Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
ahistaa, että deitti antais yhenäkkiä pakit
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="azgeda" data-source="post: 121809" data-attributes="member: 26"><p>okei, nyt kaikki on okei...</p><p></p><p>hengasin eilen tän miun deitin kaa ja...no hän yhessä vaiheessa varmisteli, että onhan miulla kaikki ok. annoin ilmi, että on, mutta kuitenkin hän kysy, "ihan varmast?", jolloin kerroin hälle tästä ahistuksesta... ja hän oli siinä tukena ;w;</p><p></p><p>hän oli kiitollinen, että kerroin hälle ja vakuutteli, ettei oo antamassa pakkeja, että tykkää miusta tosi paljon ja ettei ois päästämässä tämmöstä menemään ;w; hän sitten suuteli... ja sen jälkeen sano taas kaikkee ihanaa (kehu miun silmiä ja kulmakarvoja ja kaikkee) ;w;</p><p></p><p>NO ILLALLA SITTEN... olin lähteny häneltä ja hän oli pyytäny miun laitta viestii, kun oon bussissa (ja kotona). kun olin bussissa, niin hän laitto seuraavat viestit:</p><p>"Ja muuten toivoin, et jossain kohtaa pääset eroon siitä tuneesta, et oisin jättämäs sut"</p><p>"Koska en oo... mä pidän susta tosi paljon <3"</p><p>Hän sitten vielä jossain kohti laitto snäppii, että kuinka on löytänykään näin ihanan tyypin ;w;</p><p></p><p>mie oon ilonen, että kävin tuon keskustelun, koska nyt sain enemmän mielenrauhaa ja osaan jatkossa järkeillä (etten anna pelolle valtaa, vaan nyt miulla on pätevät sanat hänen suusta, joita muistella). mie haluun voittaa tän ahistuksen hänen takiaan. en jaksa enää murehtii. jos jotain tapahtuu, niin sitten tapahtuu, mutta NYT miun pitää olla luottavainen (ja varsinkin, jos haluun tulevaisuuden hänen kanssaan, koska en taho että hällä on semmonen fiils, etten luottais häneen ja että hän joutuis koko ajan vakuutella).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="azgeda, post: 121809, member: 26"] okei, nyt kaikki on okei... hengasin eilen tän miun deitin kaa ja...no hän yhessä vaiheessa varmisteli, että onhan miulla kaikki ok. annoin ilmi, että on, mutta kuitenkin hän kysy, "ihan varmast?", jolloin kerroin hälle tästä ahistuksesta... ja hän oli siinä tukena ;w; hän oli kiitollinen, että kerroin hälle ja vakuutteli, ettei oo antamassa pakkeja, että tykkää miusta tosi paljon ja ettei ois päästämässä tämmöstä menemään ;w; hän sitten suuteli... ja sen jälkeen sano taas kaikkee ihanaa (kehu miun silmiä ja kulmakarvoja ja kaikkee) ;w; NO ILLALLA SITTEN... olin lähteny häneltä ja hän oli pyytäny miun laitta viestii, kun oon bussissa (ja kotona). kun olin bussissa, niin hän laitto seuraavat viestit: "Ja muuten toivoin, et jossain kohtaa pääset eroon siitä tuneesta, et oisin jättämäs sut" "Koska en oo... mä pidän susta tosi paljon <3" Hän sitten vielä jossain kohti laitto snäppii, että kuinka on löytänykään näin ihanan tyypin ;w; mie oon ilonen, että kävin tuon keskustelun, koska nyt sain enemmän mielenrauhaa ja osaan jatkossa järkeillä (etten anna pelolle valtaa, vaan nyt miulla on pätevät sanat hänen suusta, joita muistella). mie haluun voittaa tän ahistuksen hänen takiaan. en jaksa enää murehtii. jos jotain tapahtuu, niin sitten tapahtuu, mutta NYT miun pitää olla luottavainen (ja varsinkin, jos haluun tulevaisuuden hänen kanssaan, koska en taho että hällä on semmonen fiils, etten luottais häneen ja että hän joutuis koko ajan vakuutella). [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
ahistaa, että deitti antais yhenäkkiä pakit
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja