Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Aaaaaä ihanat
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 37385" data-attributes="member: 34"><p>OIKEEST REPEEN NAURUUN voi vittu :DDDDDDD tavallaa jos aattelee et kuka on ollu se the juttu näil kausil ni</p><p>2014: Jonathan</p><p>2019: krisu</p><p>2020: vili</p><p>2021: mmmmmmnjooo? Vaikee sanoo koska noi aikasemmat oli aik selvii keissei mut nyt jos miettii et kuka on se THE juttu niiiiii ööööööömmmm??? Sedu? Petra???? Jotain? Sellasta? Ehkä? Ja pelkään? Hieman? Koska niiku älä ny helvetis oikeest taas :D</p><p></p><p>Nii joo ja tost aikasemmat on kaikki vähän kyseenalasii mut niiku.... 2013 ei silleen ollu the juttua ku taisin rakastuu nikoon vasta myöhemmin???? Smh. 2012 ei myöskään tainnu olla the juttua. 2011 basically KIND OF oli tyne mut niin. 2010 oli öömmmm emmä tiiä? Ei sillonkaa oikee ollu kai sellast niiku THE juttua vaikka olinki sillee omg elisabet on kaunis ja kaikkee tollast mut nah emt ei sen kummempaa kai. 2009 oh my god juuu voi vittu mitä muistoja. Olin iha et esa a on söpö joten ehkä se???? Tai jotain mut se oli nii sekavaa aikaa et kräähhhhhhhhh. Sitä aikasempia kausia en oikeen ainakaan kunnolla tainnut kattoakaan joten ei vissiin ainakaan sillon ollu mitään for real mut tietysti myöhemmin ollu kaikenlaista,,,,,,,, hah. Tarkotan siis esim sitä et oon myöhemmin kattonu jtn ja ollu esim sillee "kadi D::::" mut jooh juuh. Räääääääääh. My bi ass?????????? Seis XD eih en kestä enää xddddd siis mitä vittua ihan oikeasti. Mist se johtuu et asiat menee näin. Jeesus.</p><p></p><p>En kyl millää jaksa tykätä jostai sedust mut se oli nii söpö siel vitu pinnasängys XDDDDDDDD HELP. emt kyl jo kickoffissa niin ainakin porkan ja sedun kohalla olin sillee älä ny vittu viitti ei tämmösiä ansoja nyt taloon kiitos. Petran kohal olin vitu useless bi olin vaa et "😳😳😳🤭🤭🤭" ehhhhhh juu. Räääh. Aivan.</p><p></p><p>Mutta tosiaan tosta kickoffist ja sedust ja porkast yms tuli vaa mielee et joskus must tuntuu et mus tapahtuu joku automaattinen reaktio, siis jos nään vanhan miehen ni tykkään siit melkee automaattisesti 🤔🤔🤔 siis ei ny oikeest mut se tapahtuu jotenki nii helposti et....... Eih :D jotenki sen vaa tietää ku oon nii weak asf. Kosk noi oli just ne joiden kohal olin et "ANSA, EI TÄMMÖSTÄ" xdd hmm hmm hmm. Joku ihme homma siin o, en tiiä mikä. Mutta siis. Ei siitä sen.</p><p></p><p>En vaa tuu jaksaa oikeest tämmöst voi jeesus :D iha tarpeeks sekavaa muutenki.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 37385, member: 34"] OIKEEST REPEEN NAURUUN voi vittu :DDDDDDD tavallaa jos aattelee et kuka on ollu se the juttu näil kausil ni 2014: Jonathan 2019: krisu 2020: vili 2021: mmmmmmnjooo? Vaikee sanoo koska noi aikasemmat oli aik selvii keissei mut nyt jos miettii et kuka on se THE juttu niiiiii ööööööömmmm??? Sedu? Petra???? Jotain? Sellasta? Ehkä? Ja pelkään? Hieman? Koska niiku älä ny helvetis oikeest taas :D Nii joo ja tost aikasemmat on kaikki vähän kyseenalasii mut niiku.... 2013 ei silleen ollu the juttua ku taisin rakastuu nikoon vasta myöhemmin???? Smh. 2012 ei myöskään tainnu olla the juttua. 2011 basically KIND OF oli tyne mut niin. 2010 oli öömmmm emmä tiiä? Ei sillonkaa oikee ollu kai sellast niiku THE juttua vaikka olinki sillee omg elisabet on kaunis ja kaikkee tollast mut nah emt ei sen kummempaa kai. 2009 oh my god juuu voi vittu mitä muistoja. Olin iha et esa a on söpö joten ehkä se???? Tai jotain mut se oli nii sekavaa aikaa et kräähhhhhhhhh. Sitä aikasempia kausia en oikeen ainakaan kunnolla tainnut kattoakaan joten ei vissiin ainakaan sillon ollu mitään for real mut tietysti myöhemmin ollu kaikenlaista,,,,,,,, hah. Tarkotan siis esim sitä et oon myöhemmin kattonu jtn ja ollu esim sillee "kadi D::::" mut jooh juuh. Räääääääääh. My bi ass?????????? Seis XD eih en kestä enää xddddd siis mitä vittua ihan oikeasti. Mist se johtuu et asiat menee näin. Jeesus. En kyl millää jaksa tykätä jostai sedust mut se oli nii söpö siel vitu pinnasängys XDDDDDDDD HELP. emt kyl jo kickoffissa niin ainakin porkan ja sedun kohalla olin sillee älä ny vittu viitti ei tämmösiä ansoja nyt taloon kiitos. Petran kohal olin vitu useless bi olin vaa et "😳😳😳🤭🤭🤭" ehhhhhh juu. Räääh. Aivan. Mutta tosiaan tosta kickoffist ja sedust ja porkast yms tuli vaa mielee et joskus must tuntuu et mus tapahtuu joku automaattinen reaktio, siis jos nään vanhan miehen ni tykkään siit melkee automaattisesti 🤔🤔🤔 siis ei ny oikeest mut se tapahtuu jotenki nii helposti et....... Eih :D jotenki sen vaa tietää ku oon nii weak asf. Kosk noi oli just ne joiden kohal olin et "ANSA, EI TÄMMÖSTÄ" xdd hmm hmm hmm. Joku ihme homma siin o, en tiiä mikä. Mutta siis. Ei siitä sen. En vaa tuu jaksaa oikeest tämmöst voi jeesus :D iha tarpeeks sekavaa muutenki. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Aaaaaä ihanat
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja