- Reaktioarvo
- 5,487
Itse sain homoristeilystä kuukausia viestejä pari vuotta sitten. Erehdyin puhumaan @HARAMBE'n suuntautumisesta niin oli pallopelitkin (ei sellainen) täynnä niitä....ja sitten sain mainoksen jostain homotestistä! Onko tämä joku vihje? Eikö pride-kuukausi mennyt jo kauan sitten?
katso liitettä 3044
Minäkin saan näitä mainoksia varmaan siksi, että olen stalkannut sinun ja @HARAMBE'n homoilukeskusteluja niin paljon... Googlen algoritmi luulee jo, että kuulun pallokerhoonne...Itse sain homoristeilystä kuukausia viestejä pari vuotta sitten. Erehdyin puhumaan @HARAMBE'n suuntautumisesta niin oli pallopelitkin (ei sellainen) täynnä niitä.
Haluat oikeasti olla jäsen.. tosin itse en ole vaan HARAMBE ja Elco demistä aina petkuttavat minua!Minäkin saan näitä mainoksia varmaan siksi, että olen stalkannut sinun ja @HARAMBE'n homoilukeskusteluja niin paljon... Googlen algoritmi luulee jo, että kuulun pallokerhoonne...
En halua, olen vain utelias... Silloin tällöin vaikuttaa kyllä siltä, että sinä olet yksi tuon kerhon VIP-jäsenistä...Haluat oikeasti olla jäsen.. tosin itse en ole vaan HARAMBE ja Elco demistä aina petkuttavat minua!
En ole koskaan ollut.. olen vain käynyt Demiesten miiteissä..En halua, olen vain utelias... Silloin tällöin vaikuttaa kyllä siltä, että sinä olet yksi tuon kerhon VIP-jäsenistä...
Ja varmasti olette homoilleet keskenänne siellä...En ole koskaan ollut.. olen vain käynyt Demiesten miiteissä..
En minä..Ja varmasti olette homoilleet keskenänne siellä...
Älä huijaa, vähintäänkin olet katsonut vierestä ja kannustanut...En minä..
Joskus olen saattanut nähdä!Älä huijaa, vähintäänkin olet katsonut vierestä ja kannustanut...
Arvasin! Et ole niin viaton kuin väität olevasi...Joskus olen saattanut nähdä!
En voi hallita silmiäni!Arvasin! Et ole niin viaton kuin väität olevasi...
Niinhän ne kaikki sanoo! "Vahingossa" vilkaisit...En voi hallita silmiäni!
En muista.No kenen perseeseen se sormi sitten päätyi?
No voi hemmetti...En muista.
Niinpä..No voi hemmetti...
Mutta sinähän olet tuon homokerhon pääjehu?Huutista homoille!
Sanotaanko näin että minä olen juuri oikeassa kohtaa junaa!Mutta sinähän olet tuon homokerhon pääjehu?
Eli olet jossain siellä keskellä, asia selvä...Sanotaanko näin että minä olen juuri oikeassa kohtaa junaa!
Tervehtivätkö ne sanomalla "hellou seilori" tai "heipä hei meripoika"?Olin kerran kansimiehenä eräällä vesibussilla prideviikon aikana kun siellä pidettiin pride bileet, ei siinä bileet meni hyvin vaikka villit olikin. Harmitti vain se kun jälkeenpäin ihmiset jotka siellä oli moikkailivat kadulla. Hyhhy.
Näyttivät lippua ja revin siitä palan irti, sanoivat kiitos ja astuivat sisään. Saatoin myös matkan aikana avustaa baarimikkoa alkoholijuomien kaadossa vaikka ei kuulunut työnkuvaan.Tervehtivätkö ne sanomalla "hellou seilori" tai "heipä hei meripoika"?
Niin mutta kadulla?Näyttivät lippua ja revin siitä palan irti, sanoivat kiitos ja astuivat sisään. Saatoin myös matkan aikana avustaa baarimikkoa alkoholijuomien kaadossa vaikka ei kuulunut työnkuvaan.
Jaa että niin. Yleensä ihmiset jotka ei tunne toisiaan, mutta tietävät toisensa nostavat vain kättä tai sanovat hei ja kävelevät vain toistensa ohitse.Niin mutta kadulla?