Politiikka Vittu mä vihaan tätä maailmaa

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,941
Reaktioarvo
2,897
En sano tän enempää koska joku kuitenkin vetää herneet nenään mutta en jaksa nykymaailmaa enää yhtään. En yhtään. Jotkut asiat on hyvin ja tasa-arvoisesti mutta vihaan intohimoisesti monia aspekteja nykyajassa. Mitä vitun tasa-arvoa tämä ees enää on, hmm, ei vittu mitään järkeä missään.

ajatelkaapa nyt kuinka vitun naurettavaa. Siis vittu mä en jaksa. Ja kyllä, koen oloni ihan vitun paskaks ja syystä. Siks että tää on jo liian henkilökohtasta. Miettikääpä että oon joskus muinoin halunnu tosi kovasti itelleni rastat ja sit päätin ne hankkia ja näin ja ne on ollu mulla monta vuotta ja sit joku inisee jotain paskaa ja mun pitäs nyt leikata ne pois :----------D mitä vitun vittua :D pitääkö Venla saartamon pyytää nyt anteeksi ku sillä oli salsuissa rastat? Entä saako ihminen pitää esim irokeesia jos ei kuuntele punkkia 🤔 entä saako ihminen käyttää lökäreitä jos ei kuuntele hiphoppia:Ddddd vai onko se musakulttuurin omimista tai jotain. Pitääkö jokaisen rastapäisen suomalaisen nyt pyytää anteeksi ja hankkiutua eroon rastoistaan? Oikeasti vetäkää nyt jo vittu käteen :D ainakin saa nauraa jos ei muuta vaikka samallahan tää tietysti vihastuttaa aivan helvetisti koska ihmiset luulee olevansa parempia kuin muut ja vartioi sitä miten muut saa pukeutua ja pitää hiuksiaan

Jauhan täs asiasta edelleen koska tää vituttaa mua jopa enemmän kuin koronasta riitely

En tiedä sitten miten voisin olla välittämättä muiden mielipiteistä, koska no siis mielensäpahoittajiahan on tätä aiemminkin ollu ja ei kaikki tosiaan ole mun rastoista aiemminkaan tykänny mutta jotenkin mulla menee enemmän tunteisiin tää siks että se on mukamas moraalisesti arveluttavaa. Toisaalta, ei taida enää kiinnostaa vittuakaan vaikka olis. Kukaanhan ei mua voi vankilaan sentään vielä siitä pistää että mulla on väärä hiustyyli.

Päivän avautuminen suoritettu, hyvää yötä.

🤔 Mutta pistää kyllä miettimään.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,941
Reaktioarvo
2,897
Kirjotin tähän taas pitkän tekstin mut en haluukaan julkasta sitä enkä muutenkaan jaksa enkä edes uskalla kirjottaa koska pelkään et joku tulee taas syyttämään mua kaikesta.
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,889
Reaktioarvo
1,408
Oot kyllä ihan oikeessa, mitään ei saa enää vittu tehdä kun kaikesta suututaan nykyään. Oikeestaan vois ihan vaan vittuillakseen noille mielensäpahoittajille hankkia rastat, pistää päälle vähintään jokaisen eri musiikkikulttuurin vaatetusta, ja vielä kaupan päälle pelata vaikka Afrikan tähteä julkisella paikalla. Syyttäkööt vaan mielin määrin, ei enää jaksa kiinnostaa.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,596
Reaktioarvo
6,502
No tämäpä, aivan perseestä ku ihimiset vaatii rutto ANTEEKSIPYYNTÖÄ sen takia et on sattunu käyttää tietynlaista hiustyyliä tai liian paljastavia vaatteita tai jotain :::DDDDDD Nauraisin jos tää ei ois nii säälittävää
Mutta voipaha ainaki sulkee korvat paskanjauhannalta ja ihan kettuillakseen tehä mitä huvittaa
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
Mun kaveri sano mua rasistiseksi paskaksi kun sanoin että pelaan veljen kanssa Afrikan tähteä.

Sama ihminen kuitenkaan ei suostu olemaan tummien kaveri koska "he kaikki haisee hänen mielestään pahalle" niinku excuse me?
Kuulostaa aika tekopyhältä toi sun kaveris. :o
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
No siis toisaalta kun miettii, niin onhan se aika syrjivää, ettei saisi tiettyä vaatetus tai -hiustyyliä omaksua sen takia, ettei kuulu tiettyyn ryhmään. Kyllähän ei-länsimaalaiset kulttuurit saavat yhä enemmän vaikutteita länsimaista, mutta ei heitä syytetä länsimaalaisten palkkaamisesta.

Tietty erittäin mautonta on sellainen, että pukeutuu tarkoituksella esim. jonkun ryhmän asuun ja eläytyy rooliinsa stereotyyppisesti ja ryhmää halveksuen.

Mutta ainahan näin ei ole, vaan joskus toisen kulttuurin ominaisuuksia voidaan omaksua jonkin ihanteen toivossa, kuten varmasti ei-länsimaalaiset tekevät omaksuessaan länsimaista kulttuuria. Minulla on pienestä pitäen ollut tapana piirtää mangaa, enkä ole koskaan tehnyt sitä pilkatakseni japanilaisia. Minusta vain piirrostyyli on kaunista ja koen sen olevan osana piirrostyyliäni. Taiteilijoilla on monesti tapana saada tyyliinsä vaikutteita muista valmiista tyyleistä, ja olisi aika rajoitettua toimintaa, jos taiteessaan saisi käyttää vain omaan etniseen taustaan soveltuvia tyylejä.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,034
Reaktioarvo
8,494
No siis toisaalta kun miettii, niin onhan se aika syrjivää, ettei saisi tiettyä vaatetus tai -hiustyyliä omaksua sen takia, ettei kuulu tiettyyn ryhmään. Kyllähän ei-länsimaalaiset kulttuurit saavat yhä enemmän vaikutteita länsimaista, mutta ei heitä syytetä länsimaalaisten palkkaamisesta.

Tietty erittäin mautonta on sellainen, että pukeutuu tarkoituksella esim. jonkun ryhmän asuun ja eläytyy rooliinsa stereotyyppisesti ja ryhmää halveksuen.

Mutta ainahan näin ei ole, vaan joskus toisen kulttuurin ominaisuuksia voidaan omaksua jonkin ihanteen toivossa, kuten varmasti ei-länsimaalaiset tekevät omaksuessaan länsimaista kulttuuria. Minulla on pienestä pitäen ollut tapana piirtää mangaa, enkä ole koskaan tehnyt sitä pilkatakseni japanilaisia. Minusta vain piirrostyyli on kaunista ja koen sen olevan osana piirrostyyliäni. Taiteilijoilla on monesti tapana saada tyyliinsä vaikutteita muista valmiista tyyleistä, ja olisi aika rajoitettua toimintaa, jos taiteessaan saisi käyttää vain omaan etniseen taustaan soveltuvia tyylejä.
Varsinkin, kun vaatetus- ja hiustyylit ovat levinneet ympäri maailmaa vuosituhansien ajan. Esim. ne "mustien pienet letit" ovat kopioitu muinaisilta kelteiltä, jos tuolle tielle lähdetään. Kunhan ihmiset haluavat uhriutua ja saada korvauksia, eli ilmaista rahaa.
Mutta sinänsä hyvä tietää, että "suvaitsevaisto" on pahimpia natseja, koska haluavat lokeroida ihmiset paremmuusjärjestykseen ulkoisten avujen nojalla.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,034
Reaktioarvo
8,494
Mun kaveri sano mua rasistiseksi paskaksi kun sanoin että pelaan veljen kanssa Afrikan tähteä.

Sama ihminen kuitenkaan ei suostu olemaan tummien kaveri koska "he kaikki haisee hänen mielestään pahalle" niinku excuse me?
Ei enää ymmärretä mikä on rasismia ja mikä vain muodikasta ulinaa!
 

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,231
Reaktioarvo
828
Ei kyllä pahemmin jaksa pahoittaa mieltään asioista mitkä eivät vaikuta itseensä. Voisi melkeen lopettaa uutisten lukemisen, koska turhaa shaibaa päivästä toiseen.
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
Kyllähän ei-länsimaalaiset kulttuurit saavat yhä enemmän vaikutteita länsimaista, mutta ei heitä syytetä länsimaalaisten palkkaamisesta.
Niin siis pilkkaamisesta, ei palkkaamisesta. 😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,941
Reaktioarvo
2,897
Oot kyllä ihan oikeessa, mitään ei saa enää vittu tehdä kun kaikesta suututaan nykyään. Oikeestaan vois ihan vaan vittuillakseen noille mielensäpahoittajille hankkia rastat, pistää päälle vähintään jokaisen eri musiikkikulttuurin vaatetusta, ja vielä kaupan päälle pelata vaikka Afrikan tähteä julkisella paikalla. Syyttäkööt vaan mielin määrin, ei enää jaksa kiinnostaa.
Oikein!
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,941
Reaktioarvo
2,897
Mun kaveri sano mua rasistiseksi paskaksi kun sanoin että pelaan veljen kanssa Afrikan tähteä.

Sama ihminen kuitenkaan ei suostu olemaan tummien kaveri koska "he kaikki haisee hänen mielestään pahalle" niinku excuse me?
No nyt on kyllä aika ristiriitaista settiä etten sanoisi...... Mä en ihan tajua :Ddddd mutta okei... Tuommoset ihmiset on just niin outoja. Pakko sanoo et kun mul oli pienenä tumma kaveri niin sen kodissa tuoksu aika hyvälle. Jotenki siit tuli kodikas olo. Et en nyt sanois ite et ne pahalta haisis. Ehkä se voi sit jollekin olla epämiellyttävä tuoksu emt.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,941
Reaktioarvo
2,897
No siis toisaalta kun miettii, niin onhan se aika syrjivää, ettei saisi tiettyä vaatetus tai -hiustyyliä omaksua sen takia, ettei kuulu tiettyyn ryhmään. Kyllähän ei-länsimaalaiset kulttuurit saavat yhä enemmän vaikutteita länsimaista, mutta ei heitä syytetä länsimaalaisten palkkaamisesta.

Tietty erittäin mautonta on sellainen, että pukeutuu tarkoituksella esim. jonkun ryhmän asuun ja eläytyy rooliinsa stereotyyppisesti ja ryhmää halveksuen.

Mutta ainahan näin ei ole, vaan joskus toisen kulttuurin ominaisuuksia voidaan omaksua jonkin ihanteen toivossa, kuten varmasti ei-länsimaalaiset tekevät omaksuessaan länsimaista kulttuuria. Minulla on pienestä pitäen ollut tapana piirtää mangaa, enkä ole koskaan tehnyt sitä pilkatakseni japanilaisia. Minusta vain piirrostyyli on kaunista ja koen sen olevan osana piirrostyyliäni. Taiteilijoilla on monesti tapana saada tyyliinsä vaikutteita muista valmiista tyyleistä, ja olisi aika rajoitettua toimintaa, jos taiteessaan saisi käyttää vain omaan etniseen taustaan soveltuvia tyylejä.
Siis se on aivan mielipuolista että pitäis vangita itsensä pelkästään omaan kulttuuriinsa. Toki niin saa tehdä jos tahtoo mutta muilta sitä ei voi vaatia kyl. Ihmettelen kans kui mangasta tai animesta ei oo tehty tämmöstä haloota? Eikö se oo aika sama asia.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,941
Reaktioarvo
2,897
en kyllä ihan heti keksi mikä maailmassa on muka ennen ollut tasa-arvon kannalta paremmin...
No en tiedä, mutta ainakaan ennen ei ollu tämmöstä turhaa paskaa. Mutta siis joo, totta kai esim. meillä seksuaali- ja sukupuolivähemmistöillä oli asiat huonommin ennen tai olihan se nyt ihan erilaista. Ja varmaan rasismiakin oli enemmän yms. Mut silti ei ollu tämmöstä vitun tyhmää hölmöilyä siitä että et saa tehä sitä tai tätä. Ei tässäkään ole mitään järkeä imo.
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
Siis se on aivan mielipuolista että pitäis vangita itsensä pelkästään omaan kulttuuriinsa. Toki niin saa tehdä jos tahtoo mutta muilta sitä ei voi vaatia kyl. Ihmettelen kans kui mangasta tai animesta ei oo tehty tämmöstä haloota? Eikö se oo aika sama asia.
Joo, totta toi, mitä tossa viestissä ensimmäiseksi sanoit.

Ja itsekin oon tota anime- ja manga-juttua tässä lähiaikoina miettinyt. 🤔 En oo ainakaan vielä saanut kuulla olevani rasisti piirrostyylini perusteella.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,941
Reaktioarvo
2,897
Varsinkin, kun vaatetus- ja hiustyylit ovat levinneet ympäri maailmaa vuosituhansien ajan. Esim. ne "mustien pienet letit" ovat kopioitu muinaisilta kelteiltä, jos tuolle tielle lähdetään. Kunhan ihmiset haluavat uhriutua ja saada korvauksia, eli ilmaista rahaa.
Mutta sinänsä hyvä tietää, että "suvaitsevaisto" on pahimpia natseja, koska haluavat lokeroida ihmiset paremmuusjärjestykseen ulkoisten avujen nojalla.
Nimenomaan ja siis jos puhutaan nyt näistä natsijutuista niin itse ainakin pelkään äärivasemmistolaisia Paljon enemmän kuin äärioikeistolaisia. En sano että kumpikaan on välttämät fiksuu porukkaa mutta ei mua pelota samalla tavalla ne natsit, mutta esim äärivasemmistolaiset on ihan hulluja. Toki riippuu ihmisestä. Mutta noin yleensä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,941
Reaktioarvo
2,897
Joo, totta toi, mitä tossa viestissä ensimmäiseksi sanoit.

Ja itsekin oon tota anime- ja manga-juttua tässä lähiaikoina miettinyt. 🤔 En oo ainakaan vielä saanut kuulla olevani rasisti piirrostyylini perusteella.
Kyl koht joku sitäkin tulee varmaan sulle inisee!
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
aamen, tää oli niin hyvin kiteytetty!
en voi sietää mielensäpahottajia, kun heidän takia tuntuu ettei mitään voi tehä.
aina on joku, jolla on tarve nalkuttaa ja uhriutua, oli asia mikä tahansa.

oon monesti miettiny, että voispa muuten vittuillakseen tehä niitä asioita, mistä porukka inisee.
saan jopa nautintoa siitä, et teen semmosia asioita ikään ku protestoidakseni, mistä niin moni ei välttämättä tykkää.
rakastan basically järkyttää muita :D
esim. nytki alotan twerkin, toki siks että tykkään siitä ja haluun harrastaa itteni takia sitä tanssia, mutta toinen syy on se, että huvittaa kun jotkut vetää HARRASTUKSESTA herneet nenäänsä ja latelee jotain typeriä ennakkoluulojaan.
haluun olla mukana murtamassa sitä stigmaa.

tänäänki olin taas todistamassa yhtä tilannetta (keksin feikkinimet): "enpä oo ennen nähny sen miskan uutta naisystävää. kai se siiri on ihan tavallinen nainen, eikä mikään semmonen..." D:: en tiiä mitä hän oli sanomassa, mutta todennäkösesti jotain "halpa", "tyrkky" tmv.
öö ensinnäkin, haluutko kertoo millanen on tavallinen nainen? toiseks, miks naisen pitäs olla tietynlainen?
ai että mua vituttaa sisäistetty naisviha ja kaikki siihen liittyvä D:

tää meni jo ohi aiheen, mutta pointti siis se, että mielensäpahottajat voi painua uuniin.
mie twerkkaan just niin paljo ku haluan, käytän just semmosia vaatteita ku haluan ja päätän myös hiuksistani, pelaan afrikan tähteä mielin määrin, ja... niin, teen mitä tahdon.
toki se on väärin jos halveksuu jotain ihmisryhmää ja on oikeesti rasistinen, mutta come on ihmiset, kulttuureista vaikutteiden ottaminen ei ole rasismia.
mua ei kiinnosta enää muiden mielipiteet yhtään.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,941
Reaktioarvo
2,897
Hetkinen


HETKINEN

eikös rastat oo aika tyypillinen hiustyyli vasemmistolaisille or am i tripping

Miten nyt sit yhtäkkiä ne on ite sitä mieltä että "tämä on paha!!!111" XD huutist on siin aika paljo anteeksipyydeltävää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,941
Reaktioarvo
2,897
aamen, tää oli niin hyvin kiteytetty!
en voi sietää mielensäpahottajia, kun heidän takia tuntuu ettei mitään voi tehä.
aina on joku, jolla on tarve nalkuttaa ja uhriutua, oli asia mikä tahansa.

oon monesti miettiny, että voispa muuten vittuillakseen tehä niitä asioita, mistä porukka inisee.
saan jopa nautintoa siitä, et teen semmosia asioita ikään ku protestoidakseni, mistä niin moni ei välttämättä tykkää.
rakastan basically järkyttää muita :D
esim. nytki alotan twerkin, toki siks että tykkään siitä ja haluun harrastaa itteni takia sitä tanssia, mutta toinen syy on se, että huvittaa kun jotkut vetää HARRASTUKSESTA herneet nenäänsä ja latelee jotain typeriä ennakkoluulojaan.
haluun olla mukana murtamassa niitä ennakkoluuloja.

tänäänki olin taas todistamassa yhtä tilannetta (keksin feikkinimet): "enpä oo ennen nähny sen miskan uutta naisystävää. kai se siiri on ihan tavallinen nainen, eikä mikään semmonen..." D:: en tiiä mitä hän oli sanomassa, mutta todennäkösesti jotain "halpa", "tyrkky" tmv.
öö ensinnäkin, haluutko kertoo millanen on tavallinen nainen? toiseks, miks naisen pitäs olla tietynlainen?
ai että mua vituttaa sisäistetty naisviha ja kaikki siihen liittyvä D:

tää meni jo ohi aiheen, mutta pointti siis se, että mielensäpahottajat voi painua uuniin.
mie twerkkaan just niin paljo ku haluan, käytän just semmosia vaatteita ku haluan ja päätän myös hiuksistani, pelaan afrikan tähteä mielin määrin jos tekee mieli, ja... niin, teen mitä tahdon.
toki se on väärin jos halveksuu jotain ihmisryhmää ja on oikeesti rasistinen, mutta come on ihmiset, kulttuureista vaikutteiden ottaminen ei ole rasismia.
mua ei kiinnosta enää muiden mielipiteet yhtään.
Hahah apua siis "rakastan järkyttää muita" on sellai lause minkä oon ite sanonu aika mont kertaa :DDDDDFFFF vaikka toisaalta oon liian herkkä siihen. Mutta sitten taas toisaalta mun mielestä en kuitenkaan pysty koskaan olla oma itteni jos en uskalla kulkee omia polkuja ja vittuilla valtaväestölle ja järkyttää niit
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,941
Reaktioarvo
2,897
Rääääääähhhhhhhh

"Leikkaa rastasi valkoinen, ne eivät ole sinun"

XDDDDDDDDDDDDDDDDF no en kyllä leikkaa 😌😌😌😌😌😌😌😌😌 bye bitch
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,034
Reaktioarvo
8,494
Nimenomaan ja siis jos puhutaan nyt näistä natsijutuista niin itse ainakin pelkään äärivasemmistolaisia Paljon enemmän kuin äärioikeistolaisia. En sano että kumpikaan on välttämät fiksuu porukkaa mutta ei mua pelota samalla tavalla ne natsit, mutta esim äärivasemmistolaiset on ihan hulluja. Toki riippuu ihmisestä. Mutta noin yleensä.
Ja aina, siis AINA, omitaan vain afroamerikkalaisten tai saamelaisten tyylejä eikä esim. Venäjän arojen tyylejä, Lähi-Idän tyylejä.. kuin nämä pari pientä ryhmää olisivat keksineet kaiken omimisen arvoisen!
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Hahah apua siis "rakastan järkyttää muita" on sellai lause minkä oon ite sanonu aika mont kertaa :DDDDDFFFF vaikka toisaalta oon liian herkkä siihen. Mutta sitten taas toisaalta mun mielestä en kuitenkaan pysty koskaan olla oma itteni jos en uskalla kulkee omia polkuja ja vittuilla valtaväestölle ja järkyttää niit
ollaan sielunsiskoja D: ku itekin periaatteessa rakastan laittaa luun kurkkuun kaikille mielensäpahottajille, mutta samaan aikaan miulla on sellanen tarve nimenomaan miellyttää muita. se riippuu niin paljon asiasta, et haluunko miellyttää vai järkyttää :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,941
Reaktioarvo
2,897
ollaan sielunsiskoja D: ku itekin periaatteessa rakastan laittaa luun kurkkuun kaikille mielensäpahottajille, mutta samaan aikaan miulla on sellanen tarve nimenomaan miellyttää muita. se riippuu niin paljon asiasta, et haluunko miellyttää vai järkyttää :D
Taidetaan olla :D heheh joo niinpä. Mä en haluu missään asiassa miellyttää muit mut mul on silti se tarve, mut se tulee varmaa huonosta itsetunnosta. Mut siit ei vaa seuraa mitää hyvää.
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Taidetaan olla :D heheh joo niinpä. Mä en haluu missään asiassa miellyttää muit mut mul on silti se tarve, mut se tulee varmaa huonosta itsetunnosta. Mut siit ei vaa seuraa mitää hyvää.
itelläki oikeestaan on tarve miellyttää, mutten sitä kuitenkaan halua. miulla on ollu aina aika myrskynen suhde isäni kans, ja kyllä pienenä monesti syyllistin itteeni niissä tilanteissa, kun iskä vaikka karju jostain mitättömästä asiasta tai muuten aiheutti turvattoman olon. voin ihan suoraan sanoa että vihaan miun isää, koska ne vanhat traumat vaikuttaa minuun paljonki edelleen. siellä lapsuudessa ollu tunne etten kelpaa isälleni heijastuu myös nykyhetkeen, ja se tarve miellyttää muita ja sen kautta olla hyväksytty on vahva.
 
Ylös Pohja