Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Ahdistaa niin paljon
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 11677" data-attributes="member: 34"><p><em>ei vittu taas tää oikeasti muuten alkaa rääh. En pysty rakastaa ketää enempää ku timppaa. Hessu on ainut joka pääsee lähelle. Mut timppa on siltikin timppa. En voi sanoin kuvata mun tunteita sitä kohtaan. En haluu ketää täs maailmas enemmän. Hessu tulee heti tokana. Ja kukaa muu ei sit oikee pääsekään niiden tasolle. Huutista. Vaivun melankoliaan ja rakkauden syövereihin. Toisaalta tosi melankolinen fiilis mutta toisaalta jotenki onnellinen, en osaa edes sanoa. En ymmärrä ees tunteitani enää. Kai se rakastuminen sitä teettää sitten. Helvetin hullua miten kauan tää on kestänyt.</em></p><p><em></em></p><p><em>ja ne merkkaa mulle vaan enemmän ja enemmän mitä enempi aikaa kuluu.</em></p><p><em></em></p><p><em>ja kaipuu sattuu enemmän ja enemmän mitä enempi aikaa kuluu.</em></p><p><em></em></p><p><em>eikä helpota kaipuuta nähä timpasta random unia joissa se pitää kii susta niin et tunnet sen oikeesti, ja joissa suutelet sitä ja pystyt oikeasti tuntemaan sen huulillas. Unet on pahoi ku ne tuntuu niin todelta. Pystyn vieläkin melkeen tunteen sen millasta se oli kun se piti must kii. Tää vaan saa mut kaipaamaan sitä enemmän. En halua ketään tässä maailmassa niiku timppaa. Haluun olla lähellä sitä, koskee sitä, tuntee sen ihon mun ihoa vasten, haluun nähä sen hymyn, kuulla sen äänen, haluun olla sen kans. En voi unohtaa sitä ikinä. Se merkkaa mulle liikaa. Se on mulle kaikki.</em></p><p><em></em></p><p><em>onneks tiedän etten oo ainoo maailmassa joka on joutunut tähän kusiseen tilanteeseen jota rakastumiseks kutsutaan. </em></p><p><em></em></p><p><em>mua vaan pelottaa niin vitusti jos joudun elää ilman sitä. Tää menee niin syvälliseks nyt, mut mä en uskalla ajatella elämää ilman sitä. Mä en kirjaimellisesti uskalla. Mä en pysty. Se on liian pelottava ajatus. Oon kirjaimellisesti kauhuissani siitä että mun pitäs rakastaa jotain toista ja olla jonku toise kaa. Mut yritän uskoo siihen et kaikki järjestyy vaikka mua pelottaa. Tavallaan tunteita ei sais päästää kasvamaan näin paljon. Mut minkäs teet. Minkäs teet vittu. Niin se nyt vaan menee. Ehkä tän oli tarkotus ollakin näin. Eipä siihen voi muuta enää sanoa.</em></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 11677, member: 34"] [I]ei vittu taas tää oikeasti muuten alkaa rääh. En pysty rakastaa ketää enempää ku timppaa. Hessu on ainut joka pääsee lähelle. Mut timppa on siltikin timppa. En voi sanoin kuvata mun tunteita sitä kohtaan. En haluu ketää täs maailmas enemmän. Hessu tulee heti tokana. Ja kukaa muu ei sit oikee pääsekään niiden tasolle. Huutista. Vaivun melankoliaan ja rakkauden syövereihin. Toisaalta tosi melankolinen fiilis mutta toisaalta jotenki onnellinen, en osaa edes sanoa. En ymmärrä ees tunteitani enää. Kai se rakastuminen sitä teettää sitten. Helvetin hullua miten kauan tää on kestänyt. ja ne merkkaa mulle vaan enemmän ja enemmän mitä enempi aikaa kuluu. ja kaipuu sattuu enemmän ja enemmän mitä enempi aikaa kuluu. eikä helpota kaipuuta nähä timpasta random unia joissa se pitää kii susta niin et tunnet sen oikeesti, ja joissa suutelet sitä ja pystyt oikeasti tuntemaan sen huulillas. Unet on pahoi ku ne tuntuu niin todelta. Pystyn vieläkin melkeen tunteen sen millasta se oli kun se piti must kii. Tää vaan saa mut kaipaamaan sitä enemmän. En halua ketään tässä maailmassa niiku timppaa. Haluun olla lähellä sitä, koskee sitä, tuntee sen ihon mun ihoa vasten, haluun nähä sen hymyn, kuulla sen äänen, haluun olla sen kans. En voi unohtaa sitä ikinä. Se merkkaa mulle liikaa. Se on mulle kaikki. onneks tiedän etten oo ainoo maailmassa joka on joutunut tähän kusiseen tilanteeseen jota rakastumiseks kutsutaan. mua vaan pelottaa niin vitusti jos joudun elää ilman sitä. Tää menee niin syvälliseks nyt, mut mä en uskalla ajatella elämää ilman sitä. Mä en kirjaimellisesti uskalla. Mä en pysty. Se on liian pelottava ajatus. Oon kirjaimellisesti kauhuissani siitä että mun pitäs rakastaa jotain toista ja olla jonku toise kaa. Mut yritän uskoo siihen et kaikki järjestyy vaikka mua pelottaa. Tavallaan tunteita ei sais päästää kasvamaan näin paljon. Mut minkäs teet. Minkäs teet vittu. Niin se nyt vaan menee. Ehkä tän oli tarkotus ollakin näin. Eipä siihen voi muuta enää sanoa.[/I] [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Ahdistaa niin paljon
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja