Ihastuminen A oli tännää jotenki jotenki tosi söpö :3

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,583
Reaktioarvo
6,487
Siis ku meillä oli bilsan koe

Ja siis sen aikataulua oli koulu-uintien ja ens viikon kokeitten takia väännetty ja käännelty kauhiasti nii A (ja muutama muu) ei tietenkään sitte muistanu et se oli tännää

Sitte sitä koetta edeltävänä välituntina kaks opea huuteli kaikkia mennee ulos ja mää olin mun kaverin kaa menossa jo ja sit A ja E tuli vastaan ja ne opet oli sillee "Hei nyt on pojilla vähä väärä suunta" "Menkäähä ulos"
Sitte A vastasi et "Joo joo me ollaan sinne menossaki mutta ku– ku mää tulliin ettii Myrskyvaroitusta ku mää tarviin sitä"
Kyllä mää repesin siinä xD

Sit ku määhän oon meijän luokasta se tyyppi joka ihan aina ennen kokeita opettaa muita (lol aina semmone tukiopetuskerho xD) nii siinähän oli sit muutama muuki ja sit monesti mua revittiin vähä joka suuntaan ja sit ku A kysy multa jotaki muut alako selittää siihen päälle nii sit se oli vielä sillee "Turpa kiinni ette te ossaa selittää Myrskyvaroitus on parempi"

Hahaa xD
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,583
Reaktioarvo
6,487
Miks rutossa huomasin vasta nyt et otsikossa lukee kahesti toi "jotenki"
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,583
Reaktioarvo
6,487
Ihmisen biologia :)
Meillä kans, tosin no koko meijän kirja on siitä aiheesta :D Mut siis meillä oli kaikki aistit (näkö ja kuulo ja ihon aistit yms) ja keskus– ja ääreishermosto :'D Ja sit vielä hormonit ja umpirauhaset
 
Liittynyt
26.4.2021
Viestejä
82
Reaktioarvo
34
Meillä kans, tosin no koko meijän kirja on siitä aiheesta :D Mut siis meillä oli kaikki aistit (näkö ja kuulo ja ihon aistit yms) ja keskus– ja ääreishermosto :'D Ja sit vielä hormonit ja umpirauhaset
Meillä taas oli sydämentoiminta, ruoansulatus elimistö ja hengityselimistö. Ei ollu onneks kovin vaikee nii saatan saaha pelastettua vielä mun bilsan numeron :'D
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,583
Reaktioarvo
6,487
Meillä taas oli sydämentoiminta, ruoansulatus elimistö ja hengityselimistö. Ei ollu onneks kovin vaikee nii saatan saaha pelastettua vielä mun bilsan numeron :'D
Okei, meillä oli noi asiat edellisessä kokeessa plus noiden lisäksi oli vielä luusto ja verenkierto :D
 
Ylös Pohja