Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Aika jännä toi tissi homma
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="haituvainen" data-source="post: 53907" data-attributes="member: 386"><p>Oon sitä mieltä että naisten pitäs saada pukeutua uimarannalle yhtä rennosti kun miesten, sillä ranta on niin kevyt paikka. Linnan juhlissa nännin vilauttamista sen sijaan en todellakaan ymmärrä (tai missä linnan jatkoilla olikaan, ihan sama). Ensinnäkin kertoo siitä ettei henkilöllä ollu tilannetajua, kun arvokas juhla kuitenkin kyseessä. Ja toiseksi en usko että tehos mitenkään positiivisesti tai palvelee feminismiä ollenkaan, vaan enemmän aiheutti vastarintaa ja negatiivista huomiota. Minkään kehonosan esille tuominen, olipa se sit nänni tai mikä vaan, ei oo miun käsitys tasa-arvoon liittyvien asioiden edistämisestä. En oo mikään vaatepoliisi ja miusta esim. paljastava pukeutuminen on yleensä täysin ok, mutta tuo meni mielestäni yli. Ja periaatteessa naisten rintoja seksualisoidaan liikaa ja naistenkin pitäs saada mennä ilman yläosaa jos kerta miehetkin saa mennä tuolla vapaasti paidatta, mutta toisaalta naisten rinnat nähdään meiän yhteiskunnassa eroottisina kun taas miesten ei, joten... ääh, en oikein tiiä millä ns. puolella oon D: mutta mie ainakin koen että naisten ja miesten välisessä tasa-arvossa on tärkeempiä ja isompiakin asioita joita edistää, joten ite ehkä koittasin nostaa naisten asemaa jollain muulla tavalla esiin kun osallistumalla johonkin tissi flashmobiin (mutta se on miusta silti täysin ok jos joku haluaa semmoseen osallistua, mikäli kokee sen itelle tärkeeks). Ite en kulkis missään ilman yläosaa ihan vaan siitä syystä, että koen sen olevan ainakin omalla kohallani liian henkilökohtasta aluetta kaikille muille näytettäväks, mutta eipä se mua toisaalta haittaa jos joku muu menee ilman yläosaa. Hmm, ei miulla oo mitään selkeetä mielipidettä tästä D:</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="haituvainen, post: 53907, member: 386"] Oon sitä mieltä että naisten pitäs saada pukeutua uimarannalle yhtä rennosti kun miesten, sillä ranta on niin kevyt paikka. Linnan juhlissa nännin vilauttamista sen sijaan en todellakaan ymmärrä (tai missä linnan jatkoilla olikaan, ihan sama). Ensinnäkin kertoo siitä ettei henkilöllä ollu tilannetajua, kun arvokas juhla kuitenkin kyseessä. Ja toiseksi en usko että tehos mitenkään positiivisesti tai palvelee feminismiä ollenkaan, vaan enemmän aiheutti vastarintaa ja negatiivista huomiota. Minkään kehonosan esille tuominen, olipa se sit nänni tai mikä vaan, ei oo miun käsitys tasa-arvoon liittyvien asioiden edistämisestä. En oo mikään vaatepoliisi ja miusta esim. paljastava pukeutuminen on yleensä täysin ok, mutta tuo meni mielestäni yli. Ja periaatteessa naisten rintoja seksualisoidaan liikaa ja naistenkin pitäs saada mennä ilman yläosaa jos kerta miehetkin saa mennä tuolla vapaasti paidatta, mutta toisaalta naisten rinnat nähdään meiän yhteiskunnassa eroottisina kun taas miesten ei, joten... ääh, en oikein tiiä millä ns. puolella oon D: mutta mie ainakin koen että naisten ja miesten välisessä tasa-arvossa on tärkeempiä ja isompiakin asioita joita edistää, joten ite ehkä koittasin nostaa naisten asemaa jollain muulla tavalla esiin kun osallistumalla johonkin tissi flashmobiin (mutta se on miusta silti täysin ok jos joku haluaa semmoseen osallistua, mikäli kokee sen itelle tärkeeks). Ite en kulkis missään ilman yläosaa ihan vaan siitä syystä, että koen sen olevan ainakin omalla kohallani liian henkilökohtasta aluetta kaikille muille näytettäväks, mutta eipä se mua toisaalta haittaa jos joku muu menee ilman yläosaa. Hmm, ei miulla oo mitään selkeetä mielipidettä tästä D: [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Aika jännä toi tissi homma
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja