Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Ahdistaa niin paljon
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 12216" data-attributes="member: 34"><p>Ei <em>vittu</em> että huutonauran itselleni. Se tunne kun t&h on nostanu randomisti mun libidoa oudon korkeaksi verrattuna siihen mitä se normaalisti on, mutta huutista sille että vaikka ne saakin aikaan seksuaalisia fiiliksiä niin silti ahistaa liikaa välillä. Ei aina. Mut välillä ahistaa paljon. Ja oon liian lapsi tehdäkseni mitään. Oon 22. Ja oon silti liian ahistunu ja liian lapsi tehdäkseni todellisuudessa mitään kenenkään kanssa. Siis jos mulla ois tilaisuus et voisin panna jompaakumpaa niin haluisin mut se ois silti ahistavaa koska mul on ongelmia. Tai no vaikea sitä on kuvitella näin kun ei tiedä miltä se tilanne todellisuudessa tuntuis mut yleisesti ottaen en haluis kyl ketää panna todellisuudes. Paitsi noit sankareit mut en tiiä pystyisinkö siihen oikeesti vaikka haluisinki koska oon ongelmatapaus juuhhhhhh joohhh</p><p></p><p>Aika jännä juttu että seksuaalisuus ahistaa mua usein niin paljon, jännä, en vieläkään ihan tajua miksi.</p><p></p><p>On muuten ihan semi outoa että mulla tulee kaikist pahin kaipaus yleensä sillon kun mä ajattelen jotai random seksuaalisia asioita niistä. Se tuntuu ihan hirveeltä koska oikeasti ei vittu että alkaa itkettää kun en voi päästä niin lähelle niitä kumpaakaan. Mitä vittua. Toki mulla saattaa muutenki olla kauheet melankoliat päällä mutta noi seksuaaliset tunteet aiheuttaa usein kaikista pahimmat ikävän ja kaipauksen tunteet ja tulee fyysisesti paha olo kun kuvittelee että olis niin lähellä ja haluu niin paljon mutta ei, ei vaan pääse lähelle ja se sattuu niin paljon. Ehkä se on yleisestikin ottaen kaikki tollaset kuvitelmat että olis lähellä esim samalla tavalla nää unet timpast mis oon ollu sen vieres ja se on pitäny must kii ymsyms nii nekin sattuu fyysisesti tho eli kai se on sit se vaa ku jos kuvittelee olevansa lähellä sitä mut oikeesti ei oo ni siit tulee fyysisesti oksettava olo kun tulee niin hirveä kaipuu lol lol lol ok. Nah voin hyvin.</p><p></p><p>Se kyllä hämmentää et miten mä aattelen timppaa näin paljon, rääh. Koko ajanhan mä oon sitä aatellu mut nyt on taas vissiin vielä pahemmat psykoosit tulilla. Sydän hakkaa ihan vitusti.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 12216, member: 34"] Ei [I]vittu[/I] että huutonauran itselleni. Se tunne kun t&h on nostanu randomisti mun libidoa oudon korkeaksi verrattuna siihen mitä se normaalisti on, mutta huutista sille että vaikka ne saakin aikaan seksuaalisia fiiliksiä niin silti ahistaa liikaa välillä. Ei aina. Mut välillä ahistaa paljon. Ja oon liian lapsi tehdäkseni mitään. Oon 22. Ja oon silti liian ahistunu ja liian lapsi tehdäkseni todellisuudessa mitään kenenkään kanssa. Siis jos mulla ois tilaisuus et voisin panna jompaakumpaa niin haluisin mut se ois silti ahistavaa koska mul on ongelmia. Tai no vaikea sitä on kuvitella näin kun ei tiedä miltä se tilanne todellisuudessa tuntuis mut yleisesti ottaen en haluis kyl ketää panna todellisuudes. Paitsi noit sankareit mut en tiiä pystyisinkö siihen oikeesti vaikka haluisinki koska oon ongelmatapaus juuhhhhhh joohhh Aika jännä juttu että seksuaalisuus ahistaa mua usein niin paljon, jännä, en vieläkään ihan tajua miksi. On muuten ihan semi outoa että mulla tulee kaikist pahin kaipaus yleensä sillon kun mä ajattelen jotai random seksuaalisia asioita niistä. Se tuntuu ihan hirveeltä koska oikeasti ei vittu että alkaa itkettää kun en voi päästä niin lähelle niitä kumpaakaan. Mitä vittua. Toki mulla saattaa muutenki olla kauheet melankoliat päällä mutta noi seksuaaliset tunteet aiheuttaa usein kaikista pahimmat ikävän ja kaipauksen tunteet ja tulee fyysisesti paha olo kun kuvittelee että olis niin lähellä ja haluu niin paljon mutta ei, ei vaan pääse lähelle ja se sattuu niin paljon. Ehkä se on yleisestikin ottaen kaikki tollaset kuvitelmat että olis lähellä esim samalla tavalla nää unet timpast mis oon ollu sen vieres ja se on pitäny must kii ymsyms nii nekin sattuu fyysisesti tho eli kai se on sit se vaa ku jos kuvittelee olevansa lähellä sitä mut oikeesti ei oo ni siit tulee fyysisesti oksettava olo kun tulee niin hirveä kaipuu lol lol lol ok. Nah voin hyvin. Se kyllä hämmentää et miten mä aattelen timppaa näin paljon, rääh. Koko ajanhan mä oon sitä aatellu mut nyt on taas vissiin vielä pahemmat psykoosit tulilla. Sydän hakkaa ihan vitusti. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Ahdistaa niin paljon
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja