Urheilu äiti melkein ilmotti miut twerkkikurssille, mutta tuli pieni mutka matkaan

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
äiti ei suostu maksamaan sitä kurssin maksua luotolla. muuten hän kyllä ois ilmottanu miut sinne, mutta epäilee kovasti että jotain pahaa tapahtuu, jos hän laittaa sinne luottotiedot. ymmärtäsin sen pelon vielä jos kyseessä ois joku ulkomaalanen firma, mutta come on, tuskin se tanssistudio mitään tietoja kalastelee :D tai tuskin siitä muutenkaan on haittaa millään tavalla. itehän en voi luotolla myöskään maksaa, kun oon vielä alaikänen.
mitähän tässä nyt sit tekis... varmaan pitää soittaa sinne ja kysyy, että kun äiti ei suostu maksamaan luotolla, niin mitä oikein tehään. oishan siellä toki muitakin maksutapoja, mutta äidillä ei oo mitään tunnuksia niihin.
ja no, iskältä en edes viiti kysyä laittaako hän luottokorttinsa tunnuksen sinne, kun a) ei varmana luottas turvallisuuteen ja b) varmaan alkas paheksua harrastustani, vaikka ite nään sen vaan haastavana tanssina, hyvänä liikuntamuotona ja etappina siihen, että voisin nähä kehoni kauniina ja huomata mihin kaikkeen se pystyykään. kuitenkin iskältä tulis se kommentti, että mie vaan halvennan itteeni ja vaikka mitä muuta skeidaa.
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
nyt kun mietin, niin en kyllä osaa yhtään sanoa mikä iskän reaktio oikeesti ois, jos kertosin hänelle D: koska jotenki vois kuvitella, että hän ei tiedä mitä twerkkaaminen tarkottaa. joutusin siis mahollisesti selittämään hänelle ja siitä syntys varmaan ainakin hämmennystä - ehkä hämmennystä siitä, että miten minä, hänen tyttärensä, haluan tuommosta harrastaa.

tää on vaan sellanen mikä tulee itelle päällimmäisenä mieleen isäni tuntien. oikeestihan en tiedä yhtään miten hän reagois, ja sen takia minuu ehkä pelottaakin laittaa hänelle siitä viestiä D: isä on ollu koko miun elämäni ajan epävakaa, vihanhallintaongelmainen ja muutenkin... noh, sanotaanko ettei ihan normaaleimmasta päästä. myös sen takia on vähän sellanen olo, että mitä jos hän suunnilleen räjähtää miulle, kun hänen reaktiot on aina ollu niin ennalta-arvaamattomia.
tavallaan mua ei kiinnosta ollenkaan mitä mieltä hän on, eikä siitä kertomisesta voi tapahtuu ainakaan mitään kovin pahaa (tai jos tapahtuu, niin se vika on kyllä sit iskässä ja hänen omassa pölyttyneessä ajattelutavassaan), mutta en vaan saa ylitettyy tätä kynnystä kertoo.
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
pitäs varmaan oikeesti ottaa joku rohkasuryyppy, että pystysin tekemään sen :D mutta ei sekään oo hyvä idea, kun syön ssri -lääkettä ja oon alaikänen D:
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
mee vaan rohkeasti
apua, en pysty D: oon just kirjottamassa iskälle viestiä, mutta aattelin etten vielä mainihe mikä tanssilaji on kyseessä. sanon vaan, että mua kiinnostaa yks kurssi ja äiti ois muuten ilmottanu miut sinne, mutta ei uskalla maksaa luotolla, niin suostusko hän siihen.
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
no niin, tietysti se viesti poistu kun en muistanu lähettää sitä :) nyt pitäs kirjottaa uudelleen D:
 
Ylös Pohja