Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
ADHD mahdollisuus? minne ottaa yhteyttä???
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="irwikissa" data-source="post: 17481" data-attributes="member: 56"><p>Itse kans epäilen adhd ja laotoin vaan koulupsykalle viestiä ja sain keskusteluajan.</p><p>Ei mitään hajua mitä mun pitäis tehdä kun en muista mitään esim oireistani tai osaa arvioida kuinka usein ja kuinka kauan=suurin osa vastauksistani on "en tiedä" joo en oo vielä sanonut epäileväni tarkemmin adhd vaan yleisesti tarkkaavaisuus häiriötä(joka kannattaisi varmaan *kröhm* mainita) niin se ei oo ainakaan puhunut et jatkuis tätä homma pidempään kun tää 3 käyntiä vaikka siis istun adhd kuvaukseen aika hyvin ja testeistä on tullut melko korkeitä pisteitä esim verrattuna kaveriini (ja se myös teki kerrän ns "mun puolesta" siitä mitä se on huomannut ha tais tulla korkeemmat kun mitä ite sain...)</p><p>Joo kannattaa laittaa viestiä esim psykalle</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="irwikissa, post: 17481, member: 56"] Itse kans epäilen adhd ja laotoin vaan koulupsykalle viestiä ja sain keskusteluajan. Ei mitään hajua mitä mun pitäis tehdä kun en muista mitään esim oireistani tai osaa arvioida kuinka usein ja kuinka kauan=suurin osa vastauksistani on "en tiedä" joo en oo vielä sanonut epäileväni tarkemmin adhd vaan yleisesti tarkkaavaisuus häiriötä(joka kannattaisi varmaan *kröhm* mainita) niin se ei oo ainakaan puhunut et jatkuis tätä homma pidempään kun tää 3 käyntiä vaikka siis istun adhd kuvaukseen aika hyvin ja testeistä on tullut melko korkeitä pisteitä esim verrattuna kaveriini (ja se myös teki kerrän ns "mun puolesta" siitä mitä se on huomannut ha tais tulla korkeemmat kun mitä ite sain...) Joo kannattaa laittaa viestiä esim psykalle [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
ADHD mahdollisuus? minne ottaa yhteyttä???
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja