Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
26 kysymystä, vastaa rehellisesti
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="varjojenmaa" data-source="post: 49466" data-attributes="member: 150"><p>Minne maahan tai kaupunkiin haluaisit juuri nyt? </p><p>Kotona ois kiva käydä :)</p><p></p><p>Missä haluaisit asua? </p><p>Opiskelupaikkakunnallani</p><p></p><p>Mitä haluaisit tehdä työksesi? </p><p>Opettaa ja tehdä tutkimusta yliopistolla</p><p></p><p>Millainen on unelma kotisi? </p><p>Lähellä luontoa, sellanen että ikkunasta näkee jotenkin ulos. Myös homeettomuus ja tuholaisten puuttuminen plussaa. </p><p></p><p>Minkälaisesta puolisosta pitäisit? </p><p>Sellaisesta, jonka kanssa olisin onnellinen. Varmaan tyyppi, joka ymmärtää maailmanparannushaaveeni tieteen saralla ja muutenkin.</p><p></p><p>Haluatko asua maalla vai kaupungissa? </p><p>Maalla, mutta lyhyiden kulkuyhteyksien päässä kaupungista. Esim. Nurmijärveä oon miettinyt.</p><p></p><p>Onko elämässäsi suunnitelmia? Millaisia? </p><p>Kandin ja maisterin jälkeen jatko-opinnot, ja sen jälkeen mahdollisesti akateemiselle uralle</p><p></p><p>Mikä saa sinut äkäiseksi? </p><p>Ihmiset, jotka peruu tapaamisia ja muuttaa jatkuvasti suunnitelmia. Myös erilaiset hyväksikäyttäjät suututtavat.</p><p></p><p>Kuuma kahvi vai jääkahvi? </p><p>Kuuma kahvi</p><p></p><p>Kahvi mustana vai maidon/kerman kanssa? </p><p>Kerman kanssa, kiitokset tästä kuuluu suljetulle osastolle :)</p><p></p><p>Minkä asian huomaat ensimmäisenä ihmisissä? (Kuten hiustyyli tai vaatteet) </p><p>Puheääni</p><p></p><p>Hulluin asia mitä olet tehnyt? </p><p>Askarrellut kotitekoiset lepositeet</p><p></p><p>Hulluin asia jonka joku muu on tehnyt? </p><p>Vaikea sanoa kun en tiedä kaikkia niitä</p><p></p><p>Pidätkö polttoaineen tuoksusta? </p><p>Enpä juuri</p><p></p><p>Entä tupakan hajusta? </p><p>Tulipalopakkasella kyllä, muuten en</p><p></p><p>Entä sateen hajusta ja äänestä? </p><p>Tavallaan</p><p></p><p>Mitkä asiat nostattaa sinulle muistoja mieleen? </p><p>Valokuvat, musiikki, tuoksut</p><p></p><p>3 lemppari nimeä? </p><p>En jotenkin innostu nimistä. Ihmiset niiden takana on kiinnostavampia.</p><p></p><p>Kuka oli ihastuksesi kun olit lapsi? </p><p>Ei kukaan, koska en tiennyt mitä ihastuminen edes tarkoittaa.</p><p></p><p>Mitä asiaa et ole kertonut kellekkään? </p><p>Ei niitä kuulu sanoa, muuten taika katoaa :D</p><p></p><p>Minkä auton haluaisit? </p><p>En halua autoa, mikäli mahdollista</p><p></p><p>Onko sinulla joitain addiktioita? </p><p>Olen toivoton vichy-holisti</p><p></p><p>Viimeisin viesti? </p><p>Poliisin vahvistus passi- ja henkilökorttihakemuksesta</p><p></p><p>Suurin flexauksesi? </p><p>Ylpeydenaihe? Eximia pitkästä venäjästä on ihan kiva, rupeankin taas lomalla kartuttamaan sanavarastoa ja kertaamaan kielioppia</p><p></p><p>Pahin mokasi? </p><p>Oon pyrkinyt elämään niin, ettei myöhemmin kaduta. Itseäni oon laiminlyönyt liian usein.</p><p></p><p>Ja viimeinen kysymys:</p><p>Mielipiteesi profiilikuvastani?</p><p>Ihan hauska :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="varjojenmaa, post: 49466, member: 150"] Minne maahan tai kaupunkiin haluaisit juuri nyt? Kotona ois kiva käydä :) Missä haluaisit asua? Opiskelupaikkakunnallani Mitä haluaisit tehdä työksesi? Opettaa ja tehdä tutkimusta yliopistolla Millainen on unelma kotisi? Lähellä luontoa, sellanen että ikkunasta näkee jotenkin ulos. Myös homeettomuus ja tuholaisten puuttuminen plussaa. Minkälaisesta puolisosta pitäisit? Sellaisesta, jonka kanssa olisin onnellinen. Varmaan tyyppi, joka ymmärtää maailmanparannushaaveeni tieteen saralla ja muutenkin. Haluatko asua maalla vai kaupungissa? Maalla, mutta lyhyiden kulkuyhteyksien päässä kaupungista. Esim. Nurmijärveä oon miettinyt. Onko elämässäsi suunnitelmia? Millaisia? Kandin ja maisterin jälkeen jatko-opinnot, ja sen jälkeen mahdollisesti akateemiselle uralle Mikä saa sinut äkäiseksi? Ihmiset, jotka peruu tapaamisia ja muuttaa jatkuvasti suunnitelmia. Myös erilaiset hyväksikäyttäjät suututtavat. Kuuma kahvi vai jääkahvi? Kuuma kahvi Kahvi mustana vai maidon/kerman kanssa? Kerman kanssa, kiitokset tästä kuuluu suljetulle osastolle :) Minkä asian huomaat ensimmäisenä ihmisissä? (Kuten hiustyyli tai vaatteet) Puheääni Hulluin asia mitä olet tehnyt? Askarrellut kotitekoiset lepositeet Hulluin asia jonka joku muu on tehnyt? Vaikea sanoa kun en tiedä kaikkia niitä Pidätkö polttoaineen tuoksusta? Enpä juuri Entä tupakan hajusta? Tulipalopakkasella kyllä, muuten en Entä sateen hajusta ja äänestä? Tavallaan Mitkä asiat nostattaa sinulle muistoja mieleen? Valokuvat, musiikki, tuoksut 3 lemppari nimeä? En jotenkin innostu nimistä. Ihmiset niiden takana on kiinnostavampia. Kuka oli ihastuksesi kun olit lapsi? Ei kukaan, koska en tiennyt mitä ihastuminen edes tarkoittaa. Mitä asiaa et ole kertonut kellekkään? Ei niitä kuulu sanoa, muuten taika katoaa :D Minkä auton haluaisit? En halua autoa, mikäli mahdollista Onko sinulla joitain addiktioita? Olen toivoton vichy-holisti Viimeisin viesti? Poliisin vahvistus passi- ja henkilökorttihakemuksesta Suurin flexauksesi? Ylpeydenaihe? Eximia pitkästä venäjästä on ihan kiva, rupeankin taas lomalla kartuttamaan sanavarastoa ja kertaamaan kielioppia Pahin mokasi? Oon pyrkinyt elämään niin, ettei myöhemmin kaduta. Itseäni oon laiminlyönyt liian usein. Ja viimeinen kysymys: Mielipiteesi profiilikuvastani? Ihan hauska :D [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
26 kysymystä, vastaa rehellisesti
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja