Aihe vapaa abiristeily + koko Helsingin & Tukholman reissu :D...

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
oli kyllä kiva, mutta raskas reissu! ja loppuu kohen oli vaan semmonen olo, että haluun jo kotiin (kaikilla oli).

jouduin heräämään torstaina siinä 3:50 maissa, kun juna lähti 5:58 Helsinkiin päin. olin edeltävänä iltana... tai siis iltapäivänä menny nukuu 17:46 ja nukahin aika samantien, niin sain aika makosat unet :D

kun päästiin Helsinkiin (10:40), niin siinä oli kivasti aikaa ennen terminaaliin menemistä (lähettiin sinne päin kävelemään 12:30 maissa). käytiin mäkissä ja kierreltiin ihan vähän kauppoja.

illemmalla sitten, kun bileet alko, niin ai että miulla oli fancy olo miun mekossa :)! laitan siitä myöhemmin kuvan, kun se oli niin nätti mekko...
ah ja ainiin! se buffet oli aivan best! ja rakastin niitä jälkkäreitä siellä :3! ...pakko kyllä laittaa siitä jätski annoksesta kuva, kun se meni miulla ihan överiks :D jälkkärii enemmän mitä oikeeta ruokaa...

jossain vaiheessa illan aikana kävin miun ystävän, Siirin kaa (ah, kaikille pitää keksii valenimet :D) tax freessä ostamassa yöks vähän herkkuu (sipsii ja löysin jotain daim snack hommia). meiän piti mennä nukkuu siinä 23 maissa ja Siiri menikin, mutta mie sit menin miun toisen ystävän, Miljan kaa grillille, mutta sinne oli niin pitkät jonot että annettiin olla. juteltiin käytävällä jonkin aikaa, kunnes mentiin hyttiin syömään miun sipsejä.

aamu 5 maissa heräsin sit siihen, kun ovi oli auki :') meiän hytissä oli yks tyttö, jota ei oikeestaan tunneta, mutta kumminkin oli meiän luokalla. hän oli aivan kännissä, eikä ollu saanu ovee auki, kun hänen se kortti asia oli ihan rytyssä, niin Milja oli heränny avaamaan sen oven. ja mie sit heräsin siihen, kun se tyttö oli kyykyssä sen matkalaukun kohalla, jotain nauro ja otti rinnoista piilopullon. sen jälkeen taas nukahin...

seuraavana päivänä mentiin sit Tukholmaan seikkailee. kierreltiin joitain kauppoja ja käytiin mäkissä syömässä (hitto miun kortti ei toiminu Ruotsin puolella, niin ystäväni Jennan piti maksaa miun puolesta). ja oli kyllä läppä, kun olin mäkkärin vessassa, ovi ei ollukaan menny lukkoon ja just kun olin nostamassa housuja, niin joku suomalainen avas sen oven, tokas sori ja laitto äkkiä takas kiinni :D

illalla sit oli toiset bileet... ja laitoin saman mekon, vaikka oli tarkotus laittaa farkut ja topin, mutta tykkäsin siitä mekosta niin paljon...

tuon illan aikana hengattiin enemmän meiän luokan poikien kaa, mikä oli kiva :) ja yhessä vaiheessa vähän erkanin tytöistä, kun kävin hytissä ja matkalla takas näin AG:n, herra T:n (< en anna nimee, kun häntä en tuu montaa kertaa mainitsee) sekä Paavon. hyö kerto menevänsä kannelle ja miepä sit seurasin heitä. juttelin Paavon kaa suhteellisen paljon ja kun hän oli vaan hiprakassa, toisin kun AG ja herra T oli ihan kännissä... ja nuo kaks neropattii sai semmosen idean mennä tupakka huoneeseen kannelta, että se tupakka oli sytytettynä :') myö jäätiin Paavon kaa hetkeks kannelle ja esitettiin, ettei tunneta noita :D ja mentiin sit toisten poikien luo :) oli kyllä hyvä, kun tokasin... yhelle Timolle ja Juusolle, että "moiii, mie tulin moikkaa teitä" :D kuulostin siltä, että oisin ottanu jotain ja kun Timo kysy oonko humalassa, niin sanoin etten oo juonu mitään (kumpanakaan päivänä ei tehny mieli juua ja oon ilonen, ettei tehnykkään... oli kiva herätä freshinä aamupalalle ja sen semmosta). mie puhuin hetken poikien kaa jotain paskaa, kunnes Timo kysy miulta että lähtisinkö tax freehen hänen kaa, kun hänen pitää ostaa tuliasia hänen tyttöystävälle (tottahan toki ja autoin myös valkkaamisessa).

vähän myöhemmin, kun olin löytäny tytöt, niin oli jonkinnäkönen myrsky ja ne aallokot keikutti sitä laivaa aika kivasti... tiesin, että pelkään isoja laivoja, merta ja ylipäänsä syviä vesiä, mutten tienny että pelkään niin hitokseen, kun sain sit paniikkokohtauksen... tuli just semmonen epätodellinen olo ja hengitys raskaantu, jolloin tajusin että hitto nyt pitää mennä jonnekin (jostain syystä miulle on tullu 2022 vuoden aikana tosi paljon paniikkikohtauksia... en muista oisko ikinä ennen tullu). kerkesin kumminkin just ja just sanoo Siirin nimen, kunnes rupesin hyperventiloimaan :')) menin äkkii vessaan ja siellä jotkut random tytöt kysy tarviinko apuu ja vastasin vaan kauheen hysteerisesti en :::)) mutta onneks sit Siiri ja Milja tuli sinne vessaan koputtelemaan ja rauhottelemaan minuu, kun en tiiä oisinko selvinny ilman heitä... tai oisin, mutta se kohtaus ois varmasti kestäny pidemään ja kun ei ois ollu mitään, mihin keskittyy (kun ainoostaan se keikkuva laiva, mikä olikin se aiheuttaja :D).

sen jälkeen mentiin toisten kaa tanssii ja kattoo sitä keikkaa, mikä oli :) oli hyvä, kun Timo vilkutti miulle, mie katoin taakse ja takas Timoon, Timo tokas että vilkutti miulle ja mie sit vilkutin sille ja naurettiin sitä :D Timo on kyl ihan best ja haluun jäähä hänen kaveriks... Paavokin oli super mukava! en oo hänen kaa ennen jutellu kunnolla, kun hengaa koulussa vähän epämääräsessä porukassa, niin ajattelin hänen olevan heiän kaltanen... mutta olin väärässä.

tuona iltana mentiin kyllä aikasempaan nukkuu (siinä 23 maissa). saatiin kaikki hyvin unta ja herättiin sitten vikalle aamupalalle. siinä 10 maissa laiva oli maissa ja päästiin pois ja...no mie, Siiri, Milja ja Jenna lähettiin äkkiä pois sieltä ensimmäisten joukossa. meiän kaks muuta ystävää sekä pojat jäi aika moneks tunniks terminaaliin :D pojat oli ihan krapulassa ja väsyneitä... ja sillä välin myö muut tytöt shoppailtiin :D ostin yhen hajuveden, hiuspannan sekä uudet farkut :)! käytiin kahvilla ja myöhemmin BK:ssa syömässä.

ja en kestä, kun Jenna tosi usein sano miulle, että oon tosi hauska ja etten ees tajuu miten hauska :D ja sano kans, että oon ehkä hauskin ihminen kenet tietää, mikä oli aivan ihana kehu... en pidä itteeni hauskana, vaikka saan kyllä useimmat nauramaan. en oo ikinä kuullu moisia kehuja, niin oli kiva :)

noooh, junamatka oli kauheen levoton :D Paavo istu miun takana ja yhessä vaiheessa laitoin vahingossa penkin siihen nojaamis asentoon (jalka osu siihen kahvaan). pahottelin sit, laitoin penkin takas ylös ja sen jälkeen läpällä hetken rämppäsin sitä penkkii ylös ja alas :') oon tosi mukava...
ja yhessä vaiheessa juttelin Timolle myös :) se kysy mikä meininki, mie kysyin mikä sillä, se vastas että väsyny, johon tokasin "no niin sie kyllä näytätkin väsyneeltä" ja Timo vaan "no kiitos" (ei se sitä pahalla ottanu, mutta se ite myös myöns että on väsyny :D)

oli kyllä ihana päästä kotiin... ja vähän harmi kyllä, etten jutellu AG:n kaa koko reissun aikana paljookaan mitään... ekana iltana kun istuttiin sohvilla, niin se tuli kyllä minuun ihan kiinni istuu ja jotain vaihettiin sanoja, mutta...no siinäpä se. toisaalta ei tehny mieli kauheesti hengata sen kaa, kun se oli ihan kännissä (toisin kun vaikka Paavo ja Timo) ja hengas herra T:n kaa... herra T ei oo kiva, kun ekanakin hällä on ollu juttuu just ala-asteelta päässeen tytön kaa, kun oli 16-17 D: ja muutenkin kun hän pani sillä reissulla yhtä tyttöö, niin sen jälkeen se sit sano sitä ryhävalaaks ja mikskä kaikeks :/ eikä se tyttö ees ollu ylipainonen (ja vaikka oiskin, niin ei se silti oikeuta haukkuu ketään), vaan kropaltaan aika samankaltanen kun mie (vähän leveemmät hartiat ja kehon massaa... siis ei ylimäärästä rasvaa, vaan...no kyllä varmaan ymmärrätte).

eipä kyllä tee mieli hetkeen poistuu kotoolta :D
 

badassbish

Pihalla oleva opiskelija
Liittynyt
14.7.2021
Viestejä
216
Reaktioarvo
269
Lmao oltiin legit samal abirissel :D Omasta mielestä toi buffet oli täysin paska, ainoo mikä maistu oli perunat, kala, jälkkärit ja kulahtanu hanaviini
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
Lmao oltiin legit samal abirissel :D Omasta mielestä toi buffet oli täysin paska, ainoo mikä maistu oli perunat, kala, jälkkärit ja kulahtanu hanaviini
eikä :D!!! hassu aatella, että oltiin samassa paikassa ja periaatteessa pystysit tunnistaa tuosta kuvasta :D (mutten tiiä törmättiinkö silleensä).

se oli kyllä pettymys... otin sitä kanaa, biffii, riisii ja jotain kurkkuu ja tomaattii :D mutta se jälkkäri oli ihan 6/5
 

badassbish

Pihalla oleva opiskelija
Liittynyt
14.7.2021
Viestejä
216
Reaktioarvo
269
eikä :D!!! hassu aatella, että oltiin samassa paikassa ja periaatteessa pystysit tunnistaa tuosta kuvasta :D (mutten tiiä törmättiinkö silleensä).

se oli kyllä pettymys... otin sitä kanaa, biffii, riisii ja jotain kurkkuu ja tomaattii :D mutta se jälkkäri oli ihan 6/5
Jepp, siis kinda näytät tutulta, mut toisaalta aika moni näytti mulle samalta siel. Jotenki myös aina unohan, että ne tyypit siellä oli oikeita ihmisiä eikä vaa jotai mun elämän sivuhenkilöit tms :D

Mä en edes löytäny kanaa. Ei sinällää ihme, jotkut suomenruottalaiset haalarityypit ohitteli ja töni sielläki koko ajan
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
Jepp, siis kinda näytät tutulta, mut toisaalta aika moni näytti mulle samalta siel. Jotenki myös aina unohan, että ne tyypit siellä oli oikeita ihmisiä eikä vaa jotai mun elämän sivuhenkilöit tms :D

Mä en edes löytäny kanaa. Ei sinällää ihme, jotkut suomenruottalaiset haalarityypit ohitteli ja töni sielläki koko ajan
no mistäs sitä tietääkin, jos mentiin toistemme ohi :D! haha, ymmärrän kyl :D

no höh D: ja joo, ne oli kyllä kova äänisiä :S keskellä yötä jotain laulo siellä käytävällä (oli mielenkiintosta herätä siihen) ::D
 
Ylös Pohja