Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
9 kpl
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 46866" data-attributes="member: 34"><p>Voi huutista nyt taas. Näin oikeest unta tyyliin ainaki sedust ja timpast probably hessuki siin ja en tiiä mut ainakin noi, i think. Joten mitä vittua :D</p><p></p><p>Ja siis mitä vittua tää on: timppa, hessu, kari, joonas, joonas, aleksi, Dominic, Lukas?????????? Se on kiva ku on kaks joonasta. Jepjep. Oon muutenkin edelleenkin järkyttyny siit et joonas ja aleksi caset tapahtu ja ku ne oli MOLEMMAT viel basically unen takia???????????????????? Mitä vittua??????????!!!! :D ahahha ei helvetti. Lukaski on kieltämättä just sitä mitä vittua tasoo. Ja muutenki oon kai miettiny ny hessuu sinänsä aika vähän mut sit aina ku satun kattoo jonku haastattelun ni oon sillee "🥺" et..... Tota........ Nice. Also yritin kuunnella sitä podcastii mut en kyenny, siis oon ekan jakson kuunnellu kyl mut ku yritin alottaa tokaa jaksoo ni ei vaa kyenny xDDDD aaaaaa 😭 oon muutenkin saanu jo yliannostuksen timppaa hessuu karii joonast no okei basically kaikkii noita mut joo.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 46866, member: 34"] Voi huutista nyt taas. Näin oikeest unta tyyliin ainaki sedust ja timpast probably hessuki siin ja en tiiä mut ainakin noi, i think. Joten mitä vittua :D Ja siis mitä vittua tää on: timppa, hessu, kari, joonas, joonas, aleksi, Dominic, Lukas?????????? Se on kiva ku on kaks joonasta. Jepjep. Oon muutenkin edelleenkin järkyttyny siit et joonas ja aleksi caset tapahtu ja ku ne oli MOLEMMAT viel basically unen takia???????????????????? Mitä vittua??????????!!!! :D ahahha ei helvetti. Lukaski on kieltämättä just sitä mitä vittua tasoo. Ja muutenki oon kai miettiny ny hessuu sinänsä aika vähän mut sit aina ku satun kattoo jonku haastattelun ni oon sillee "🥺" et..... Tota........ Nice. Also yritin kuunnella sitä podcastii mut en kyenny, siis oon ekan jakson kuunnellu kyl mut ku yritin alottaa tokaa jaksoo ni ei vaa kyenny xDDDD aaaaaa 😭 oon muutenkin saanu jo yliannostuksen timppaa hessuu karii joonast no okei basically kaikkii noita mut joo. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
9 kpl
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja