Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Ärsyttää se, että oletetaan nuorten tietävän, mitä he haluavat tehdä ja muuta valitusta
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Tanssivapina" data-source="post: 68530" data-attributes="member: 154"><p>Meille kyllä syötetään ihan liikaa ihan liian nuoresta että pitää keksittyä kouluun ja tietää mitä haluaa, muuten on elämä ihan doomed. Sitten ne joilla koulu meni penkin alle niin tuntee olonsa toivottomaksi eikä edes yritä. Mä itse menin yliopistoon vasta 25 ja silloin vasta tiesin mitä sitä haluaisi tehdä elämällä. </p><p></p><p>Mitä tulee mukaan, niin se on aika valitettavan totta että noihin musatutkintoihin on aika mahdoton päästä jos vanhemmat ei oo laittanut sua lapsesta asti soittamaan pasuunaa tai viulua ja jos ei musiikkiteoriaa osaa. Tosin hyvä puoli on että harvalla ammattimuusikolla on oikeasti koulutusta että toivoa ei ole heitetty. Suosittelisin kuitenkin menemään teoria tunneille ja ehkä jopa soittotunneille. Musiikin teoriasta saattaa saada online kursseja nykyään edullisesti ja sen voi tehdä omalla ajallaan. Soittotunnit on on kalliita, mutta itse olen käynyt tyyliin kerran kuukaudessa ja sitten treenannut siellä opittua seuraavaan tuntiin koska ei rahat eikä aika riitä säännöllisiin tunteihin.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tanssivapina, post: 68530, member: 154"] Meille kyllä syötetään ihan liikaa ihan liian nuoresta että pitää keksittyä kouluun ja tietää mitä haluaa, muuten on elämä ihan doomed. Sitten ne joilla koulu meni penkin alle niin tuntee olonsa toivottomaksi eikä edes yritä. Mä itse menin yliopistoon vasta 25 ja silloin vasta tiesin mitä sitä haluaisi tehdä elämällä. Mitä tulee mukaan, niin se on aika valitettavan totta että noihin musatutkintoihin on aika mahdoton päästä jos vanhemmat ei oo laittanut sua lapsesta asti soittamaan pasuunaa tai viulua ja jos ei musiikkiteoriaa osaa. Tosin hyvä puoli on että harvalla ammattimuusikolla on oikeasti koulutusta että toivoa ei ole heitetty. Suosittelisin kuitenkin menemään teoria tunneille ja ehkä jopa soittotunneille. Musiikin teoriasta saattaa saada online kursseja nykyään edullisesti ja sen voi tehdä omalla ajallaan. Soittotunnit on on kalliita, mutta itse olen käynyt tyyliin kerran kuukaudessa ja sitten treenannut siellä opittua seuraavaan tuntiin koska ei rahat eikä aika riitä säännöllisiin tunteihin. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Ärsyttää se, että oletetaan nuorten tietävän, mitä he haluavat tehdä ja muuta valitusta
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja