Aaaaaa tuun kuolemaan muistin vasta eilen illalla et tänään onki enkunkoe enkä oo harjotellu yhtäääääännn

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,589
Reaktioarvo
6,497

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,589
Reaktioarvo
6,497
no jos katot netflixiä vaikka 5h nii siinä jo oppii enemmän kun 10-vuodessa koulussa
Vaan ku kaikki ei kato Netflixiä eikä mitään muutakaan eikä kuuntele enkunkielistä musiikkia eikä joudu juttelee usein kenenkään kaa englantia (kuten usein ne jotka pelaavat jotain CS:GO:tai jotain)
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,589
Reaktioarvo
6,497
Miksiköhän ne ei usko jos sanot ettet osaa?
Just siks ku saan aina jotaki kymppejä
Toki on se kyl vähä inhottavaa ku mulle ollaan melekeen vihasia siitä jos sanon että nyt ei menny kovin hyvin ja mulle valitetaan et mää en saa sanua nii ku kuitenki saan kympin
Plus sit mua on kiusattu siitäkin asiasta (yleensä vain riitatilanteissa tosin, ei muuten)
 

kromi

Kurnau
Liittynyt
21.2.2021
Viestejä
660
Reaktioarvo
1,112
Just siks ku saan aina jotaki kymppejä
Toki on se kyl vähä inhottavaa ku mulle ollaan melekeen vihasia siitä jos sanon että nyt ei menny kovin hyvin ja mulle valitetaan et mää en saa sanua nii ku kuitenki saan kympin
Plus sit mua on kiusattu siitäkin asiasta (yleensä vain riitatilanteissa tosin, ei muuten)
Voisko olla niin, että sä oot se, joka vähättelee taitojasi ja niitä ärsyttää siksi, että osaat oikeasti hyvin, mutta valitat silti, ja niille tulee paha mieli, koska niille se on oikeasti vaikeaa.

Kiusaaminen tietty on aina ikävää, kaikissa tilanteissa.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,589
Reaktioarvo
6,497
Voisko olla niin, että sä oot se, joka vähättelee taitojasi ja niitä ärsyttää siksi, että osaat oikeasti hyvin, mutta valitat silti, ja niille tulee paha mieli, koska niille se on oikeasti vaikeaa.

Kiusaaminen tietty on aina ikävää, kaikissa tilanteissa.
No siis jotenki hankala uskoo ku kuitenki meijän luokkalaiset on tosi monissa aineissa kunnon hikkejä, koenumerot mennee yleensä kasista ylöspäin D:
Toki noh mää oon aina ollu vähän tämmönen et en ossaa oikeen myöntää itelleni et oon hyvä jossaki ku se tuntuu kehuskelulta (joo mua ollaan sanottu joskus pienenä kerskailijaksi jtn sekin on vaikuttanut asiaan) ja voin joskus liiotella vähäsen sitä et miten huonosti se koe meni (vaikka juuri valitushetken aikana en sitä hoksaa)
 
Ylös Pohja