Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Ahdistaa ihmisten tyhmyys XD
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 53946" data-attributes="member: 34"><p>Siis mä en ollenkaan tiedä mikä tää äänijuttu on mut vannon et oon jotenki ns. Outo sen suhteen, esim kaikilla keikoillaki se on aina minä joka ei kestä kuinka kovalla se musa on, vaik kaikki muut ois ihan fine. Kai mä sit kuulen sen kovempaa kuin muut tai sit se vaikuttaa muhun pahemmin. Joku lautasten kilinä saattaa kuulostaa kans iha vitu kovalt vaikei se kai sinänsä pitäs olla mitään kauheen kovaa melua? Ihan varmana täs on jotain outoa :D tai no luulen et se on vaa sitä et oon herkkä ihan kaikessa, oikeen sellanen vitun yliherkkä i think. Oon kans kipuherkkä ja en siedä sitäkään jos hampaat osuu liikaa jäätelötikkuun, en tiedä onkse se ääni vai mikä mutta en pysty ajattelemaan sitä ilman että tulee kylmät väreet, hyi saasta :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 53946, member: 34"] Siis mä en ollenkaan tiedä mikä tää äänijuttu on mut vannon et oon jotenki ns. Outo sen suhteen, esim kaikilla keikoillaki se on aina minä joka ei kestä kuinka kovalla se musa on, vaik kaikki muut ois ihan fine. Kai mä sit kuulen sen kovempaa kuin muut tai sit se vaikuttaa muhun pahemmin. Joku lautasten kilinä saattaa kuulostaa kans iha vitu kovalt vaikei se kai sinänsä pitäs olla mitään kauheen kovaa melua? Ihan varmana täs on jotain outoa :D tai no luulen et se on vaa sitä et oon herkkä ihan kaikessa, oikeen sellanen vitun yliherkkä i think. Oon kans kipuherkkä ja en siedä sitäkään jos hampaat osuu liikaa jäätelötikkuun, en tiedä onkse se ääni vai mikä mutta en pysty ajattelemaan sitä ilman että tulee kylmät väreet, hyi saasta :D [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Ahdistaa ihmisten tyhmyys XD
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja