Aihe vapaa Ärsyttääkö teitäkin se, että aloitatte lukemaan jotain kirjaa..(jatkuu)

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,021
Reaktioarvo
8,489
..mutta se paljastuu ensimmäisen 70-100 sivun jälkeen todella huonoksi tai tylsäksi, mutta sisäinen autistinne ei anna lopettaa kirjaa kesken vaan se on pakko lukea pois?
 

Barefootbandit

Kokenut
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
107
Reaktioarvo
133
Huvikseni kysyn, mitä tällaisia kirjoja sinulle - tai teille, kaikki saa vastata - on tullut vastaan?
En samaistu tähän sisäisen pakon tunteeseen. Sitä vastoin minulla on pitkäänkin ollut kesken Oliver Sacksin Kirjailija joka kadotti kirjaimet ja se on ollut kiinnostava lukukokemus, mutta en vain ole saanut aikaiseksi lukea loppuun.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,021
Reaktioarvo
8,489
On tullut elämäkertoja, fiktiivisiä kirjoja ja tietokirjoja. Esim. viimeksi luin töiden ohella kirjan siitä, miten Suomen sisällissotaa on käsitelty lehdistössä eri aikakausina ja on ehkä tylsin kirja, joka vielä huonosti kirjoitettu (muistutti enemmänkin jotain gradua), mitä olen viiteen vuoteen lukenut.
 
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
96
Reaktioarvo
51
Joo se on iha hirveetä. Oot just löytäny unelmiesi kirjan ja sitte se onki jotain aivan muuta
 

Poistettukäyttäjänimi100

Eläinrakas heppahöpsö c:
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,465
Reaktioarvo
1,446
Ei mutta kerran luin kirjaa n. 3 sivua ja kyllästyin :D oon kahesti alottanu sen ja on ihan käsittämättömän paska kirja :D
 

Makkachin

Puudeli
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,137
Reaktioarvo
1,171
Harvoin olen onnistunut niin huonoja kirjoja valitsemaan, ja silloinkaan en onneksi ole läheskään yhtä autistinen ja voin surutta jättää kesken...
 
Ylös Pohja