Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Ahdistaa kun ihan tyhmä olo kun en tajua tätä vaikka tuossa selitetään se
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="persikkapyllykkä" data-source="post: 64728" data-attributes="member: 289"><p>juuri näin! D: se on vapauttavaa, ku itse tietää omat heikkoutensa ja oppii ns. elämään niiden kanssa paremmin. </p><p></p><p>niin olikin, välillä joo draama on ihan kivaa ja virkistävää, mut ei sitä koko ajan jaksa D: tääl on kyl hiljasempaa, mut sit toisaalt se on pieni hinta siitä et tääl on kivaa. oon huomannu kans sen, että jos itte alkaa puhumaan tääl enemmän ja vähä elävöittää keskusteluja, ni pari muutakin yleensä seuraa perässä. </p><p></p><p>nooo en oikeen tiedä onks tää ihan tekniikkakaan, mut en tiedä millä nimellä sitä kutsuis XD oon opetellu niinku ajattelemaan, et kyl mä osaan ja osaan ns. rauhottuu miettimään päässäni. yleens kaikki ajatukset ja numerot suurin piirtei poukkoilee mielessä, mut oon siis jotenki oppinu pitämää ne järjestyksessä ilman, et mieli menee koko ajan muualle. jos esim. mun pitää laskee vaik 15 * 20 ni kuvittelen mielessäni et laitan ne jakokulmaan ja yritän siitä D: tai sit jos esim. joku on syntyny vaikka 1943 ja mun pitäs laskee sen ikä, niin ensi miettisin et ok 2003 se oli 60, koska 40 + 60 on 100 eli 2000 on täs se 100. sit mietin että okei, 2023 se olis 80v eli pitää vielä miinustaa 2 ja sit toteankin niin helposti että sehän on 78! (kelatkaa mite awkward, jos joku nyt tulis sanoo, että nyt meni väärin ja oisin sillee yikes). tää pieni sekamelska o vissiin suhteellisen yleinen tapa laskea päässä, ainaki jos on neuroepätyypillinen - jos oon oikein ymmärtänyt D:</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="persikkapyllykkä, post: 64728, member: 289"] juuri näin! D: se on vapauttavaa, ku itse tietää omat heikkoutensa ja oppii ns. elämään niiden kanssa paremmin. niin olikin, välillä joo draama on ihan kivaa ja virkistävää, mut ei sitä koko ajan jaksa D: tääl on kyl hiljasempaa, mut sit toisaalt se on pieni hinta siitä et tääl on kivaa. oon huomannu kans sen, että jos itte alkaa puhumaan tääl enemmän ja vähä elävöittää keskusteluja, ni pari muutakin yleensä seuraa perässä. nooo en oikeen tiedä onks tää ihan tekniikkakaan, mut en tiedä millä nimellä sitä kutsuis XD oon opetellu niinku ajattelemaan, et kyl mä osaan ja osaan ns. rauhottuu miettimään päässäni. yleens kaikki ajatukset ja numerot suurin piirtei poukkoilee mielessä, mut oon siis jotenki oppinu pitämää ne järjestyksessä ilman, et mieli menee koko ajan muualle. jos esim. mun pitää laskee vaik 15 * 20 ni kuvittelen mielessäni et laitan ne jakokulmaan ja yritän siitä D: tai sit jos esim. joku on syntyny vaikka 1943 ja mun pitäs laskee sen ikä, niin ensi miettisin et ok 2003 se oli 60, koska 40 + 60 on 100 eli 2000 on täs se 100. sit mietin että okei, 2023 se olis 80v eli pitää vielä miinustaa 2 ja sit toteankin niin helposti että sehän on 78! (kelatkaa mite awkward, jos joku nyt tulis sanoo, että nyt meni väärin ja oisin sillee yikes). tää pieni sekamelska o vissiin suhteellisen yleinen tapa laskea päässä, ainaki jos on neuroepätyypillinen - jos oon oikein ymmärtänyt D: [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Ahdistaa kun ihan tyhmä olo kun en tajua tätä vaikka tuossa selitetään se
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja