Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Aha tämäpä on taas
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 54681" data-attributes="member: 34"><p>Mutta oikeestaan ku mietin... Niin se mikä on vähän shokeeraavaa... On se, että mä mietin noita kaikkia kolmea juttua jo about yläasteella (ehkä ainakin bisseyttä jo aikasemminkin). Pohdin silloin että oonko bi, muistan tän aivan selvästi. Turned out that i was. Pohdin silloin että miten must tuntuu sukupuoli niin omituiselta iha ku oisin jotenkin erilainen ku muut, sillon en tainnut liiemmin tietää ainakaan non-binary identiteeteist, mut muistan että ihmettelin että miks ei tunnu välttämättä nyt ihan oikeelta laittaa rastia kohtaan "nainen". Ja tää oli nimenomaan yläasteella. I guess it turned out i was genderfluid all along????? Pohdin myös sitä että oonko mä jonkin sortin aseksuaali vai mikä on tää extremely low libido tai ku jotenki en näytä ajattelevan seksistä samalla tavalla kuin muut, muistan että taisin jutella tästä silloisen kaverinikin kanssa kun hän pohti samaa, tai sitten tää tapahtu yläasteen jälkeen, mutta siis itsekseni pohdin varmasti jo joskus yläasteella tätä juttua että mikä hitto siinä on ku en oo niiku muut??? Ja aina aattelin et apua en haluu suhdetta ku pitää harrastaa seksiä sit. Ja mul on edelleen kind of tää sama mood...... Paitsi joskus. Mut most of the time.... Tää mood af. TURNED OUT I WAS ACE, näköjään?????</p><p></p><p>Niin se että jos oon näistä jokaista asiaa miettiny jo semi nuorena, niin kai se kertoo että i'm probably not faking it? Kai????? En mä ees tiiä, oon ihan lost.</p><p></p><p>Mut ehkä se miks en o aiemmin tajunnu niin vahvasti sitä on varmaan se, että ensinnäkin kuten sanottu mun dysforiat (jos se on ees dysforiaa?) on hyvin lieviä, joten sellanen voi kai helposti jäädä huomaamatta. Toiseks, en oo niin sanotusti fully asexual, joten kai se on pitäny mua tavallaan pois siitä termistä ja oon aatellu et at the end of the day i'm not asexual so, get a grip? Mutta nyt viimeistään kai sen huomaa että bitch tuskin tää ihan perus alloseksuaalin kokemustakaan vastaa, tämä näin 🧐 ja se mikä sai mut empimään vuosikausia sitä että oonko bi vai en... Niin no ihan oikeestiki jo pelkästään se, että luulin että kaikki on joko heteroja tai homoja. Joten luulin yläasteella että oon yhtäkkiä muuttumassa lesboks kun tykkäsin tytöstä ja sit sen jälkeen luulin et se olikin vaan vaihe ja oon taas hetero <strong>KUNNES</strong> tykkäsin taas tytöstä ja luulin about taas kerran et oon muuttumassa lesboks :DDDDDDD mä .... Ihan oikeesti. Nyt :D niin tota se sit oli kunnes ymmärsin olevani mitä luultavimmin bi. Ja toki varmaan silläkin oli osuutta että ihastuksia tyttöihin oli vähemmän kuin poikiin, nii ku basically edelleenkin on. Niin ehkä senkin takia sitä oli vähän hankalampi huomata, kuin jos ois ollu esim paljon enemmän tyttöjä kuin poikia. Oisin varmaan aikasemmin alkanu ihmettelee että mitä vittua no oonko mä lesbo sitten, tai bi. Tai et tavallaan jos niit ois ollu ihan jatkuvasti niit muijii nii en varmaan olis ajatellut sen olevan vaihe :D</p><p></p><p>Voi pojat 🤣 kiitti vaa. On mullaki elämä??? Mitä vittua.</p><p></p><p>Mut oikeasti jos mä oon näitä kaikkia miettiny jo aikoja sitten ni ehkä en kuvittele kaikkea sitten??? En mä tiiä tosiaankaan mitään mutta ei kai ny luulis että keksisin mitään päästäni? Vai. Emt. Ehkä keksin. Haittaako se tosin..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 54681, member: 34"] Mutta oikeestaan ku mietin... Niin se mikä on vähän shokeeraavaa... On se, että mä mietin noita kaikkia kolmea juttua jo about yläasteella (ehkä ainakin bisseyttä jo aikasemminkin). Pohdin silloin että oonko bi, muistan tän aivan selvästi. Turned out that i was. Pohdin silloin että miten must tuntuu sukupuoli niin omituiselta iha ku oisin jotenkin erilainen ku muut, sillon en tainnut liiemmin tietää ainakaan non-binary identiteeteist, mut muistan että ihmettelin että miks ei tunnu välttämättä nyt ihan oikeelta laittaa rastia kohtaan "nainen". Ja tää oli nimenomaan yläasteella. I guess it turned out i was genderfluid all along????? Pohdin myös sitä että oonko mä jonkin sortin aseksuaali vai mikä on tää extremely low libido tai ku jotenki en näytä ajattelevan seksistä samalla tavalla kuin muut, muistan että taisin jutella tästä silloisen kaverinikin kanssa kun hän pohti samaa, tai sitten tää tapahtu yläasteen jälkeen, mutta siis itsekseni pohdin varmasti jo joskus yläasteella tätä juttua että mikä hitto siinä on ku en oo niiku muut??? Ja aina aattelin et apua en haluu suhdetta ku pitää harrastaa seksiä sit. Ja mul on edelleen kind of tää sama mood...... Paitsi joskus. Mut most of the time.... Tää mood af. TURNED OUT I WAS ACE, näköjään????? Niin se että jos oon näistä jokaista asiaa miettiny jo semi nuorena, niin kai se kertoo että i'm probably not faking it? Kai????? En mä ees tiiä, oon ihan lost. Mut ehkä se miks en o aiemmin tajunnu niin vahvasti sitä on varmaan se, että ensinnäkin kuten sanottu mun dysforiat (jos se on ees dysforiaa?) on hyvin lieviä, joten sellanen voi kai helposti jäädä huomaamatta. Toiseks, en oo niin sanotusti fully asexual, joten kai se on pitäny mua tavallaan pois siitä termistä ja oon aatellu et at the end of the day i'm not asexual so, get a grip? Mutta nyt viimeistään kai sen huomaa että bitch tuskin tää ihan perus alloseksuaalin kokemustakaan vastaa, tämä näin 🧐 ja se mikä sai mut empimään vuosikausia sitä että oonko bi vai en... Niin no ihan oikeestiki jo pelkästään se, että luulin että kaikki on joko heteroja tai homoja. Joten luulin yläasteella että oon yhtäkkiä muuttumassa lesboks kun tykkäsin tytöstä ja sit sen jälkeen luulin et se olikin vaan vaihe ja oon taas hetero [B]KUNNES[/B] tykkäsin taas tytöstä ja luulin about taas kerran et oon muuttumassa lesboks :DDDDDDD mä .... Ihan oikeesti. Nyt :D niin tota se sit oli kunnes ymmärsin olevani mitä luultavimmin bi. Ja toki varmaan silläkin oli osuutta että ihastuksia tyttöihin oli vähemmän kuin poikiin, nii ku basically edelleenkin on. Niin ehkä senkin takia sitä oli vähän hankalampi huomata, kuin jos ois ollu esim paljon enemmän tyttöjä kuin poikia. Oisin varmaan aikasemmin alkanu ihmettelee että mitä vittua no oonko mä lesbo sitten, tai bi. Tai et tavallaan jos niit ois ollu ihan jatkuvasti niit muijii nii en varmaan olis ajatellut sen olevan vaihe :D Voi pojat 🤣 kiitti vaa. On mullaki elämä??? Mitä vittua. Mut oikeasti jos mä oon näitä kaikkia miettiny jo aikoja sitten ni ehkä en kuvittele kaikkea sitten??? En mä tiiä tosiaankaan mitään mutta ei kai ny luulis että keksisin mitään päästäni? Vai. Emt. Ehkä keksin. Haittaako se tosin.. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Aha tämäpä on taas
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja