Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Aina mä onnistun niin hyvin...
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="haituvainen" data-source="post: 77884" data-attributes="member: 386"><p>miks niiden pitää vaihella noin, toi on tosi tyhmää D: harmittaa siun puolesta, kun olit oottanu sitä niin kauan ja sit kävi noin :( </p><p>ja kun oon itekin tämmönen ihminen joka syyttelee aina itteensä, niin ymmärrän sua hyvin D: oikeastihan tuosta ei oo mitään aihetta tuntee syyllisyyttä, kun et oo todellakaan tehny mitään väärää. </p><p>ja toi ei välttämättä oo edes myöhästymisestä kiinni, mutta vaikka oiskin, niin joillakin meillä on vaan taipumusta myöhästellä enemmän. etenki jos on mielenterveyden kans ongelmia, niin se on hyvin inhimillistä. tärkeintä on että yrität keretä, mutta se on ihan yhtä ok jos ei aina kerkeä. (köh, täällä toinen myöhästelijä.. meinasin tänään myöhästyy psykologitapaamisesta, mutta kerkesin just ja just bussiin. piti kuitenkin juosta siihen pysäkille ja se oli ihan tosi pienestä kiinni, etten myöhästyny D:</p><p></p><p>itse asiassa pakko kertoo siulle oma kokemukseni (vaikka tää onkin kauhee romaani), että saat ehkä jotenkin rauhotettuu ittees tän kautta ja pystyt aattelemaan tuon oman tilantees niin, että oot armollisempi ittees kohtaan.</p><p>eli siis: itelle kävi noin fysioterapian suhteen. menin pariinkin otteeseen väärään paikkaan, että sehän meni hyvin :'D menin ekana nuorten psykiatrisen osaston puolelle, koska tavattiin ekalla kerralla niissä tiloissa (sillon kun olin ite osastolla kolme viikkoa). sit aattelin, että ei se varmaan tässä oo, joten menin fydioterapiaosastolle, MUTTA se miun aika ei tietysti ollu sielläkään, koska se oli aikuisten eikä lasten puoli :D muutama hoitaja selitti miulle, että heillä tosiaan on fysioterapian vastaanotto kolmessa eri paikassa, joten niin asiakkaat kun fyssaritkin on aina ihan pihalla mihin pitää mennä. plus siellä on muutenkin tehty jotain remonttia ja muutoksia niissä systeemeissä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="haituvainen, post: 77884, member: 386"] miks niiden pitää vaihella noin, toi on tosi tyhmää D: harmittaa siun puolesta, kun olit oottanu sitä niin kauan ja sit kävi noin :( ja kun oon itekin tämmönen ihminen joka syyttelee aina itteensä, niin ymmärrän sua hyvin D: oikeastihan tuosta ei oo mitään aihetta tuntee syyllisyyttä, kun et oo todellakaan tehny mitään väärää. ja toi ei välttämättä oo edes myöhästymisestä kiinni, mutta vaikka oiskin, niin joillakin meillä on vaan taipumusta myöhästellä enemmän. etenki jos on mielenterveyden kans ongelmia, niin se on hyvin inhimillistä. tärkeintä on että yrität keretä, mutta se on ihan yhtä ok jos ei aina kerkeä. (köh, täällä toinen myöhästelijä.. meinasin tänään myöhästyy psykologitapaamisesta, mutta kerkesin just ja just bussiin. piti kuitenkin juosta siihen pysäkille ja se oli ihan tosi pienestä kiinni, etten myöhästyny D: itse asiassa pakko kertoo siulle oma kokemukseni (vaikka tää onkin kauhee romaani), että saat ehkä jotenkin rauhotettuu ittees tän kautta ja pystyt aattelemaan tuon oman tilantees niin, että oot armollisempi ittees kohtaan. eli siis: itelle kävi noin fysioterapian suhteen. menin pariinkin otteeseen väärään paikkaan, että sehän meni hyvin :'D menin ekana nuorten psykiatrisen osaston puolelle, koska tavattiin ekalla kerralla niissä tiloissa (sillon kun olin ite osastolla kolme viikkoa). sit aattelin, että ei se varmaan tässä oo, joten menin fydioterapiaosastolle, MUTTA se miun aika ei tietysti ollu sielläkään, koska se oli aikuisten eikä lasten puoli :D muutama hoitaja selitti miulle, että heillä tosiaan on fysioterapian vastaanotto kolmessa eri paikassa, joten niin asiakkaat kun fyssaritkin on aina ihan pihalla mihin pitää mennä. plus siellä on muutenkin tehty jotain remonttia ja muutoksia niissä systeemeissä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Aina mä onnistun niin hyvin...
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja