Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Ahdistaa kun ihan tyhmä olo kun en tajua tätä vaikka tuossa selitetään se
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="persikkapyllykkä" data-source="post: 64673" data-attributes="member: 289"><p>ilo on minun puolellani! D: </p><p></p><p>jos yhtään lohduttaa ni tääl on toinen, kellä ei kans ollu mitään käsitystä, miten ton saa ratkaistua. tho en ees yrittänyt, ku en oo koskaa ollu kauheen haka matikassa muutenkaan tai niinku et mun aivot ei vaan legit mene matikkataajuudelle. </p><p></p><p>ymmärrän, et susta tuntuu tolta D: en usko että opettajassa tai sussa kummassakaan on vikaa, joskus vaan menee noin. esim. muistan, et yläasteen matikan tunneil yks mun kaveri tuli joskus tunneilla mun viereen tekee tehtäviä, koska hän jotenki ymmärsi mun selitykset niist tehtävist helpommin ku opettajan. ok kuulostaapa humble bragilta, mut anyways: en tiedä mist se johtuu, mut joskus jonku ihmisen selostukset ei vaan mee kaaliin, vaikka kuinka yrittäis D: mut sit joku muu selittää asian, ni sit onki sillee "OOOOOOHHHH". toisaalta can relate, että kaikki muut osaa ja itse on sillee ööööööö mitä? hashtag minä pitkässä matikassa lukiossa. okei no itse asias veikkaan, et siel oli varmaa muitakin, jotka ei osaa ja tein niillekin palveluksen ku kysyin jostain asiasta... luulisin D:</p><p></p><p>noniin, anyway! toki joo asenne voi vaikuttaa, itse tiedät varmaan paremmin ku minä et vaikuttaakse niinku sun opiskeluun sillee for realsiesD: mul on itselläniki aika samanlainen asenne tbh, tai no ennemmi must tuntuu et matikka luovutti ensin mun suhteen ja sitte mä sen lol. ja! mun puolesta asioista saa vuodattaa nii paljon ku tykkää. varsinki mun mielest varasijas on hyvä vuodattaa, ku aina löytyy joku, jolta saa vertaistukea D: ainakin yleensä, uskoisin</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="persikkapyllykkä, post: 64673, member: 289"] ilo on minun puolellani! D: jos yhtään lohduttaa ni tääl on toinen, kellä ei kans ollu mitään käsitystä, miten ton saa ratkaistua. tho en ees yrittänyt, ku en oo koskaa ollu kauheen haka matikassa muutenkaan tai niinku et mun aivot ei vaan legit mene matikkataajuudelle. ymmärrän, et susta tuntuu tolta D: en usko että opettajassa tai sussa kummassakaan on vikaa, joskus vaan menee noin. esim. muistan, et yläasteen matikan tunneil yks mun kaveri tuli joskus tunneilla mun viereen tekee tehtäviä, koska hän jotenki ymmärsi mun selitykset niist tehtävist helpommin ku opettajan. ok kuulostaapa humble bragilta, mut anyways: en tiedä mist se johtuu, mut joskus jonku ihmisen selostukset ei vaan mee kaaliin, vaikka kuinka yrittäis D: mut sit joku muu selittää asian, ni sit onki sillee "OOOOOOHHHH". toisaalta can relate, että kaikki muut osaa ja itse on sillee ööööööö mitä? hashtag minä pitkässä matikassa lukiossa. okei no itse asias veikkaan, et siel oli varmaa muitakin, jotka ei osaa ja tein niillekin palveluksen ku kysyin jostain asiasta... luulisin D: noniin, anyway! toki joo asenne voi vaikuttaa, itse tiedät varmaan paremmin ku minä et vaikuttaakse niinku sun opiskeluun sillee for realsiesD: mul on itselläniki aika samanlainen asenne tbh, tai no ennemmi must tuntuu et matikka luovutti ensin mun suhteen ja sitte mä sen lol. ja! mun puolesta asioista saa vuodattaa nii paljon ku tykkää. varsinki mun mielest varasijas on hyvä vuodattaa, ku aina löytyy joku, jolta saa vertaistukea D: ainakin yleensä, uskoisin [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Ahdistaa kun ihan tyhmä olo kun en tajua tätä vaikka tuossa selitetään se
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja