Opiskelu Yritän patistella itseäni tekemään sen äikän esseen nyt loppuun

Opiskelu ja itseopiskelu

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,583
Reaktioarvo
6,487
On siis vielä aikaa tottakai mutta en jaksais murehtia sitä enää sit viikon lopussa ku palautusaikaa on kaks tuntia xD Ja ku se ei oo enää ees pahasti kesken ja tiiän sentää mistä kirjotan hahah

Toinen puoli musta haluis tehä sen ja toinen puoli taas vaa nukkua koko päivän :'D
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Mullakin olisi äikän essee. Pitäisi kirjoittaa kieli-identiteetistäni ja muutenkin yleisesti kielen merkityksestä ihmisille. Pari aineistoa ja muuta hauskaa niin ei voi ihan päästäkään keksiä. Huutikset ja palautuspäivä 1. marraskuuta. Taidan tehdä sen 31. lokakuuta.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,583
Reaktioarvo
6,487
Mikä essee se on?
Kirjoitustaidon koe. Aiheena mulla on et miten ihmiset sais opiskelemaan enemmän kieliä ja miksi. Olen jo saanut sen lähes valmiiksi D: Viime jaksossa sain tästä kokeesta 9,5 arvosanaksi mutta siinä se aihe oli aivan helppo xD Nyt oli vähän vaikeampi ku opettajan antamista lähteistä ei oikeen mikään ollu sopiva tohon mun aiheeseen
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,583
Reaktioarvo
6,487
Mullakin olisi äikän essee. Pitäisi kirjoittaa kieli-identiteetistäni ja muutenkin yleisesti kielen merkityksestä ihmisille. Pari aineistoa ja muuta hauskaa niin ei voi ihan päästäkään keksiä. Huutikset ja palautuspäivä 1. marraskuuta. Taidan tehdä sen 31. lokakuuta.
No kieli-identiteetistä on varmaan semi helppoa kirjottaa? Tai no hyvä mulla sanua ku saisin varmaan siihen vaan yhden lauseen xD
Koita ainaski hahmotella sitä jotenkin nii et ihan tyhjän päällä oo sit ku alat kirjottaa, itekki (lue: yritin parhaani mukaan) tein niin vaiikka jo se oli hankalaa lol
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Kirjoitustaidon koe. Aiheena mulla on et miten ihmiset sais opiskelemaan enemmän kieliä ja miksi. Olen jo saanut sen lähes valmiiksi D: Viime jaksossa sain tästä kokeesta 9,5 arvosanaksi mutta siinä se aihe oli aivan helppo xD Nyt oli vähän vaikeampi ku opettajan antamista lähteistä ei oikeen mikään ollu sopiva tohon mun aiheeseen
Hmm aivan. Oliko teillä viimejaksossa lukutaidonkoe? Siis lyhyempi teksti jostain toisesta tekstistä?

Yrität vaan perustella mahdollisimman hyvin ja jos on jotain aukkoja, ilmoita että huomaat ne ja pyri ratkausemsan nekin parhaasi mukaan! Esimerkkejä! Ainiin ja älä ole irwikissa ja kirjoita lyhyempiä lauseita:D
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,583
Reaktioarvo
6,487
Hmm aivan. Oliko teillä viimejaksossa lukutaidonkoe? Siis lyhyempi teksti jostain toisesta tekstistä?

Yrität vaan perustella mahdollisimman hyvin ja jos on jotain aukkoja, ilmoita että huomaat ne ja pyri ratkausemsan nekin parhaasi mukaan! Esimerkkejä! Ainiin ja älä ole irwikissa ja kirjoita lyhyempiä lauseita:D
Ei kun viime jaksossa meillä oli molemmat, sekä kirjotustaidon että lukutaidon kokeet
Lukutaidon koe vaa tehtiin koeviikolla ryhmissä
Ja siis tässäkin kurssissa on ne molemmat mut kirjotustaidon koe pittää vaa tehä taas ite

Lol mää oon tosi huono kirjottaa lyhyitä lauseita xD
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Ei kun viime jaksossa meillä oli molemmat, sekä kirjotustaidon että lukutaidon kokeet
Lukutaidon koe vaa tehtiin koeviikolla ryhmissä
Ja siis tässäkin kurssissa on ne molemmat mut kirjotustaidon koe pittää vaa tehä taas ite

Lol mää oon tosi huono kirjottaa lyhyitä lauseita xD
Aa okei jooojoo niin se taisi olla joo

Ja ei se mitään niin mäkin:D
 
Ylös Pohja