Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Kirjallisuus & tarinat
aina kahta kauheammin
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="monanyymi" data-source="post: 99490" data-attributes="member: 1413"><p>Sinä olet helvetillinen</p><p>Minä vielä kamalampi</p><p></p><p>Jos sinä olet demonilapsi</p><p>Minä olen sitten Saatanan tytär</p><p></p><p>Osaat ehkä tehdä taikoja</p><p>Minä osaan kääntää maailmasi</p><p>Ylösalaisin</p><p>Väärinpäin</p><p>Nurinkurin </p><p>Vinksin vonksin</p><p>Hullun myllyn</p><p>Ja </p><p>Hölkyn kölkyn</p><p></p><p>Sinä huudat avatessasi</p><p>Punaisen härän </p><p>Jota ryystät enemmän kuin minä tuota viiniä</p><p></p><p>Jota tein kyynelistäni</p><p>Sillä välin kun sinä kiersit</p><p>Kylillä rakastaen joka päivä eri neitiä</p><p></p><p>Mielenkiintoista kuinka olet vanhempi meistä</p><p>Mutta sinä</p><p>Käyttäydyt kuin olisit meistä se nuorin</p><p></p><p>Voit paeta minulta, en estä</p><p>Muista, että mitä taakseen jättää sen edestään löytää</p><p></p><p>Voit satuttaa minua</p><p>Isken aina takaisin kahta kauheammin</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="monanyymi, post: 99490, member: 1413"] Sinä olet helvetillinen Minä vielä kamalampi Jos sinä olet demonilapsi Minä olen sitten Saatanan tytär Osaat ehkä tehdä taikoja Minä osaan kääntää maailmasi Ylösalaisin Väärinpäin Nurinkurin Vinksin vonksin Hullun myllyn Ja Hölkyn kölkyn Sinä huudat avatessasi Punaisen härän Jota ryystät enemmän kuin minä tuota viiniä Jota tein kyynelistäni Sillä välin kun sinä kiersit Kylillä rakastaen joka päivä eri neitiä Mielenkiintoista kuinka olet vanhempi meistä Mutta sinä Käyttäydyt kuin olisit meistä se nuorin Voit paeta minulta, en estä Muista, että mitä taakseen jättää sen edestään löytää Voit satuttaa minua Isken aina takaisin kahta kauheammin [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Kirjallisuus & tarinat
aina kahta kauheammin
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja