KäveleväNakki
Mysteeri
- Reaktioarvo
- 1,434
Ei ketään muita missään, on just sopivan hämärää, ilma on raikasta, sitten kuuntelee vielä hyvää musiikkia ja nukkumaan meneminenkin on sitten myöhemmin helpompaa, oijoi.
Siinä tulee välillä kyllä vähän unenomainen ja outo fiilis mutta se on oikeestaan aika mukava tunne loppujen lopuks.Tykkäisin itsekin muuten mutta tuntuu vain vähän pelottavalta ja muutenki kummalliselta mennä keskellä yötä lenkille..
Tykkäisin itsekin muuten mutta tuntuu vain vähän pelottavalta ja muutenki kummalliselta mennä keskellä yötä lenkille..
Kauheat LUU RENGO MIEHET vaanivat..snif snif..huijui..Mua pelottaa kävellä töistä kotia yhdeksän jälkeen illalla :(
Joo, ne myös.Ai "vyölankit on paras juttu ikinä" vai?
Ei mitään naarmuja missään, on just sopivan pehmeää, nahka on kiiltävää, sitten kuuntelee vielä nariseeko; ei narise, ja sen pukeminenkin housuihin sitten myöhemmin helpompaa, oijoi.
Täällä harvemmin ainakaan ketään tulee vastaan, ja satun näkemään jonkun epäilyttävän olosen tyypin, vaihan vaan suuntaa ja pakenen jonnekki mun oikopolulle.Mäkin vain vilkuilen taukoamatta taakse. Varsinkaan musiikkia en uskaltais kuunnella, koska sit ei ainakaan oo varautunut jos joku käy kimppuun.
Vois olla jos jaksais nousta tarpeeks aikaisin..Aamulenkit olisi parasta, mutta nukun...
Jos asuisin jossain vilkkaalla alueella niin ehkä itteänikin, tosin vasta yhdentoista jälkeen ehkä.Mua pelottaa kävellä töistä kotia yhdeksän jälkeen illalla :(
Mutta etkö pelkää siellä pimeässä (tai hämärässä) että joku hyökkää sun kimppuun etc 😶 koska sitä mä pelkään ainakiSiinä tulee välillä kyllä vähän unenomainen ja outo fiilis mutta se on oikeestaan aika mukava tunne loppujen lopuks.
En, koska harvemmin törmään keneenkään, osaan puolustaa itseäni sen verran että pärjäisin, ja kannan usein linkkuveistä mukana muutenkin.Mutta etkö pelkää siellä pimeässä (tai hämärässä) että joku hyökkää sun kimppuun etc 😶 koska sitä mä pelkään ainaki
(Oon tosin päivisinkin aika säikky lenkeillä)
En, koska harvemmin törmään keneenkään, osaan puolustaa itseäni sen verran että pärjäisin, ja kannan usein linkkuveistä mukana muutenkin.
Onneks mulla on sen verran lyhyet hiukset että niistä ei kovin helpolla saa kiinni, ja oon sen verran monessa nyrkkikahakassa ollut että en ainakaan hirveän pahasti usko jääväni alakynteen, eikä toinen osapuoli pääse kamppailusta ilman vammoja.Tostahan muuten on ollut juttua että linkkuveitset, avaimet sun muut on ihan turhia jos joku käy sun kimppuun. Se hyökkääjä ehtii lähietäisyydelle ja esimerkiksi sun hiuksiin kiinni ennen kuin se sun linkkarisi yltää mihinkään. Sen sijaan sateenvarjo on tehokas hyökkääjien pelotteluun, koska se on kättä pidempi ja oikean mallinen varjo voi olla hengenvaarallinen aseena.
Pitäis itsekin varmaan ruveta kantamaa sellast mukana.. varmuuden vuoksEn, koska harvemmin törmään keneenkään, osaan puolustaa itseäni sen verran että pärjäisin, ja kannan usein linkkuveistä mukana muutenkin.
Mä käyn aina joka ilta lenkillä! Ja jos en jaksa mennä niin huomaan että nukahtaminen on vaikeampaaEi ketään muita missään, on just sopivan hämärää, ilma on raikasta, sitten kuuntelee vielä hyvää musiikkia ja nukkumaan meneminenkin on sitten myöhemmin helpompaa, oijoi.