Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Ahdistaa helvetisti
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 53222" data-attributes="member: 34"><p>Vihaan sitä että timppa on varmaan edelleenkin se joka on ollu mulle niin eri juttu ku muut mut silti en pysty olla rakastamatta muitaki. vihaan kaikkea itessäni. Haluan mahdollisimman vähän ihastuksia jotta voin olla vittu normaali tai jotain. ei tässä oo järjen hiventäkään. Mutta en mä pysty poistaa tunteita joita koen. Vittu et vihaaaaaan idiootteja jotka ei tajuu mitään ja selittää vaan jotain bs:ää mulle siitä kuinka "mun pitäs keskittyy johonki muuhun välil" :))))) ääliöt oikeesti. Oksettaa taas ku vihaan itteeni. Oon heikko. Oon pelkästään heikko. Kosk se ei oo ainakaan vahvuutta et antaa tunteiden vaikuttaa itteensä. Voi vitun vittu oikeesti kiitos vaan kaikille. Oksetan itteeni, niin se vaa on. Ja mä kun ehdin jo riemuita kun hetken aikaa tuntu siltä että aidosti ja rehellisesti tykkään itsestäni. Tai et mul oli ihan positiivinen fiilis mut nyt taas oksettaa kaikki se paska mitä oon. Juu kiitti.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 53222, member: 34"] Vihaan sitä että timppa on varmaan edelleenkin se joka on ollu mulle niin eri juttu ku muut mut silti en pysty olla rakastamatta muitaki. vihaan kaikkea itessäni. Haluan mahdollisimman vähän ihastuksia jotta voin olla vittu normaali tai jotain. ei tässä oo järjen hiventäkään. Mutta en mä pysty poistaa tunteita joita koen. Vittu et vihaaaaaan idiootteja jotka ei tajuu mitään ja selittää vaan jotain bs:ää mulle siitä kuinka "mun pitäs keskittyy johonki muuhun välil" :))))) ääliöt oikeesti. Oksettaa taas ku vihaan itteeni. Oon heikko. Oon pelkästään heikko. Kosk se ei oo ainakaan vahvuutta et antaa tunteiden vaikuttaa itteensä. Voi vitun vittu oikeesti kiitos vaan kaikille. Oksetan itteeni, niin se vaa on. Ja mä kun ehdin jo riemuita kun hetken aikaa tuntu siltä että aidosti ja rehellisesti tykkään itsestäni. Tai et mul oli ihan positiivinen fiilis mut nyt taas oksettaa kaikki se paska mitä oon. Juu kiitti. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Ahdistaa helvetisti
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja