Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
ärr äärr ärsyttää ku oon anatnu tälläsen mennä tunteisiin
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="rukiveer" data-source="post: 100441" data-attributes="member: 272"><p>Oon siis nähny yhtä jätkää, sanotaan nyt vaikka anttia, parin kuukuaden ajan ehkä kerran viikossa/harvemmin. Antti oli musta ollut joskus kiinnostunut kauansitten ja sit jonkun känni illan päätteeks päädyttiin jutteleen ja yhes nukkuun. No sen jälkeen ollaankin sitten nähty syntisissä merkeissä muuutaman kerran. Juteltii siitä että ollaan ns. fwb vaikka ei nyt sinänsä kavereita olla, ja molemmat oli samalla sivulla siitä että tää nyt vaan on tämmöstä. No en oo nyt nähnyt anttia johonkin kuukauteen ja mulla meni totaalisesti moti :D vimesin kerta kun nähtiin niin oli tosi hauskaa ja mietittiin just sitä että onpa kiva nähä näin kerran viikossa eikä tuu mitään painieta.</p><p></p><p>No nyt ei olla nähty ja hän oli yksi päivä tässä lähiaikoina luvannut tulla mun luokse, laittoi jopa viestiä että lähtee kohta mutta eipä häntä sitten ikinä näkynyt. Oli aikaisemmin laittanut mulle snäpin missä hän oli juomassa viiniä jonkun tytön kanssa (mikä on mulle siis ihan ok oonhan mäkin tapaillut muita tässä) mutta mua vaan alkoi ärsyttämään että ei olla nyt nähty ja sitten lupaa tulla eikä tulekaan</p><p></p><p>mä sit laitoin antille että haluun ne tavarat mitä oon hänelle jättänyt/lainannut nin takas ja hän vastas että tuu hakeen kun haluut. Oli kuitenkin aikasemmin samana päivänä kysynyt mua hänen luokseen ja sanoin että en jaksa. No nyt mua jotenkin ahistaa hirveesti ja oon melkein itkun partaalla tästä enkä ees tajuu että miksi :DD Tulee taas semmone olo et oon ruma ja kauhee ihminen ja kukaan ei haluu mua päläpälä. Ärsyttää. pitää kyllä hakee ne kamat mut ehkä mua vaa harmittaa et tää oli kai tässä ilmeisesti kun oli kuitenkin antin kanssa kivaa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rukiveer, post: 100441, member: 272"] Oon siis nähny yhtä jätkää, sanotaan nyt vaikka anttia, parin kuukuaden ajan ehkä kerran viikossa/harvemmin. Antti oli musta ollut joskus kiinnostunut kauansitten ja sit jonkun känni illan päätteeks päädyttiin jutteleen ja yhes nukkuun. No sen jälkeen ollaankin sitten nähty syntisissä merkeissä muuutaman kerran. Juteltii siitä että ollaan ns. fwb vaikka ei nyt sinänsä kavereita olla, ja molemmat oli samalla sivulla siitä että tää nyt vaan on tämmöstä. No en oo nyt nähnyt anttia johonkin kuukauteen ja mulla meni totaalisesti moti :D vimesin kerta kun nähtiin niin oli tosi hauskaa ja mietittiin just sitä että onpa kiva nähä näin kerran viikossa eikä tuu mitään painieta. No nyt ei olla nähty ja hän oli yksi päivä tässä lähiaikoina luvannut tulla mun luokse, laittoi jopa viestiä että lähtee kohta mutta eipä häntä sitten ikinä näkynyt. Oli aikaisemmin laittanut mulle snäpin missä hän oli juomassa viiniä jonkun tytön kanssa (mikä on mulle siis ihan ok oonhan mäkin tapaillut muita tässä) mutta mua vaan alkoi ärsyttämään että ei olla nyt nähty ja sitten lupaa tulla eikä tulekaan mä sit laitoin antille että haluun ne tavarat mitä oon hänelle jättänyt/lainannut nin takas ja hän vastas että tuu hakeen kun haluut. Oli kuitenkin aikasemmin samana päivänä kysynyt mua hänen luokseen ja sanoin että en jaksa. No nyt mua jotenkin ahistaa hirveesti ja oon melkein itkun partaalla tästä enkä ees tajuu että miksi :DD Tulee taas semmone olo et oon ruma ja kauhee ihminen ja kukaan ei haluu mua päläpälä. Ärsyttää. pitää kyllä hakee ne kamat mut ehkä mua vaa harmittaa et tää oli kai tässä ilmeisesti kun oli kuitenkin antin kanssa kivaa. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
ärr äärr ärsyttää ku oon anatnu tälläsen mennä tunteisiin
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja