Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Äiti ei sitten yhtään aiheuta miulle aivohalvausta, ei todellakaan
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="haituvainen" data-source="post: 73171" data-attributes="member: 386"><p>No nyt menee yli ja pahasti, kuulostaa vielä pahemmalta ku miun tilanne D: Mua ihan suututtaa sun puolesta, että joudut jopa aikuisenakin sietämään tommosta käytöstä. Täytyy vaan toivoa että sun äiti pääsis joskus eroon tuosta rajottuneisuudestaan ja antas sulle oman rauhan ja vapauden tehdä kuten haluat D: En osaa oikein antaa muuta vinkkiä kun että teet vaan oman pään mukaan, ja päästät vaan toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos sen skeidan mitä siun äiti sanoo. Sie oot kuitenki täysikänen, joten mitä sun päätökset kuuluu sille ja miten ne voi hiertää sitä noin paljon, en tajua??? D:</p><p>Mikään noista ei oo sellanen asia jota ois oikeesti syytä kauhistella. Pukeutuminen on jokasen oma asia ja olipa se millasta vaan niin se on ok, lävistykset on ok (ja jos sun äitikin ottaa ite lävistyksiä nii on suoraan sanottuna aika tekopyhää kieltää sua ottamasta :D Ja itse asiassa nimenomaan nenäkoru on just nätti miun mielestä :3 Oon itekin harkinnu sen ottamista), baarissa käyminen on kans ok... myös tuo Helsinkiin matkustaminen ei kuulosta pahalta, koska a) oisit menny kaverin kans ja kun on joku matkaseurana nii ei tarvii ehkä jännittää niin paljoo sitä matkustamista, jos jotain ois sattunu nii oisitte ollu yhessä siinä tilanteessa ja b) teillä ois ollu vielä aikuinenkin vastassa. En todellakaan näe noissa mitään pahaa, mutta näköjään joillekin nuo on hirveen isoja asioita kun oma lapsi tulee täysikäseks ja saa päättää noista ihan ite :D:</p><p>Ja mitä, luinko mie ihan oikein tuon lopun? D: Että et saanu käydä yksin kaupassa tai maksaa ostoksia??? Ja sun äiti tuli vielä väkisin mukaan parturiin? En edes sano mitään tähän, toi vaan kuulostaa niin sairaalloisen manipuloivalta että oon järkyttyny D:</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="haituvainen, post: 73171, member: 386"] No nyt menee yli ja pahasti, kuulostaa vielä pahemmalta ku miun tilanne D: Mua ihan suututtaa sun puolesta, että joudut jopa aikuisenakin sietämään tommosta käytöstä. Täytyy vaan toivoa että sun äiti pääsis joskus eroon tuosta rajottuneisuudestaan ja antas sulle oman rauhan ja vapauden tehdä kuten haluat D: En osaa oikein antaa muuta vinkkiä kun että teet vaan oman pään mukaan, ja päästät vaan toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos sen skeidan mitä siun äiti sanoo. Sie oot kuitenki täysikänen, joten mitä sun päätökset kuuluu sille ja miten ne voi hiertää sitä noin paljon, en tajua??? D: Mikään noista ei oo sellanen asia jota ois oikeesti syytä kauhistella. Pukeutuminen on jokasen oma asia ja olipa se millasta vaan niin se on ok, lävistykset on ok (ja jos sun äitikin ottaa ite lävistyksiä nii on suoraan sanottuna aika tekopyhää kieltää sua ottamasta :D Ja itse asiassa nimenomaan nenäkoru on just nätti miun mielestä :3 Oon itekin harkinnu sen ottamista), baarissa käyminen on kans ok... myös tuo Helsinkiin matkustaminen ei kuulosta pahalta, koska a) oisit menny kaverin kans ja kun on joku matkaseurana nii ei tarvii ehkä jännittää niin paljoo sitä matkustamista, jos jotain ois sattunu nii oisitte ollu yhessä siinä tilanteessa ja b) teillä ois ollu vielä aikuinenkin vastassa. En todellakaan näe noissa mitään pahaa, mutta näköjään joillekin nuo on hirveen isoja asioita kun oma lapsi tulee täysikäseks ja saa päättää noista ihan ite :D: Ja mitä, luinko mie ihan oikein tuon lopun? D: Että et saanu käydä yksin kaupassa tai maksaa ostoksia??? Ja sun äiti tuli vielä väkisin mukaan parturiin? En edes sano mitään tähän, toi vaan kuulostaa niin sairaalloisen manipuloivalta että oon järkyttyny D: [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Äiti ei sitten yhtään aiheuta miulle aivohalvausta, ei todellakaan
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja