Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Aina se rumempi
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="PinkkiHuppari" data-source="post: 133848" data-attributes="member: 112"><p>Mulla oli pitkään ihan ok olo itteni kanssa ja ajattelin, että oon ihan nätti jne. mutta nyt sitten kävi taas näin. Oon aina ollut epävarma muiden ihmisten seurassa. Peruskoulussa musta tuntui aina, että oon se porukan rumin, eikä asiaa auttanut se, että olin (oon edelleen) tosi ujo ja hiljainen. Silloin en ollut vielä löytänyt omaa tyyliäni, joten pukeuduinkin aika ruumiin vaatteisiin. Mun sen aikaista kaveria tultiin kehumaan usein, mutta ite olin siinä vieressä muille, kun ilmaa. Nyt on sama olo aina siskon seurassa, hän käy salilla ja käyttää paljon rahaa kaikkiin kauneusjuttuihin ja hänellä on luonnostaan tosi hyvä iho ja pitkät hiukset, mulla ei. Viime kesänä, kun oltiin festareilla hänelle tultiin juttelemaan ja ite katoin vaan vierestä hiljaa, niinkun aina. Sisko on saanut myös kaikki sosiaaliset taidot, kun ite en juurikaan niitä omista, niinpä hänellä on paljon kavereita ja sosiaalista elämää, kun mä vaan mätänen kotona. En halua enää näkyä edes kuvissa, koska tuntuu, että näytän niissä aina rumalta ja en osaa muutenkaan mitenkään poseerata, äitikin on yrittänyt ottaa reissussa yhteiskuvia tmv, mutta ahdistun sellaisista liikaa, joten nyt hän osaa jo automaattisesti ottaa kuvat niin, ettei ainakaan mun kasvoja näy. Voisin tietysti alkaa urheilla enemmän, yrittää keksiä jonkun keinon saada iho kuntoon, voisin opetella vaikka meikkaamaan kunnolla jne. mutta ei mulla oikeen oo voimia siihen, eikä rahaakaan oikeen mihinkään. </p><p>Ainoat kommentit mitä muistan saaneeni muilta mun ulkonäöstä on olleet sellaisia kyseenalaistavia ja negatiivissävytteisiä, ja muistan kaikki ne huvittuneet katseet ja positiiviset kommentit on tulleet vaan sillon, kun oon ollut tosi epäitsevarma ja maininnut siitä, yleensä silloin on sanottu jotain "eihän, kun oot tosi nätti" tmv. </p><p>Tää nyt kuulostaa tämmöseltä itsesäälissä rypemiseltä, mutta on vaan oikeesti tosi paha taas olla.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PinkkiHuppari, post: 133848, member: 112"] Mulla oli pitkään ihan ok olo itteni kanssa ja ajattelin, että oon ihan nätti jne. mutta nyt sitten kävi taas näin. Oon aina ollut epävarma muiden ihmisten seurassa. Peruskoulussa musta tuntui aina, että oon se porukan rumin, eikä asiaa auttanut se, että olin (oon edelleen) tosi ujo ja hiljainen. Silloin en ollut vielä löytänyt omaa tyyliäni, joten pukeuduinkin aika ruumiin vaatteisiin. Mun sen aikaista kaveria tultiin kehumaan usein, mutta ite olin siinä vieressä muille, kun ilmaa. Nyt on sama olo aina siskon seurassa, hän käy salilla ja käyttää paljon rahaa kaikkiin kauneusjuttuihin ja hänellä on luonnostaan tosi hyvä iho ja pitkät hiukset, mulla ei. Viime kesänä, kun oltiin festareilla hänelle tultiin juttelemaan ja ite katoin vaan vierestä hiljaa, niinkun aina. Sisko on saanut myös kaikki sosiaaliset taidot, kun ite en juurikaan niitä omista, niinpä hänellä on paljon kavereita ja sosiaalista elämää, kun mä vaan mätänen kotona. En halua enää näkyä edes kuvissa, koska tuntuu, että näytän niissä aina rumalta ja en osaa muutenkaan mitenkään poseerata, äitikin on yrittänyt ottaa reissussa yhteiskuvia tmv, mutta ahdistun sellaisista liikaa, joten nyt hän osaa jo automaattisesti ottaa kuvat niin, ettei ainakaan mun kasvoja näy. Voisin tietysti alkaa urheilla enemmän, yrittää keksiä jonkun keinon saada iho kuntoon, voisin opetella vaikka meikkaamaan kunnolla jne. mutta ei mulla oikeen oo voimia siihen, eikä rahaakaan oikeen mihinkään. Ainoat kommentit mitä muistan saaneeni muilta mun ulkonäöstä on olleet sellaisia kyseenalaistavia ja negatiivissävytteisiä, ja muistan kaikki ne huvittuneet katseet ja positiiviset kommentit on tulleet vaan sillon, kun oon ollut tosi epäitsevarma ja maininnut siitä, yleensä silloin on sanottu jotain "eihän, kun oot tosi nätti" tmv. Tää nyt kuulostaa tämmöseltä itsesäälissä rypemiseltä, mutta on vaan oikeesti tosi paha taas olla. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Aina se rumempi
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja