Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Aha tämäpä on taas
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 54675" data-attributes="member: 34"><p>Yritän vittu itku silmässä toistella itelleni taas kerran et on ihan ok ihastua, ei kukaan voi sanoa että teen väärin, mut mä en vaan pysty uskoo siihen kunnolla 😭 helvetti en puhu koht enää kellekään.. miten vitussa kukaan ei ees ymmärrä mua</p><p></p><p>Kaiken tän PASKAN LISÄKS viel genderfluidius vittuilee. Olin kirjaimellisesti äsken silleen et samaistun miehiin mut silti kuulostaa ihan naurettavalta ajatukselta että olisin jätkä, siis niinku ees joskus. Mutta en keksi yhtään syytä miks must tuntuis sit tältä jos se ei oo sitä että mun gender identity menee edestakas ja sinne ja tänne ja tonne. Jos toi ei oo gender identity ni mä en ymmärrä mitä muuta se voi olla. Mä en kirjaimellisesti keksi yhtään syytä. Se ei voi olla pelkästään vaatteista, right, koska haluisin myös tulla nähdyksi poikana (siis näinä tiettyinä hetkinä) mutta silti en VOI OLLA poika koska se kuulostaa naurettavalta ja oudolta. Mikä muu syy voi olla sille että haluan tulla nähdyksi poikana (siis joskus) kuin se että mun identiteetti on fluid. Koska um.... Kuulostaa aika lailla gender envyltä jos katon miehii ja aattelen et näyttäisinpä itekin tolta. Ni bro mä en käsitä nyt? Jos kerta must tuntuu tolta (välillä) ni mitä muuta se on ku genderfluid? Miks sit sen sanominen et "mä oon poika" tuntuu ihan vitun naurettavalt. Pakko olla joku muu syy tähän, ei voi olla kyse actual sukupuoli-identiteetistä jos se kerran tuntuu noin oudolta ja epäluonnolliselt. Vai onkse vaa yhteiskunta minkä takii se tuntuu must itestänikin naurettavalt, u know, koska female body ?? Mikä tässä nyt oikeen on mitäkin? En kirjaimellisesti keksi muutakaan syytä noille tuntemuksille kuin genderfluidius.</p><p></p><p>Also tuntuu et mun sukupuoli-identiteetti ei oo muutenkaan millään tavalla normaali. Ehkä oon vaa cis. Mut en kyl voi olla cis.</p><p></p><p>Siis mä yritän tavallaa sanojen kautta selvittää milt must milläkin hetkellä tuntuu mut ei sekään auta. Mikään ei auta. Must tuntuu et most of the time mä en ees tiiä mikä on sukupuoli-identiteetti. Most of the time mä en ees tunne olevani kumpikaan. En mä tunne mitään erityistä. Ja sillo sukupuoli tuntuu vaa jotenki turhalta. Mut välil on hetkii et saatan tuntee vahvasti olevani tyttö. Ja sit on näit hetkii ku tunnen sen et näyttäisinpä tolt jätkält actually, mut sit kuitenki jos yritän ajatella että "oon poika" niin se ei niinkään kuulosta todelta. Mut jos ajattelen sanoilla "tunnen olevani poika" ni kuulostaa jo luonnollisemmalta ehkä, koska ei must tunnu tavallaan et mä oon poika koska mul on naisen keho mut must tuntuu että mä olisin poika tai et mun jotenkin KUULUIS olla poika. Että mä en oo mutta mun pitäs olla tai mä haluisin olla sillä tietyl hetkel. Joten jos toi ei oo gender identity niin <strong><em>mikä vittu se sit on tbh? </em></strong>En todellakaan keksi muuta syytä, en vaan keksi ????</p><p></p><p>Kuulostaa vaa cringelt jos yritän sanoo että mä oon mies koska bitch mä oon kaukana siitä XDDD mutta se että jos sanon että TUNNEN olevani mies ni kuulostaa ehkä jo vähän todemmalta. Ei silleen että olisin oikeasti vaan että must tuntuu tältä ja AAAAAAAA vittu. Niin. Mä en keksi yhtään syytä mistä muusta toi vois johtua kuin actual genderfluidiudesta??</p><p></p><p>Ja oon miettinyt esim yläasteaikoja tässä ja muistan että mulla oli jo silloin tää sama keissi kuin nytkin että halusin (ainakin välil) shoppailla miesten osastol vaatekaupois mut ajattelin et se on vaa mun style? Mut nyt en ookaan niin varma ja tbh kai se sillonki jo vähän oudolta tuntu. Oon miettiny et oisko se ollu jopa sitä et halusin vaan tuntee itteni enemmän jätkäks jos näyttäisin enemmän jätkämäiseltä, esim vaatetuksen avulla (vaikka tietenkään vaatteet ei auta kaikkeen, näyttäisin silti naiselta, mutta edes vähän enemmän jätkämäiseltä koska staili). Tosin mul on aina ollut pitkähköt hiuksetkin niin ei ne vaatteet hirveesti auta sinänsä. Ja siis en oikeestaan ees haluu leikata niit i think, vaikka joskus tuntuuki silt et ne ois tiettyjen asioiden takii jotenkin iisimmät </p><p></p><p></p><p>Kuulostaapa tosi cissukupuoliselta tää teksti juu. Joko mul on jotain serious problems jotka ei liity sukupuoli-identiteettiin oikeestaan tai sit ne nimenomaan liittyy sukupuoli-identiteettiin ja oon actually genderfluid.</p><p></p><p>Fun times 😊🤨</p><p></p><p>Ei must tälläkään hetkellä silti tunnu siltä etten olis tyttö. Kai? Ehkä enemmänkin both or sum shit ???? Koska jotenki mun sukupuoli-identiteetti tuntuu kiljuvan täl hetkel et "MALE 🥴♂️" Mut silti samal oon sillee "mut silti kinda female" joten uhhhh sure????? Of course.</p><p></p><p>No ei tää kyllä vittu cissukupuoliselta kuulosta vaikka miten päin tätä lukis 🥴 probably genderfluid mutta kuulostaa vaan jotenkin niin vitun oudolta. Ja mikä on oudointa ni mul ei koskaan oo severe dysforiaa. Mul saattaa EHKÄ olla dysforiaa joskus mutta ei koskaan severe, ei todellakaan. Joten mun on ihan hirveen hankala samaistuu siihen super pahaan oloon mikä monilla dysforiasta kärsivillä on. Mulle se on enemmänkin lievää pettymyksen tunnetta siitä, ettei mua koskaan nähdä jätkänä koska ulkonäkö, mutta se ei oo super kamalaa tai mitään. Kuten sanoin, enemmän lievää pettymystä kuin suurta ahdistusta.</p><p></p><p>Mutta joo. Vannon et genderfluidius (jos tää on sitä) on niin vitusti samanlaista ku biseksuaalisuus xD molemmis oot vaa sillee "oh no what if im actually THIS and ive been lying to myself the whole time" sillee biseksuaalisuus = "tykkään pelkästään jätkistä, entä jos tykkäänkin pelkästään tytöistä, nah i like both.... Mut ENTÄ JOS tykkäänki pelkästään jätkistä" ja genderfluidius = "oon aivan SELVÄSTI cis nainen! Hetkine.. en taidakaa olla tyttö enkä poika... Oh shit oonko agender... Nah mitä oikeen ajattelin, oon cis tyttö! Hetkine..... Mitä jos oonki trans poika???? Nah what was i thinking oon SELVÄSTI cis tyttö!!" Ainoo vaa että genderfluid on sata miljoonaa kertaa kauheempaa ku bisseys. SATA MILJOONAA KERTAA KAUHEEMPAA, painotan. Jos mä ees oon oikeesti genderfluid. Epäilen itteeni jatkuvasti.</p><p></p><p>Joka tapauksessa tää .. mitä tää nyt sit onkaan... On sata kertaa kauheempaa ku olla biseksuaali :D i mean really.</p><p></p><p>Ja entäs ne kaikki muut vaikeet asiat mun elämässä? Kuten pakko-oireet.</p><p></p><p>Mut sit must tuntuu et keksin kaiken. Et keksin pakko-oireet, biseksuaalisuuden, genderfluidiuden, kaiken mitä on. Must tuntuu et keksin päästäni ihan kaiken. Vaikka ocd:stä mulla on diagnoosi ni se tuskin on keksittyä. Ja bisseyskää ei VOI olla keksittyä. Ei vaan voi. Genderfluidius sen sijaan.... Probably keksittyä 😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊 ja aseksuaalisuus (tai mitä nyt onkaan).... Probably making that up also 🙂 varsinkin tää et miten voin muka olla sekä bi että ace että gf niin öö what are the chances? Hell nah. Ainakin joku noist on pakko olla keksittyä. =) Tosin mun kohdallahan tuo aseksuaalisuus ei ookaan täysin seksuaalisten tunteiden puuttumista, joka on varmaan harvinaisempaa kuin tämä mun ns. välitilani???? Joten ehkä tää nyt ei niin harvinaista oo. Mut silti, jotenki outoa että oisin muka noit kaikkii kolmee. Tai en mä tiiä. Noh, mähän nyt oon muutenkin joka ainoalla tavalla niin fucked up tyyppi ku voi vaa olla joten?? :) It only makes sense tho. Et mikään asia mussa ei oo normaalia :D</p><p></p><p>Very fun times</p><p></p><p>En jaksa enää edes</p><p></p><p>Mutta joo tosiaan. Eikä tää vuodatus edes sutau😭 sitä paitsi mulla on NÄLKÄ mutta en jaksa laittaa mitään hitto vie</p><p></p><p>Sitä paitsi MUL MENEE HERMO KOKO ELÄMÄÄN JA PAKKO-OIREISIIN mua ÄLLÖTTÄÄ tää kaikki, oma itteni</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 54675, member: 34"] Yritän vittu itku silmässä toistella itelleni taas kerran et on ihan ok ihastua, ei kukaan voi sanoa että teen väärin, mut mä en vaan pysty uskoo siihen kunnolla 😭 helvetti en puhu koht enää kellekään.. miten vitussa kukaan ei ees ymmärrä mua Kaiken tän PASKAN LISÄKS viel genderfluidius vittuilee. Olin kirjaimellisesti äsken silleen et samaistun miehiin mut silti kuulostaa ihan naurettavalta ajatukselta että olisin jätkä, siis niinku ees joskus. Mutta en keksi yhtään syytä miks must tuntuis sit tältä jos se ei oo sitä että mun gender identity menee edestakas ja sinne ja tänne ja tonne. Jos toi ei oo gender identity ni mä en ymmärrä mitä muuta se voi olla. Mä en kirjaimellisesti keksi yhtään syytä. Se ei voi olla pelkästään vaatteista, right, koska haluisin myös tulla nähdyksi poikana (siis näinä tiettyinä hetkinä) mutta silti en VOI OLLA poika koska se kuulostaa naurettavalta ja oudolta. Mikä muu syy voi olla sille että haluan tulla nähdyksi poikana (siis joskus) kuin se että mun identiteetti on fluid. Koska um.... Kuulostaa aika lailla gender envyltä jos katon miehii ja aattelen et näyttäisinpä itekin tolta. Ni bro mä en käsitä nyt? Jos kerta must tuntuu tolta (välillä) ni mitä muuta se on ku genderfluid? Miks sit sen sanominen et "mä oon poika" tuntuu ihan vitun naurettavalt. Pakko olla joku muu syy tähän, ei voi olla kyse actual sukupuoli-identiteetistä jos se kerran tuntuu noin oudolta ja epäluonnolliselt. Vai onkse vaa yhteiskunta minkä takii se tuntuu must itestänikin naurettavalt, u know, koska female body ?? Mikä tässä nyt oikeen on mitäkin? En kirjaimellisesti keksi muutakaan syytä noille tuntemuksille kuin genderfluidius. Also tuntuu et mun sukupuoli-identiteetti ei oo muutenkaan millään tavalla normaali. Ehkä oon vaa cis. Mut en kyl voi olla cis. Siis mä yritän tavallaa sanojen kautta selvittää milt must milläkin hetkellä tuntuu mut ei sekään auta. Mikään ei auta. Must tuntuu et most of the time mä en ees tiiä mikä on sukupuoli-identiteetti. Most of the time mä en ees tunne olevani kumpikaan. En mä tunne mitään erityistä. Ja sillo sukupuoli tuntuu vaa jotenki turhalta. Mut välil on hetkii et saatan tuntee vahvasti olevani tyttö. Ja sit on näit hetkii ku tunnen sen et näyttäisinpä tolt jätkält actually, mut sit kuitenki jos yritän ajatella että "oon poika" niin se ei niinkään kuulosta todelta. Mut jos ajattelen sanoilla "tunnen olevani poika" ni kuulostaa jo luonnollisemmalta ehkä, koska ei must tunnu tavallaan et mä oon poika koska mul on naisen keho mut must tuntuu että mä olisin poika tai et mun jotenkin KUULUIS olla poika. Että mä en oo mutta mun pitäs olla tai mä haluisin olla sillä tietyl hetkel. Joten jos toi ei oo gender identity niin [B][I]mikä vittu se sit on tbh? [/I][/B]En todellakaan keksi muuta syytä, en vaan keksi ???? Kuulostaa vaa cringelt jos yritän sanoo että mä oon mies koska bitch mä oon kaukana siitä XDDD mutta se että jos sanon että TUNNEN olevani mies ni kuulostaa ehkä jo vähän todemmalta. Ei silleen että olisin oikeasti vaan että must tuntuu tältä ja AAAAAAAA vittu. Niin. Mä en keksi yhtään syytä mistä muusta toi vois johtua kuin actual genderfluidiudesta?? Ja oon miettinyt esim yläasteaikoja tässä ja muistan että mulla oli jo silloin tää sama keissi kuin nytkin että halusin (ainakin välil) shoppailla miesten osastol vaatekaupois mut ajattelin et se on vaa mun style? Mut nyt en ookaan niin varma ja tbh kai se sillonki jo vähän oudolta tuntu. Oon miettiny et oisko se ollu jopa sitä et halusin vaan tuntee itteni enemmän jätkäks jos näyttäisin enemmän jätkämäiseltä, esim vaatetuksen avulla (vaikka tietenkään vaatteet ei auta kaikkeen, näyttäisin silti naiselta, mutta edes vähän enemmän jätkämäiseltä koska staili). Tosin mul on aina ollut pitkähköt hiuksetkin niin ei ne vaatteet hirveesti auta sinänsä. Ja siis en oikeestaan ees haluu leikata niit i think, vaikka joskus tuntuuki silt et ne ois tiettyjen asioiden takii jotenkin iisimmät Kuulostaapa tosi cissukupuoliselta tää teksti juu. Joko mul on jotain serious problems jotka ei liity sukupuoli-identiteettiin oikeestaan tai sit ne nimenomaan liittyy sukupuoli-identiteettiin ja oon actually genderfluid. Fun times 😊🤨 Ei must tälläkään hetkellä silti tunnu siltä etten olis tyttö. Kai? Ehkä enemmänkin both or sum shit ???? Koska jotenki mun sukupuoli-identiteetti tuntuu kiljuvan täl hetkel et "MALE 🥴♂️" Mut silti samal oon sillee "mut silti kinda female" joten uhhhh sure????? Of course. No ei tää kyllä vittu cissukupuoliselta kuulosta vaikka miten päin tätä lukis 🥴 probably genderfluid mutta kuulostaa vaan jotenkin niin vitun oudolta. Ja mikä on oudointa ni mul ei koskaan oo severe dysforiaa. Mul saattaa EHKÄ olla dysforiaa joskus mutta ei koskaan severe, ei todellakaan. Joten mun on ihan hirveen hankala samaistuu siihen super pahaan oloon mikä monilla dysforiasta kärsivillä on. Mulle se on enemmänkin lievää pettymyksen tunnetta siitä, ettei mua koskaan nähdä jätkänä koska ulkonäkö, mutta se ei oo super kamalaa tai mitään. Kuten sanoin, enemmän lievää pettymystä kuin suurta ahdistusta. Mutta joo. Vannon et genderfluidius (jos tää on sitä) on niin vitusti samanlaista ku biseksuaalisuus xD molemmis oot vaa sillee "oh no what if im actually THIS and ive been lying to myself the whole time" sillee biseksuaalisuus = "tykkään pelkästään jätkistä, entä jos tykkäänkin pelkästään tytöistä, nah i like both.... Mut ENTÄ JOS tykkäänki pelkästään jätkistä" ja genderfluidius = "oon aivan SELVÄSTI cis nainen! Hetkine.. en taidakaa olla tyttö enkä poika... Oh shit oonko agender... Nah mitä oikeen ajattelin, oon cis tyttö! Hetkine..... Mitä jos oonki trans poika???? Nah what was i thinking oon SELVÄSTI cis tyttö!!" Ainoo vaa että genderfluid on sata miljoonaa kertaa kauheempaa ku bisseys. SATA MILJOONAA KERTAA KAUHEEMPAA, painotan. Jos mä ees oon oikeesti genderfluid. Epäilen itteeni jatkuvasti. Joka tapauksessa tää .. mitä tää nyt sit onkaan... On sata kertaa kauheempaa ku olla biseksuaali :D i mean really. Ja entäs ne kaikki muut vaikeet asiat mun elämässä? Kuten pakko-oireet. Mut sit must tuntuu et keksin kaiken. Et keksin pakko-oireet, biseksuaalisuuden, genderfluidiuden, kaiken mitä on. Must tuntuu et keksin päästäni ihan kaiken. Vaikka ocd:stä mulla on diagnoosi ni se tuskin on keksittyä. Ja bisseyskää ei VOI olla keksittyä. Ei vaan voi. Genderfluidius sen sijaan.... Probably keksittyä 😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊 ja aseksuaalisuus (tai mitä nyt onkaan).... Probably making that up also 🙂 varsinkin tää et miten voin muka olla sekä bi että ace että gf niin öö what are the chances? Hell nah. Ainakin joku noist on pakko olla keksittyä. =) Tosin mun kohdallahan tuo aseksuaalisuus ei ookaan täysin seksuaalisten tunteiden puuttumista, joka on varmaan harvinaisempaa kuin tämä mun ns. välitilani???? Joten ehkä tää nyt ei niin harvinaista oo. Mut silti, jotenki outoa että oisin muka noit kaikkii kolmee. Tai en mä tiiä. Noh, mähän nyt oon muutenkin joka ainoalla tavalla niin fucked up tyyppi ku voi vaa olla joten?? :) It only makes sense tho. Et mikään asia mussa ei oo normaalia :D Very fun times En jaksa enää edes Mutta joo tosiaan. Eikä tää vuodatus edes sutau😭 sitä paitsi mulla on NÄLKÄ mutta en jaksa laittaa mitään hitto vie Sitä paitsi MUL MENEE HERMO KOKO ELÄMÄÄN JA PAKKO-OIREISIIN mua ÄLLÖTTÄÄ tää kaikki, oma itteni [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Aha tämäpä on taas
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja