annimetall
Epävirallinen Viisuselostaja
- Reaktioarvo
- 2,354
Oli aika mautonta :( Kysyin, että millä maustoi sen, vastasi, että mauste- ja valkopippurilla, suolalla ja paprikalla. Totesin siinä sitten, että se on aika mautonta (siis ei maistunut kuin vain suola, sekin vain erittäin vähän), johon äiti sitten sanoi, että jos sinne laittaa kunnolla maustetta, hän päätyy vessaan. En minä meinannut, että heitetään koko pippuripurkki sinne sekaan, sanoin vain, että se on erittäin mieto. Kun itse teen makaronilaatikkoa, laitan ihan reilulla kädellä mausteita, koska niitä on vain muutama. Äidin tekemänä se on mautonta ja tuimaa, joten joudun aina laittamaan suolaa lisää.
En tiedä, onko tämä sitä, että olen nyt tottunut mausteisempaan ruokaan vai pelkääkö äiti mausteita. Muutenkin äidin tekemät ruoat ovat huomattavasti miedompia kuin itse tekemäni tai isän tekemät.
En tiedä, onko tämä sitä, että olen nyt tottunut mausteisempaan ruokaan vai pelkääkö äiti mausteita. Muutenkin äidin tekemät ruoat ovat huomattavasti miedompia kuin itse tekemäni tai isän tekemät.