Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
4
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Aikooko Roope Salminen raiskata jokaisen osanottajan ohjelmassaan?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 83208" data-attributes="member: 34"><p>Okei, siis sanotaan nyt vaikka näin: jos tilanteessa on käynyt oikeasti niin että roope on mennyt lusikkaan ja riisunut tän naisen ja ittensä niin joo, se on paha juttu. En ainakaan itse tajua miten joku voi kuvitella et "tää nyt on ihan ok jos mä teen näin" eli en sano ettei se oo paha juttu. Vaan se on väärin, tietenkin, ja jos näin on tapahtunut niin Roope sai tuomion ihan aiheesta, noin ei yksinkertaisesti voi toimia jos toinen on puolustuskyvyttömässä tilassa. Mutta raiskaus se ei siis ole. Mutta en sano ettei se olis silti paha. On se, ja itsellekin olisi varmasti jäänyt huono olo tosta, että sitä mä en kiistä kylläkään. Lyhyesti: ei ole raiskaus mutta silti ei todellakaan ole ok ja itsekin olisin myös voinut huonosti tuollaisen tapahtuman takia, koska tommoseen pitää olla suostumus. Seksuaalista ahdistelua tuo on vähintäänkin. Ja musta on hyvä että tuomio tuli. Ihmisten pitäs tajuta et noin ei voi toimia</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 83208, member: 34"] Okei, siis sanotaan nyt vaikka näin: jos tilanteessa on käynyt oikeasti niin että roope on mennyt lusikkaan ja riisunut tän naisen ja ittensä niin joo, se on paha juttu. En ainakaan itse tajua miten joku voi kuvitella et "tää nyt on ihan ok jos mä teen näin" eli en sano ettei se oo paha juttu. Vaan se on väärin, tietenkin, ja jos näin on tapahtunut niin Roope sai tuomion ihan aiheesta, noin ei yksinkertaisesti voi toimia jos toinen on puolustuskyvyttömässä tilassa. Mutta raiskaus se ei siis ole. Mutta en sano ettei se olis silti paha. On se, ja itsellekin olisi varmasti jäänyt huono olo tosta, että sitä mä en kiistä kylläkään. Lyhyesti: ei ole raiskaus mutta silti ei todellakaan ole ok ja itsekin olisin myös voinut huonosti tuollaisen tapahtuman takia, koska tommoseen pitää olla suostumus. Seksuaalista ahdistelua tuo on vähintäänkin. Ja musta on hyvä että tuomio tuli. Ihmisten pitäs tajuta et noin ei voi toimia [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Aikooko Roope Salminen raiskata jokaisen osanottajan ohjelmassaan?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja