteen ಥ‿ಥ

Ajatelkaapa kun vuosisatojen päästä joku tietokone-arkeologi lukee teidän, juuri TEIDÄN kirjoittamia turhanpäiväisyyksiä.
 
Ylös Pohja