Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
9 kpl
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 46514" data-attributes="member: 34"><p>En halua valittaa mutta pakko. Vois kyllä koittaa mennä ulos kohta jos se helpottais tai jotain. Mutta siis ahdistaa ja sattuu ja en kestä tätä kun oon vielki nii rakastunu joonakseen. Siis en ny puhu porkost vaa nordmanist. Ku siis kirjaimellisesti siitä on se seittemän vuotta. Ihan oikeasti. Seittemän vuotta ja ajattelen sitä vieläkin. En niiku vaa pääse yli koska aina jos nään sen jossain (niiku Joonas Nordman show, haha, vittu 😭) niin tunteet tulee niin sanotusti takas. Ja siis Joonas ei oikeestaan ollu mikään lievä ihastus vaan ihan pahimmasta päästä vähän niiku kariki. Nii jotenki tää tunne kun muistaa kuinka sekasin menin siit sillon vuosia sitten enkä meinannut päästä yli, sit välillä oon ollu ajattelematta sitä pitkäänkin, mutta nyt taas. Tavallaa tää vaa saa mut ajattelee et en mä PÄÄSE yli koskaan. Rakastan vieläki. Näin siit randomisti untaki enkä tajuu miks 😔 nyt jos rupeen näkee siit unta jatkuvasti ni en tiiä vittu enää. Jotenki tämmöset pitkään olleet tyypit niiku kari ja Joonas on ihan eri tasolla siinä ku tuntuu et sattuu niin vitusti ja on sattunu VUOSIKAUDET. siis vuosikaudet ja karin kohalla 11 vuotta. Pystyn käsittää sitä viel vähemmän ku tät joonas casee. En ymmärrä miten ei vaan pääse yli vaikka kuinka aika kuluu. Ja mitä enemmän aikaa kuluu sitä kamalampaa. Tai at this point en ees tiedä enää, on ne uudetki ihastukset yhtä lailla kauheita. En oikeesti vittu voi käsittää että ihastuin kariin 12-vuotiaana ja joonakseen 16-vuotiaana. Nyt oon 22. Alkaa vituttaa ihan eri tasolla nykyään kaikki henkilöt jotka sano sillon et julkkisihastukset menee ohi iän myötä. Juu niihä ne meni vittu. AAAAAAAAAAAAAAA 🙂 oon actually itkukohtauksen partaal täl hetkel noiden kahen takii :D</p><p></p><p>Herranjestas miten hetero ihminen voi olla (en oo oikeesti hetero mut lähestulkoon joo, tietenkin)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 46514, member: 34"] En halua valittaa mutta pakko. Vois kyllä koittaa mennä ulos kohta jos se helpottais tai jotain. Mutta siis ahdistaa ja sattuu ja en kestä tätä kun oon vielki nii rakastunu joonakseen. Siis en ny puhu porkost vaa nordmanist. Ku siis kirjaimellisesti siitä on se seittemän vuotta. Ihan oikeasti. Seittemän vuotta ja ajattelen sitä vieläkin. En niiku vaa pääse yli koska aina jos nään sen jossain (niiku Joonas Nordman show, haha, vittu 😭) niin tunteet tulee niin sanotusti takas. Ja siis Joonas ei oikeestaan ollu mikään lievä ihastus vaan ihan pahimmasta päästä vähän niiku kariki. Nii jotenki tää tunne kun muistaa kuinka sekasin menin siit sillon vuosia sitten enkä meinannut päästä yli, sit välillä oon ollu ajattelematta sitä pitkäänkin, mutta nyt taas. Tavallaa tää vaa saa mut ajattelee et en mä PÄÄSE yli koskaan. Rakastan vieläki. Näin siit randomisti untaki enkä tajuu miks 😔 nyt jos rupeen näkee siit unta jatkuvasti ni en tiiä vittu enää. Jotenki tämmöset pitkään olleet tyypit niiku kari ja Joonas on ihan eri tasolla siinä ku tuntuu et sattuu niin vitusti ja on sattunu VUOSIKAUDET. siis vuosikaudet ja karin kohalla 11 vuotta. Pystyn käsittää sitä viel vähemmän ku tät joonas casee. En ymmärrä miten ei vaan pääse yli vaikka kuinka aika kuluu. Ja mitä enemmän aikaa kuluu sitä kamalampaa. Tai at this point en ees tiedä enää, on ne uudetki ihastukset yhtä lailla kauheita. En oikeesti vittu voi käsittää että ihastuin kariin 12-vuotiaana ja joonakseen 16-vuotiaana. Nyt oon 22. Alkaa vituttaa ihan eri tasolla nykyään kaikki henkilöt jotka sano sillon et julkkisihastukset menee ohi iän myötä. Juu niihä ne meni vittu. AAAAAAAAAAAAAAA 🙂 oon actually itkukohtauksen partaal täl hetkel noiden kahen takii :D Herranjestas miten hetero ihminen voi olla (en oo oikeesti hetero mut lähestulkoon joo, tietenkin) [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
9 kpl
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja