Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Ahdistaa tän suunnittelu
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="badassbish" data-source="post: 88236" data-attributes="member: 474"><p>Mä vaan keräisin koko porukan kasaan ja mahdollisuuksien mukaan tekisin jotain seuraavista:</p><p>- pitkä kävelylenkki</p><p>- lumiukkojen ymv. rakentelu</p><p>- autopiknik</p><p>- kaikki meille --> lautapelejä, leffa, lapsuudesta tuttuja leikkejä/pelejä?</p><p>- kahvilakäynti + leffaan meno</p><p></p><p>Toki noissa kaikissa on omat ongelmansa: säätila voi vaan muuttua yllättäen, koronarajotukset rajottaa ja kotiin kutsuminen ei tunnu olevan sulle mieluisaa. Mä miettisin asiaa kuitenkin myös niin, että ei ne 18v synttärit loppujen lopuks oo maailman tärkein asia, ja voithan sä vaikka juhlii 20v synttäreitä isommin, jos nää 18v synttärit ei toimikaan niinku oot suunnitellu</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="badassbish, post: 88236, member: 474"] Mä vaan keräisin koko porukan kasaan ja mahdollisuuksien mukaan tekisin jotain seuraavista: - pitkä kävelylenkki - lumiukkojen ymv. rakentelu - autopiknik - kaikki meille --> lautapelejä, leffa, lapsuudesta tuttuja leikkejä/pelejä? - kahvilakäynti + leffaan meno Toki noissa kaikissa on omat ongelmansa: säätila voi vaan muuttua yllättäen, koronarajotukset rajottaa ja kotiin kutsuminen ei tunnu olevan sulle mieluisaa. Mä miettisin asiaa kuitenkin myös niin, että ei ne 18v synttärit loppujen lopuks oo maailman tärkein asia, ja voithan sä vaikka juhlii 20v synttäreitä isommin, jos nää 18v synttärit ei toimikaan niinku oot suunnitellu [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Ahdistaa tän suunnittelu
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja