Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Aha tämäpä on taas
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 54684" data-attributes="member: 34"><p>Ja kaikista hulvattominta tässä on se että isäni on semmoinen joka ei jaksa lgbt tuputusta mutta hänen lapsensa onkin KOLMINKERTAINEN VÄHEMMISTÖILIJÄ. ja sen lisäksi vielä random friikki joka tykkää vanhemmista miehistä kuin oma isänsä 😇 tai siis, ei pelkästään vanhoista mutta niistäkin! :D kas kummaa mites tässä näin kävi että must tämmönen friikki tuli 🤔🤔🤔🤔🤔 mutta siis kaikesta huolimatta oon sata prosenttia varma että isä kyllä rakastaa mua, ja luulen että se ehkä varois sanojaan vähän enemmän jos se tietäis että kuulun seksuaali- ja sukupuolivähemmistöihin. Nyt kun se ei tiedä niin sehän luulee mun olevan cis hetero joten se ei tajuu että mä kuulun siihen ryhmään mistä se joskus ärsyyntyy. Ja mä kyllä tiedän että ei sen rakkaus siitä loppuisi vaikka se tietäiskin asiasta, se saattais olla vaan vähän hämmentynyt ja ehkä ärsyyntynyt ja shokissa tai jotain. Mutta ei se alkais mua vihaamaan sen takia. Niinkun ei äiti myöskään, ei varmasti.</p><p></p><p>Se mikä on kans hassua niin välillä iskä just ärsyyntyy näistä jutuista ja välillä ei ollenkaan ja juttelee ihan perus mukavasti. Mut toisaalta mä itekin vähemmistöjen edustajana koen ristiriitaisia tunteita (ehkä se on jotain sisäistettyä fobiaa) et välillä sitä ärsyyntyy homoista ja välillä ei. Kyllä, ärsyyntyy homoista ja biseksuaaleista ja trans ihmisistä. You know, samalla kun on itse bi ja genderfluid ja ace. Seems legit :D joten ymmärrän isää kai siinä vähän. En tiedä, kai se liittyy mulla siihen sisäistettyyn fobiaan ja iskällä nyt on tai siis oli (tai oli ja on koska toinen on elossa toinen ei, lol) aika tiukat vanhemmat et ehkä se oppi sen sieltä. Ja siis toki yhteiskunnasta sen voi oppia yhtä lailla.</p><p></p><p>Esim viimeksi kun puhuttiin pridest kun poliiseissa näytettiin jotain Helsinki pridee, niin iskä ei valittanut ollenkaan. Ei sanaakaan, sen sijaan se puhu ihan normaalisti kaikkea että missähän kohtaa Helsingissä Tää oli ja tollasta. Olin yllättynyt ku se ei valittanu ollenkaan et taas näitä sateenkaarijuttuja. Mut kun sillon tulikin heti puhetta siitä et olinko mä sinä vuonna prides et oltii sillee et näynköhä mä tuolla missää. Ni ehkä se jotenkin sit sen takia ei alkanu ragee mitää. En tosiaan tiedä epäileekö mun vanhemmat jotain just siks et oon käyny siellä mutta kai ny luulis et se ajatus olis käyny niiden päässä? Tosin en tiedä tajuuko ne ihan kunnol mitä tarkottaa biseksuaali ni varmaa ne sen takii uskoo mun olevan hetero ku oon puhunu aina jätkist. Et kyl ne on varmana kuullu biseksuaalisuudest mut en tiedä mitä ne ajattelee et onkse kuinka mahollinen vaihtoehto. Et ei ne varmaan sillee kunnolla sitä tajuu kuitenkaan? Niiku varmaa moni ihminen muutenki on kuullu bisseydest mut silti ajattelee todellisina vaihtoehtoina vaa heterouden ja homouden. Et ne kai unohtaa sen bisseyden tai jotaki. Ni luulen et mun vanhemmat ehkä ajattelee et no sen qualitymonkeyn on pakko olla hetero kun se on puhunu pojista että ei kai se lesbokaan oo jos se kerran tykkäs tosta pojasta. Lol. No jaa ajattelee miten ajattelee</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 54684, member: 34"] Ja kaikista hulvattominta tässä on se että isäni on semmoinen joka ei jaksa lgbt tuputusta mutta hänen lapsensa onkin KOLMINKERTAINEN VÄHEMMISTÖILIJÄ. ja sen lisäksi vielä random friikki joka tykkää vanhemmista miehistä kuin oma isänsä 😇 tai siis, ei pelkästään vanhoista mutta niistäkin! :D kas kummaa mites tässä näin kävi että must tämmönen friikki tuli 🤔🤔🤔🤔🤔 mutta siis kaikesta huolimatta oon sata prosenttia varma että isä kyllä rakastaa mua, ja luulen että se ehkä varois sanojaan vähän enemmän jos se tietäis että kuulun seksuaali- ja sukupuolivähemmistöihin. Nyt kun se ei tiedä niin sehän luulee mun olevan cis hetero joten se ei tajuu että mä kuulun siihen ryhmään mistä se joskus ärsyyntyy. Ja mä kyllä tiedän että ei sen rakkaus siitä loppuisi vaikka se tietäiskin asiasta, se saattais olla vaan vähän hämmentynyt ja ehkä ärsyyntynyt ja shokissa tai jotain. Mutta ei se alkais mua vihaamaan sen takia. Niinkun ei äiti myöskään, ei varmasti. Se mikä on kans hassua niin välillä iskä just ärsyyntyy näistä jutuista ja välillä ei ollenkaan ja juttelee ihan perus mukavasti. Mut toisaalta mä itekin vähemmistöjen edustajana koen ristiriitaisia tunteita (ehkä se on jotain sisäistettyä fobiaa) et välillä sitä ärsyyntyy homoista ja välillä ei. Kyllä, ärsyyntyy homoista ja biseksuaaleista ja trans ihmisistä. You know, samalla kun on itse bi ja genderfluid ja ace. Seems legit :D joten ymmärrän isää kai siinä vähän. En tiedä, kai se liittyy mulla siihen sisäistettyyn fobiaan ja iskällä nyt on tai siis oli (tai oli ja on koska toinen on elossa toinen ei, lol) aika tiukat vanhemmat et ehkä se oppi sen sieltä. Ja siis toki yhteiskunnasta sen voi oppia yhtä lailla. Esim viimeksi kun puhuttiin pridest kun poliiseissa näytettiin jotain Helsinki pridee, niin iskä ei valittanut ollenkaan. Ei sanaakaan, sen sijaan se puhu ihan normaalisti kaikkea että missähän kohtaa Helsingissä Tää oli ja tollasta. Olin yllättynyt ku se ei valittanu ollenkaan et taas näitä sateenkaarijuttuja. Mut kun sillon tulikin heti puhetta siitä et olinko mä sinä vuonna prides et oltii sillee et näynköhä mä tuolla missää. Ni ehkä se jotenkin sit sen takia ei alkanu ragee mitää. En tosiaan tiedä epäileekö mun vanhemmat jotain just siks et oon käyny siellä mutta kai ny luulis et se ajatus olis käyny niiden päässä? Tosin en tiedä tajuuko ne ihan kunnol mitä tarkottaa biseksuaali ni varmaa ne sen takii uskoo mun olevan hetero ku oon puhunu aina jätkist. Et kyl ne on varmana kuullu biseksuaalisuudest mut en tiedä mitä ne ajattelee et onkse kuinka mahollinen vaihtoehto. Et ei ne varmaan sillee kunnolla sitä tajuu kuitenkaan? Niiku varmaa moni ihminen muutenki on kuullu bisseydest mut silti ajattelee todellisina vaihtoehtoina vaa heterouden ja homouden. Et ne kai unohtaa sen bisseyden tai jotaki. Ni luulen et mun vanhemmat ehkä ajattelee et no sen qualitymonkeyn on pakko olla hetero kun se on puhunu pojista että ei kai se lesbokaan oo jos se kerran tykkäs tosta pojasta. Lol. No jaa ajattelee miten ajattelee [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Aha tämäpä on taas
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja