Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
add/adh ihmiset!!!!!
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Mandalay" data-source="post: 16607" data-attributes="member: 23"><p>Mulla on adhd ja veikkaan että runsaanpuoleinen alkoholinkäyttöni johtuu isolta osalta siitä, mutta toki varmaan muistakin asioista. Oon itselääkinnyt alkoholilla ahdistusta ja masennusta (vinkki: ei kannata eikä auta), mutta nykyään juon lähinnä silloin kun on sellanen sietämätön tylsyyden tunne ja levottomuus, jota tulee kun en vaan viihdy pitkiä aikoja yksin sisällä tai silloin kun hoitamattomat asiat tai opiskelu ahdistaa enkä saa tehtyä niiden eteen kuitenkaan mitään eli kaipa se jotakin adhd:n itselääkintää on. Eli joo, kannattaa hakea apua mahdollisimman aikaisin ja ilman muuta selvittää asiaa jos mietityttää, mulla on lääkkeet auttaneet arjen hallinnassa jo tosi paljon ja ehkä ehkäisseet sitäkin, ettei mitään tämän suurempaa riippuvuutta ole kehittynyt, kun lähtökohdat oli omalla kohdalla siihen aika otolliset</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mandalay, post: 16607, member: 23"] Mulla on adhd ja veikkaan että runsaanpuoleinen alkoholinkäyttöni johtuu isolta osalta siitä, mutta toki varmaan muistakin asioista. Oon itselääkinnyt alkoholilla ahdistusta ja masennusta (vinkki: ei kannata eikä auta), mutta nykyään juon lähinnä silloin kun on sellanen sietämätön tylsyyden tunne ja levottomuus, jota tulee kun en vaan viihdy pitkiä aikoja yksin sisällä tai silloin kun hoitamattomat asiat tai opiskelu ahdistaa enkä saa tehtyä niiden eteen kuitenkaan mitään eli kaipa se jotakin adhd:n itselääkintää on. Eli joo, kannattaa hakea apua mahdollisimman aikaisin ja ilman muuta selvittää asiaa jos mietityttää, mulla on lääkkeet auttaneet arjen hallinnassa jo tosi paljon ja ehkä ehkäisseet sitäkin, ettei mitään tämän suurempaa riippuvuutta ole kehittynyt, kun lähtökohdat oli omalla kohdalla siihen aika otolliset [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
add/adh ihmiset!!!!!
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja