Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Äiti taitaa juoda liikaa...
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="TalvinenRasia" data-source="post: 198658" data-attributes="member: 178"><p>Olen viime aikoina miettinyt ristiriitaa alkoholin ja huumeiden välillä. Tuttavapiirissäni on eräs nuori ihminen, joka on käyttänyt huumeita. Hänen isänsä kutsuu avoimesti tätä nuorta narkkariksi ja halveksii kuin loista. Tämä isä on kuitenkin väkivaltainen alkoholisti, ja minua melkein naurattaa se, miten huumeiden käyttäjät joidenkin mielestä ovat yhteiskunnan pohjasakkaa, kun alkoholin liiallinen ja epäterveellinen käyttö on ihan normaalia ja sosiaalisesti hyväksyttyä. Itse en näe kummassakaan mitään hyvää, mutta sentään en pidä alkoholistia ihmisenä ja huumeiden käyttäjää epäihmisenä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TalvinenRasia, post: 198658, member: 178"] Olen viime aikoina miettinyt ristiriitaa alkoholin ja huumeiden välillä. Tuttavapiirissäni on eräs nuori ihminen, joka on käyttänyt huumeita. Hänen isänsä kutsuu avoimesti tätä nuorta narkkariksi ja halveksii kuin loista. Tämä isä on kuitenkin väkivaltainen alkoholisti, ja minua melkein naurattaa se, miten huumeiden käyttäjät joidenkin mielestä ovat yhteiskunnan pohjasakkaa, kun alkoholin liiallinen ja epäterveellinen käyttö on ihan normaalia ja sosiaalisesti hyväksyttyä. Itse en näe kummassakaan mitään hyvää, mutta sentään en pidä alkoholistia ihmisenä ja huumeiden käyttäjää epäihmisenä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Äiti taitaa juoda liikaa...
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja