Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,941
Reaktioarvo
2,897
Tbh what the fuck

Jostain pinterest hommast tuli mieleen kun siin oli jtn seksistä ja siitä että saa kieltäytyä jne.

Niin mul on kyl sellane ahistava suhtautuminen if were talking about sucking dick cause you know sometimes i say i want it ja tällee mut honestly its kinda rare kosk yleensä se tuntuu vaa pahalt kosk i feel like a slut and i just dont like it for some reason. Niiku ajatuksena. It makes me feel bad. Its because of that feeling it gives me. Like............ En haluu myöskään pakottaa itteeni nauttimaan siitä ja ajatella etten saa kieltäytyy. Tän seksiasian takii just en haluu suhdetta ku se ois kuitenkin liian vaikeeta ja mun ois varmaan tosi vaikee opetella se "ei" jos en haluu. Tai en mä tiedä.

Mut ei oo myöskään mun vika jos en tykkää siitä ajatuksesta. Tai tykkään joskus mut sitä aina varjostaa se inhottava ns. huoramainen tunne, ajatuksena ainakin ja varmaan todellisessakin tilanteessa ehkä vielä enemmänkin.

Ärsyttää että muka ois pakko haluta sitä ei todellakaan. Jos ei tykkää siitä tunteesta mikä siitä tulee niin mitä vittua. Like Honestly, i dont want to feel like a slut
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,941
Reaktioarvo
2,897
Viittuu

Kävin kävelyllä ja ihan oikeesti mun perse(/lantio) häiritsee vieläkin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,941
Reaktioarvo
2,897
Ja se näyttää ehkä isommalta tässä mekossa

Mutta kun mun pitäs tykätä siitä että se on iso

Huoh
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,941
Reaktioarvo
2,897
Ehkä jos painaisin joku 60 kiloo se alkais pienentyä

Vai riittäisköhän se

Tai en mä haluu laihduttaa

Mut miks tunnen näin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,941
Reaktioarvo
2,897
"Love it and make it as a weapon to mesmerize others so that they will ask you how to get such attractive big butt. This is what I feel and suggest you."

How to get such attractive big butt :D well, getting fat is the way of course, duh. But maybe they meant a skinny person with a big butt.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,941
Reaktioarvo
2,897
Although im not sure, ehkä jos laihtuisin mulla saattais silti olla iso peppu tai en tiedä miten se laihtuminen näkyis mun kehossa. Et missähän kohtaa se niiku pienenis oikeesti merkittävästi edes
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,941
Reaktioarvo
2,897
Huoh miks se että oon hulluna eunkwangiin ja masatoshiin ei silti tarkota sitä että oisin täysin yli villusta, timpasta, huista..... Jiseokista..... Youngjaesta... Yutosta...... Taeilista.....

Sanonpaha vaan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,941
Reaktioarvo
2,897
Eunkwang on rakkaani............ Though......................................................
 
Ylös Pohja