Aihe vapaa Äiti tuolla tekee makaronilaatikkoa, ja kävin maistamassa jauhelihaa (Heheh)

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Reaktioarvo
2,354
Oli aika mautonta :( Kysyin, että millä maustoi sen, vastasi, että mauste- ja valkopippurilla, suolalla ja paprikalla. Totesin siinä sitten, että se on aika mautonta (siis ei maistunut kuin vain suola, sekin vain erittäin vähän), johon äiti sitten sanoi, että jos sinne laittaa kunnolla maustetta, hän päätyy vessaan. En minä meinannut, että heitetään koko pippuripurkki sinne sekaan, sanoin vain, että se on erittäin mieto. Kun itse teen makaronilaatikkoa, laitan ihan reilulla kädellä mausteita, koska niitä on vain muutama. Äidin tekemänä se on mautonta ja tuimaa, joten joudun aina laittamaan suolaa lisää.

En tiedä, onko tämä sitä, että olen nyt tottunut mausteisempaan ruokaan vai pelkääkö äiti mausteita. Muutenkin äidin tekemät ruoat ovat huomattavasti miedompia kuin itse tekemäni tai isän tekemät.

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Reaktioarvo
1,922
munki äiti laittaa vähemmän mausteita ku mie D: kai se sit o heidän mielest parempi et voi myöhemmi lisätä, jos tarvii. voiha tietyst käydä sellanenki vahinko, että falskaa mausteita vähä liikaa vahingos ku ei iha tiedä kui paljo laittais, ni ei sekää sit ois kivaa ;__; eli kai se on parempi play it safe viel ku tietää et oma vatsa ei kestä

varmaan oot tottunu mausteisempaan ruokaan niinku mäki D: mausteinen ruoka for the win!!!

Xanor

Asiantuntija
Reaktioarvo
886
Oli aika mautonta :( Kysyin, että millä maustoi sen, vastasi, että mauste- ja valkopippurilla, suolalla ja paprikalla. Totesin siinä sitten, että se on aika mautonta (siis ei maistunut kuin vain suola, sekin vain erittäin vähän), johon äiti sitten sanoi, että jos sinne laittaa kunnolla maustetta, hän päätyy vessaan. En minä meinannut, että heitetään koko pippuripurkki sinne sekaan, sanoin vain, että se on erittäin mieto. Kun itse teen makaronilaatikkoa, laitan ihan reilulla kädellä mausteita, koska niitä on vain muutama. Äidin tekemänä se on mautonta ja tuimaa, joten joudun aina laittamaan suolaa lisää.

En tiedä, onko tämä sitä, että olen nyt tottunut mausteisempaan ruokaan vai pelkääkö äiti mausteita. Muutenkin äidin tekemät ruoat ovat huomattavasti miedompia kuin itse tekemäni tai isän tekemät.
sama. oma äiti osaa tehdä jotain ruokaa hyvin, mutta sit on hirveesti erikoisuuksia mistä en pidä. esim pekonileipään laitetaan voita (hyi). ranskalaiset ei oo ikinä rapeita eikä kyllä nugetitkaan.

mut niin sit "kunnollinen ruoka" on ihan jees.

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Reaktioarvo
1,052
Oot varmaan tottunut mausteisempaan ruokaan. Oon nyt yksin eläessä tottunut tosi mausteiseen ruokaan ja aina kun menee kattomaan perhettä niin ruoka maistuu älyttömän mauttomalta.

Ylös Pohja