Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Äiti ei sitten yhtään aiheuta miulle aivohalvausta, ei todellakaan
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="haituvainen" data-source="post: 72537" data-attributes="member: 386"><p>:))))))))))))</p><p>Vittu että meinaa taas pää räjähtää sen absurdin käytöksen takia. Samalla mua huvittaa tää tilanne, mut sit oon jotenkin todella vittuuntunu tästä. Kuulostan varmaan ärsyttävältä teiniangstiselta kakaralta, mutta antakaas kun mie kerron: Äiti pitää mua ikilapsena. Oisin halunnu maksaa miun bussikortin netissä, johon tarvii joko mobiiliavaimen tai avainlukulistan. En ensin meinannu löytää niitä millään ja soitinkin äidille kysyäkseni missä ne on, mutta hän vaan intti, että "Sie oot alaikänen ja et muuten varmasti maksa sitä bussikorttia ite, saatat sössiä jotain! Katotaan sit yhessä se maksaminen, kun tuun illalla kotiin." Sit kun löysin ne koodit, pyysin äitiä laittamaan bussikorttiin tarvittavan summan rahaa miun tilille, mut eipä sillonkaan suostunu siihen. Ööö anteeks mitä?! Mie tiiän tasan tarkkaan miten se kortti maksetaan ja muistan se täysin kirkkaasti, joten jos mietitään sen maksamisen turvallisuutta, niin sillä ei oo _mitään_ merkitystä kumpi meistä tekee sen. Miksei äiti voi luottaa muhun edes tuon vertaa, että saan bussikorttini ladattua? Oon kuitenkin nähny miten se tehdään ja siellä nettisivullakin on aivan selkeät ohjeet, joista ei muuten voi erehtyä. Mutta ilmeisesti kun oon meistä sisaruksista se nuorempi ja vielä alaikänen, niin miulla ei oo mitään vapautta tehdä asioita ilman äitiä vaikka miten osaisin -_- Hmph</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="haituvainen, post: 72537, member: 386"] :)))))))))))) Vittu että meinaa taas pää räjähtää sen absurdin käytöksen takia. Samalla mua huvittaa tää tilanne, mut sit oon jotenkin todella vittuuntunu tästä. Kuulostan varmaan ärsyttävältä teiniangstiselta kakaralta, mutta antakaas kun mie kerron: Äiti pitää mua ikilapsena. Oisin halunnu maksaa miun bussikortin netissä, johon tarvii joko mobiiliavaimen tai avainlukulistan. En ensin meinannu löytää niitä millään ja soitinkin äidille kysyäkseni missä ne on, mutta hän vaan intti, että "Sie oot alaikänen ja et muuten varmasti maksa sitä bussikorttia ite, saatat sössiä jotain! Katotaan sit yhessä se maksaminen, kun tuun illalla kotiin." Sit kun löysin ne koodit, pyysin äitiä laittamaan bussikorttiin tarvittavan summan rahaa miun tilille, mut eipä sillonkaan suostunu siihen. Ööö anteeks mitä?! Mie tiiän tasan tarkkaan miten se kortti maksetaan ja muistan se täysin kirkkaasti, joten jos mietitään sen maksamisen turvallisuutta, niin sillä ei oo _mitään_ merkitystä kumpi meistä tekee sen. Miksei äiti voi luottaa muhun edes tuon vertaa, että saan bussikorttini ladattua? Oon kuitenkin nähny miten se tehdään ja siellä nettisivullakin on aivan selkeät ohjeet, joista ei muuten voi erehtyä. Mutta ilmeisesti kun oon meistä sisaruksista se nuorempi ja vielä alaikänen, niin miulla ei oo mitään vapautta tehdä asioita ilman äitiä vaikka miten osaisin -_- Hmph [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Äiti ei sitten yhtään aiheuta miulle aivohalvausta, ei todellakaan
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja