Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Ää apua näin timpast unta
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 24267" data-attributes="member: 34"><p>Oli muuten aik söpöö ku siin ohjelman lopussa luki työryhmän nimet ja siin oli et "timba" :D en tiiä tarkottikse timppaa mut toisaalt siin oli myös kahi joten en tiiä kumpi oli se :DDDD kahi vois olla ehkä joku lyhenne kahilaisest nimittäin mut emt. Ah en voi uskoo et oon oikeest löytäny materiaalii timpast 80-luvult 😭😍 toi yks jakso oli ainaski -87 tullu, se on ollu siis joku 24 😭😭😭😭😭😭 pikku vauva. Melkeen samanikänen ku minä täl hetkel. Toi kyl vahvisti sen ajatuksen et oisin iha varmana tykänny siit vaikka se oliski samanikänen ku mä nyt, oon aatellu välil et tykkäisinkö siitä jos se ei olis niin vanha mut VITTU totta kai mä tykkäisin siitä vaikka se olis nyt kakskymppinen. Nimittäin se oli niin vitun sulone jo tuolloin et ei mitään saatanan rajaa oikeest enää. Rakastan yli kaiken :(((((( aw oikeest se on nii nuori tos ja semmone awww mitä vittuaaaaaa ja ON RIKOLLISTA etten oo kuullu tästä aiemmin????? Ei oo timpalle tullu sit mieleen koskaan missää haastattelussa mainita että juu rockstopissaki tuli oltua. Wikipediassa se kyllä lukee, itse asiassa yllättävää että tajusin bongata sen sieltä vasta nyt. En oo tainnu aiemmin hirveesti sen filmografioita sieltä lueskellakaa.</p><p></p><p>Aaaaaaa järki lähtee</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 24267, member: 34"] Oli muuten aik söpöö ku siin ohjelman lopussa luki työryhmän nimet ja siin oli et "timba" :D en tiiä tarkottikse timppaa mut toisaalt siin oli myös kahi joten en tiiä kumpi oli se :DDDD kahi vois olla ehkä joku lyhenne kahilaisest nimittäin mut emt. Ah en voi uskoo et oon oikeest löytäny materiaalii timpast 80-luvult 😭😍 toi yks jakso oli ainaski -87 tullu, se on ollu siis joku 24 😭😭😭😭😭😭 pikku vauva. Melkeen samanikänen ku minä täl hetkel. Toi kyl vahvisti sen ajatuksen et oisin iha varmana tykänny siit vaikka se oliski samanikänen ku mä nyt, oon aatellu välil et tykkäisinkö siitä jos se ei olis niin vanha mut VITTU totta kai mä tykkäisin siitä vaikka se olis nyt kakskymppinen. Nimittäin se oli niin vitun sulone jo tuolloin et ei mitään saatanan rajaa oikeest enää. Rakastan yli kaiken :(((((( aw oikeest se on nii nuori tos ja semmone awww mitä vittuaaaaaa ja ON RIKOLLISTA etten oo kuullu tästä aiemmin????? Ei oo timpalle tullu sit mieleen koskaan missää haastattelussa mainita että juu rockstopissaki tuli oltua. Wikipediassa se kyllä lukee, itse asiassa yllättävää että tajusin bongata sen sieltä vasta nyt. En oo tainnu aiemmin hirveesti sen filmografioita sieltä lueskellakaa. Aaaaaaa järki lähtee [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Ää apua näin timpast unta
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja