Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
26 kysymystä, vastaa rehellisesti
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Poistettukäyttäjänimi459" data-source="post: 54152" data-attributes="member: 459"><p>Minne maahan tai kaupunkiin haluaisit juuri nyt? Etelä-koreaan.</p><p></p><p>Missä haluaisit asua? Ihan täällä </p><p></p><p>Mitä haluaisit tehdä työksesi? Joko päiväkotitöitä tai jossain sisustusliikkeessä </p><p></p><p>Millainen on unelma kotisi? Perus.</p><p></p><p>Minkälaisesta puolisosta pitäisit?</p><p>Rehellisestä, luotettavasta, uskollisesta, romanttisesta, älykkäästä,epäitsekkäästä, oma-aloitteisesta, joka ottaa huomioon, ei loukkaa, ei satuta, hemmottelee, tykkää julkisista hellyydenosoituksista eikä ujostele, ei salaile, joka kuuntelee, kannustaa.</p><p></p><p>Haluatko asua maalla vai kaupungissa? Kaupungissa.</p><p></p><p>Onko elämässäsi suunnitelmia? Millaisia? On</p><p></p><p>Mikä saa sinut äkäiseksi? Eräät</p><p></p><p>Kuuma kahvi vai jääkahvi? Kuuma kahvi </p><p></p><p>Kahvi mustana vai maidon/kerman kanssa? Maidon kanssa</p><p></p><p>Minkä asian huomaat ensimmäisenä ihmisissä? (Kuten hiustyyli tai vaatteet)</p><p>Kokonaisuus</p><p>Hulluin asia mitä olet tehnyt?</p><p>En kerro</p><p>Hulluin asia jonka joku muu on tehnyt?</p><p>En kerro, se oli romanttista mitä mulle on tehty :)</p><p>Pidätkö polttoaineen tuoksusta?</p><p>En</p><p>Entä tupakan hajusta?</p><p>En</p><p>Entä sateen hajusta ja äänestä?</p><p>Juu</p><p>Mitkä asiat nostattaa sinulle muistoja mieleen? Tuli tossa ostettua Nintendo 8bit ja pelailin super Mario 1 ja 3. Nostalgiaa </p><p></p><p>3 lemppari nimeä?</p><p>En kerro</p><p>Kuka oli ihastuksesi kun olit lapsi?</p><p>Olihan noita</p><p>Mitä asiaa et ole kertonut kellekkään?</p><p>En kerro</p><p>Minkä auton haluaisit?</p><p>Volvo</p><p>Onko sinulla joitain addiktioita?</p><p>On</p><p>Viimeisin viesti?</p><p>Rakas laittoi mulle hempeetä</p><p>Suurin flexauksesi?</p><p>Onhan noita</p><p>Pahin mokasi?</p><p>Se että olin eksien kanssa</p><p>Ja viimeinen kysymys:</p><p>Mielipiteesi profiilikuvastani? Ihan ok.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Poistettukäyttäjänimi459, post: 54152, member: 459"] Minne maahan tai kaupunkiin haluaisit juuri nyt? Etelä-koreaan. Missä haluaisit asua? Ihan täällä Mitä haluaisit tehdä työksesi? Joko päiväkotitöitä tai jossain sisustusliikkeessä Millainen on unelma kotisi? Perus. Minkälaisesta puolisosta pitäisit? Rehellisestä, luotettavasta, uskollisesta, romanttisesta, älykkäästä,epäitsekkäästä, oma-aloitteisesta, joka ottaa huomioon, ei loukkaa, ei satuta, hemmottelee, tykkää julkisista hellyydenosoituksista eikä ujostele, ei salaile, joka kuuntelee, kannustaa. Haluatko asua maalla vai kaupungissa? Kaupungissa. Onko elämässäsi suunnitelmia? Millaisia? On Mikä saa sinut äkäiseksi? Eräät Kuuma kahvi vai jääkahvi? Kuuma kahvi Kahvi mustana vai maidon/kerman kanssa? Maidon kanssa Minkä asian huomaat ensimmäisenä ihmisissä? (Kuten hiustyyli tai vaatteet) Kokonaisuus Hulluin asia mitä olet tehnyt? En kerro Hulluin asia jonka joku muu on tehnyt? En kerro, se oli romanttista mitä mulle on tehty :) Pidätkö polttoaineen tuoksusta? En Entä tupakan hajusta? En Entä sateen hajusta ja äänestä? Juu Mitkä asiat nostattaa sinulle muistoja mieleen? Tuli tossa ostettua Nintendo 8bit ja pelailin super Mario 1 ja 3. Nostalgiaa 3 lemppari nimeä? En kerro Kuka oli ihastuksesi kun olit lapsi? Olihan noita Mitä asiaa et ole kertonut kellekkään? En kerro Minkä auton haluaisit? Volvo Onko sinulla joitain addiktioita? On Viimeisin viesti? Rakas laittoi mulle hempeetä Suurin flexauksesi? Onhan noita Pahin mokasi? Se että olin eksien kanssa Ja viimeinen kysymys: Mielipiteesi profiilikuvastani? Ihan ok. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
26 kysymystä, vastaa rehellisesti
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja